Сабақ жоспары 6 сынып

Сабақ тақырыбы:

Қаріп, абзацтар, шегіністер мен аралықтар.

Мектеп: Кішішыған орта мектебі МДШО МКМ

Күні:    19.01. 2017 ж

Мұғалімнің есімі:  А.Е. Сатыбаева

СЫНЫП:  6 а,ә сынып

Қатысқандар саны:       оқушы

Қатыспағандар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Қаріп, абзацтар, шегіністер мен аралықтар  туралы жалпы мәлімет алады. Қаріппен жұмыс жасап, шегіністер мен аралықтарды қоюды үйренді. Практикалық жұмысты компьютерде орындайды.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:  Қаріп, абзацтар, шегіністер мен аралықтар  туралы жалпы мәлімет алады. Қаріппен жұмыс жасап, шегіністер мен аралықтарды қоюды үйренді. Практикалық жұмысты компьютерде орындайды.

Оқушылардың басым бөлігі: Практикалық  тапсырмаларды компьютерде орындайды. Қаріп, абзацтар, шегіністер мен аралықтар  туралы жалпы мәлімет алады.

 

Кейбір оқушылар:

Практикалық жұмысты компьютерде орындайды. Қаріппен жұмыс жасап, шегіністер мен аралықтарды қоюды үйренді

Тілдік мақсат

Оқушылар:

Қаріппен жұмыс жасап, шегіністер мен аралықтарды және практикалық жұмыс жасайды.

Негізгі сөздер мен тіркестер: модель, обьект, тірек-сызба

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Дыбыстық белгі, шартты белгілер

 

·       Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

·       Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

·       Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

·       Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?

 

Талқылауға арналған тармақтар:

 

Ақпаратпен қалай жұмыс істеу кергі

Сіз неліктен… екенін айта аласыз ба?

 

Жазылым бойынша ұсыныстар:

 

Алдыңғы оқу

Қосымшаларды құрастырудың кіріктірілген ортасы, терезе

Жоспар

 

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

 

 

 

Ресурстар

Басталуы

3мин

 

5мин

 Амандасу, себепті себепсізін анықтау. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

6 сынып оқулық, Информатика негіздері журналдары,www.ustaz.kz, www.google.kz

Ортасы

 

 

 

 

 

22мин

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

  Қаріпті пішімдеу

•          Қаріпті пішімдеу Шрифт сұхбаттық терезесінде не Форматирование панелінің құралдарымен жүзеге асырылу.

•          Шрифт сұхбаттық терезесін ашу үшін

Формат → Шрифт командаларын таңдау.

 Шрифт сұхбаттық терезесі

 

 

  

 

 

Шрифт сұхбаттық терезесі

Шрифт атты қосымшада қаріп аты, оның жазылуы мен көлемі енгізіледі. Обрацес деген жерде таңдалған қаріптің гарнитурасы көрсетіледі. Сонымен қоса қаріп түсі, астын сызу, өзгерту енгізу сияқты пішімдеу әрекеттерін жүзеге асыруға болыды.

Шрифт сұхбаттық терезесі

Қаріптің ерекше кескіндерін (қалың, курсив, асты сызылған) мәтіннің белгілі бір бөлігіне қолдану, ал қарапайым мәтінге Обычный кескіні қолданылу. Қаріп көлемі полиграфиялық пунктпен өлшенеді. 1 пункт шамамен 0,375 мм-ге тең. Құжат көлемін қолдану жеріне байланысты таңдау.

Сыныпқа сұрақ    Қандай қаріп түрлерін білесіз?

 

 

 

 

 

 

 

 Қаріпті пішімдеу  Форматтау панелінде қаріптің қандай да гарнитурасын орнатуға қолдануға болатын құралдар бар.

 

 

 

 

 

 

 

Абзацты пішімдеуМәтіндік процессорде абзац болып ¶ символының алдында тұрған мәтін бөлігі алыну. Бұл символ <Enter> тетігін басқан сайын шығу.Пішімдеу баспадан шыққанда құжат қандай болатынын көру үшін Разметка страниц режиминде жүреді. Пішімдеу символының белгісін ¶ қосып қойған тиімді. Абзац параметрлерін икемдеу Абзац сұхбаттық терезесінде не құралдар панелі мен сызғыш көмегі арқылы жүзеге асырылу.

Абзац сұхбаттық терезесі

 

 

 

 

 

 

Абзацтарды түзулету түрлері   Word- та абзацты түзетудің 4 түрі бар:

Сол жақ жиекке; Оң жақ жиекке; Ортасына

Жол ұзындығы бойынша

 

Абзацтардың бірінші жолының орналасуыАбзацтың бірінші жолын Word арқылы орналастыру түрлері:

жоқ (абзацтың барлық жолдары бір жерден басталу;

шегініс (азат жол);

Бірінші жолдың қалған жолдарға қарағанда сол жақта тұруы.

 

Барлығына ортақ:

Сергіту сәті:

Көз жаттығуын орындату:

 

Екі жұлдыз, бір тілек .

Стикер толтырады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аяқталуы

3 мин

 

Үйге тапсырма беру 17  тақырып оқу. Сұрақтар құрып келу.

Бағалау .

 

Қосымша ақпарат

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау — Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

·       Қабілетті оқушыларға деңгейлік тапсырма құру

·       Келесі сабаққа критерилерді күрделіетіп ойластырам

·       Компьютермен жұмыс кезінде қауіпсіздігін сақтауға дағдыландыру

Рефлексия

1.Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

2.Бүгін оқушылар не білді?

3.Сыныптағы ахуал қандай болды?

4.Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

5.Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

6. Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

           

         

 

Қорытынды бағамдау

 

 

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

 

 

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

 

 

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

 

 

 

 

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 2859583

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru