7 а сынып сабақ жоспары

Сабақ тақырыбы:

Компьютерлік графика түрлері.

Мектеп: Кішішыған орта мектебі МДШО МКМ

Күні:    25.01.2017 ж

Мұғалімнің есімі:  Г.А.Имамбекова

СЫНЫП:  7 а,ә сынып

Қатысқандар саны:    13   оқушы

Қатыспағандар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

 Компьютерлік графикалық редактордың мүмкіндігін пайдаланып графикалық суреттер салу туралы түсінігін қалыптастыру.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:  Графикалық редакторда сурет сала алады.

Оқушылардың басым бөлігі:  Графикалық редактордың мүмкіндігін пайдаланып  оқушылар түрлі графикалық кескіндерді сала біледі.

 

Кейбір оқушылар: Графикалық редакторда сурет салады, өңдейді, сақтай алады.

 

Тілдік мақсат

Оқушылар:

Графикалық редакторда жұмыс жасайды.

Негізгі сөздер мен тіркестер: модель, обьект, тірек-сызба, аққала, ромбы

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Дыбыстық белгі, шартты белгілер

 

·       Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

·       Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

·       Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

·       Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?

 

Талқылауға арналған тармақтар:

 

Ақпаратпен қалай жұмыс істеу кергі

Сіз неліктен… екенін айта аласыз ба?

 

Жазылым бойынша ұсыныстар:

 

Алдыңғы оқу

Қосымшаларды құрастырудың кіріктірілген ортасы, терезе

Жоспар

 

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

 

 

 

Ресурстар

Басталуы

3мин

 

5мин

 Амандасу, себепті себепсізін анықтау. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

 

Үй тапсырмасын Алма ағашынан алма жинау. Сұрақтарға жауап беру.

7 сынып оқулық, Информатика негіздері журналдары,www.ustaz.kz, www.google.kz

Ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

Кері байланыс

Компьютерлік  графика туралы  жаңа сабақта постер сыздыру. 

 

   Деректерді компьютер мониторында графикалық түрде көрсету алғаш рет өткен ғасырдың 50-ші жылдарында ғылыми және әскери бағытта қолданылатын ЭЕМ-дердің көмегімен жұзеге асырылған болатын. Содан бері ақпаратты графикалық тәсілмен беру компьютерлік жүйелердің, әсіресе  дербес компьютерлердің ажырамас бөлігі болып табылады.

   Компьютерлік  графика – арнайы есептеу кешендерінің көмегімен бейнелерді  жасау мен оларды  өңдеу құралдары мен әдістерін зерттейтін пән болып табылады.

   Компьютерлік графика монитор экранында немесе сыртқы тасымалдаушыларда (қағаз, кинопленка, мата және т.б.) көшірмелерінде кескіндерді бейнелеудің барлық  түрлерін қамтиды.

     Деректерді көрнекілеу адамзат қызметінің әр түрлі салаларында орын алып келеді. Мысалы, медицина (компьютерлік томография), ғылыми зерттеулер, киімдерді модельдеу, тәжірибелік-конструкторлық жұмыстар және т.б.

   Кескіндерді жасаудың тәсілдеріне қарай компьютерлік графика келесі түрлерге бөлінеді:

— растрлық;

— векторлық;

— фрактальдық.

   Пәннің  тағы да бір ерекше бөлімі  — үшөлшемді (3D) графика. Бұл пән объектілердің көлемдік модельдерін виртуалды кеңістікте құрастырудың әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Әдетте мұнда кескіндеудің векторлық және растрлық тәсілдері үйлесімді қолданылады.

   Түстеріне байланысты графика қара-ақ және түрлі-түсті болады. Әр түрлі салаларға мамандандырылғанына байланысты инженерлік графика, ғылыми графика, Web-графика, компьютерлік полиграфия және т.б. түрлер болады.

   Компьютерлік  графика көбінше тек құрал  ретінде қолданылғанмен, оның құрылымы мен әдістері математика, физика, химия, биология, статистика, бағдарламалау және т.б. фундаментальді және қолданбалы ғылымдарының жетістіктеріне негізделеді. Сондықтан компьютерлік графика қарқынды дамуда және көп жағдайда жалпы компьютерлік индустрияда жетекші орын алады.   

   Компьютерлік  графиканың түрлері 

 1.  Фрактальдік графика

   Фрактальдік графика математикалық есептеулерге негізделеді. Фрактальдік графиканың базалық элементі математикалық формула болып табылады. Яғни компьютердің жадында ешқендей объектілер сақталмайды, ал кескіндер берілген теңдеулер бойынша тұрғызылады. Осы тәсілмен қарапайым құрылымдардан бастап табиғи ландшафттар  мен үшөлшемді объектілерді имитация жасайтын күрделі кескіндерге дейін тұрғызылады.

2.   Үшөлшемді графика.

   Үшөлшемді графика ғылыми есептеулерде, инженерлік жобалауда, физикалық объекттерді компьютерлік модельдеуде кеңінен орын алады. Мысал ретінде үшөлшемді модельдеудің күрделі вариантын – физикалық дененің қозғалыстағы кескіндерін құрастыру. Объетіні кеңістік модельдеу үшін келесі қадамдарды орындау керек:

o                                                        объектінің нақты формасына барынша сәйкес виртуалдық каркасын «скелетін» жобалау және жасау;

o                                                        физикалық қасиеттері объектінің нақты материалдарына ұқсас болатын виртуалды материалдарды жобалау және жасау;

o                                                        объектінің беттерінің бөліктеріне тиісті материалдарды тағайындау (кәсіби жаргонда оны «текстураларды объектіге проекциялау» дейді);

o                                                        объект орналасқан кеңістіктің физикалық параметрлерін келтіру керек – жарықты, графитацияны, атмосфера қасиеттерін, өзара байланысты объектілер мен беттердің қасиеттерін беру;

o                                                        объектілер қозғалысының траекториясын беру;

o                                                        кадрлардың қорытынды реттілігін есептеу;

o                                                        анимациялық роликке қажетті эффекттерді беру.

    Объектінің  реалистік моделін құру үшін геометриялық примитивтер (тік төртбұрыш, куб, шар, конус және т.б.)  және онлайндық депе аталатын жатық беттер қолданылады.  

    3.Растрлық  графика.

    4.Векторлық графиканың математикалық негіздері.

    

Екі жұлдыз бір тілек. Стикер толтыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аяқталуы

3 мин

 

Үйге тапсырма беру 19   тақырып оқу. Сұрақтар құрып келу.

Бағалау .

 

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау — Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

·       Қабілетті оқушыларға деңгейлік тапсырма құру

·       Келесі сабаққа критерилерді күрделіетіп ойластырам

·       Компьютермен жұмыс кезінде қауіпсіздігін сақтауға дағдыландыру

Рефлексия

1.Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

2.Бүгін оқушылар не білді?

3.Сыныптағы ахуал қандай болды?

4.Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

5.Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

6. Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

           

         

 

Қорытынды бағамдау

 

 

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

 

 

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

 

 

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

 

 

 

 

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 3069685

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru