Психолог жұмыстары

Мектеп оқушыларының бос уақыттын тиімді ұйымдастыруда немесе мектептегі үйірме сағаттарыныа тартуға бағытталған тренинг

12 қараша 2018 - Мухамбетжанова Назерке Талғатқызы | 12 көрілім
Тәрбиесі қиын балаларды психологиялық тәрбиелеу

Оқу-тәрбие ісінде қиын балаларға педагогтар мен психологтар ерекше назар аударуда. Кімді болса да қиын бала деген кім, ол қалай пайда болады деген сұрақ толғандырады. Міне, сол үшін пайдасыз әдістердің зиянды салдарын түзеу үшін жан-жақты ойластырылған, ғылыми негізделген психологиялық-педагогикалық жүйе болуы керек. Қалыпты отбасынан «қиын» бала шыға қоймайтыны белгілі. Алайда, Л.Толстой жазған: «барлық бақытты отбасылар бір-біріне қандай ұқсас болса, әрбір бақытсыз отбасы бір-біріне ұқсамайтын әрқилы бақытсыз», десе ал ұлы Абайдың сөзі қайта тәрбиелеу ісін жігермен бастауға дем береді: «баланы ең алдымен қоршаған ортасы, көшесі тәрбиелейді», – деп тұжырымдайды. 

29 маусым 2018 - Төремұрат Қаршығаев | 154 көру

55555555555555555555555555555555555555555555555555555

3 наурыз 2018 - Жанат Маратқызы | 838 көрілім

 

 

 

 

 

 

 

Батыс Қазақстан облысы, Ақжайық ауданы, Чапаев ауылы, № 1 орта жалпы білім беретін мектеп

Гумарова Асель Муратовна әлеуметтік педагог

Сыныбы: 9- 10 
Тақырыбы: «Мен зорлық-зомбылыққа қарсымын» тренинг 
Мақсаты: 
Ø Оқушыларға зорлық зомбылық туралы мағлұмат беру, адамның ең жаман қасиеті екенін айту. 
Ø Адамның ең басты құндылығы оның бостандығы, олай болса оқушыларға адамзаттық құқықтарымен бас бостандықтарын қорғауы туралы үйрету 
Ø Зорлық –зомбылық адам ағзасына тікелей әсер ететінін түсіндіру. 
Жаман әдеттерден бойларын аулақ ұстап, ондай әрекеттерге бамауға тәрбиелеу, адамгершілігі мол саналы азамат болып өсуіне ықпал жасау. 

16 қаңтар 2018 - Асель Муратовна Гумарова | 579 көрілім

Есте сақтау қабілетін дамытуға арналған ойындар

Мектеп психологы: Рахимжанова Арай Бейсенбаевна.Павлодар обл.Шарбақты ауд.Арбиген ауылы.Арбиген ЖОББМ.

 

1. Төрт құбылыс

Балалар шеңбермен тұрады. Жүргізуші «су» — десе қолдарын алдына созады, «ауа» десе жоғары көтереді, «от» дегенде екіқолын айналдырады, «жер» дегенде қолдарын түсіреді. Кім шатасса ойыннан шығарылады.

2. Көңілді шеңбер

Балалар шеңбер жасап отырады. Бір – біріне мұқият қарайды. Жүргізуші белгі бергенде балалар көздерін жұмады. Сол кезде жүргізуші отырған балаларға әр түрлі заттарды қыстырып қояды.(гүл, оамал, көзілдірік т.с.с.). Балалар көздерін ашқанда не өзгерді? – деп сұрайды. Ең зейінді балаға сыйлық беруге болады.

 

3. Орныңды тап

Балалар шеңберге тұрады. Әр бала өзінің жанындағы баланы есінде сақтап, қарап алуы керек. Жүргізушінің бірінші белгісі бойынша, бөлменің жан – жағына тарап кетеді (белгі: шапалақтау, барабанмен беріледі ). Екінші белгі бойынша шеңберге бастапқыда қай орында, кімнің қасында тұрғанын есінде сақтап, қайта шеңбер түзеді. Өз орынын таппаған балалар ойыннан шығарылады.

 

4. Ойыншықты сипатта

Жүргізуші балаларғақолындағы ойыншықты мұқият қарап алуға ұсынады (1 минут). Алынатын ойыншықтар түрлі – түсті және бөліктері бірнешеу болуы шарт. Ойыншықты жасырып, балалардан сол ойыншықты көргендегі түр – түсі, көлемі, пішіні, дене бөліктерін есінде сақтағанын сипаттап беруді талап етеді. Ойыншықты дәл, нақты сипаттап берген бала ойынды әрі қарай жалғастырады.

 

5. Сөзді есіңде сақта

Жүргізуші балаларға 7 қосарлы сөздерді оқиды. Балаларға мұқият тыңдау ұсынылады. Бірінші сөзді жүргізуші айтады, балалар келесі сөзді есінде сақтап қайталайды. Осылайша қалған сөздерді түгел айтып шығу керек.

1.     көктем – жаңбыр

2.     жаз – күн шықты

3.     аспан – бұлт

4.     жер – шөп

 

22 қараша 2017 - Арай Рахимжанова | 690 көрілім

 

                                       Мен  және менің достарым.

Мектеп психологы: Рахимжанова Арай Бейсенбаевна.Павлодар обл.Шарбақты ауд.Арбиген ауылы.Арбиген ЖОББМ.

 

Мақсаты: Оқушыларды өзін-өзі тани білудің негізгі шарттарымен  

               танысу,өзін бағалата отырып,өз бойындағы сапалық   

                қасиеттерді анықтау, дамытуға бағыт беру.

Тәрбие сағатының  түрі: Зерттеу сабағы.

Көрнекілігі: Геометриялық фигуралар, сызба-карточкалар.

 

 

 

22 қараша 2017 - Арай Рахимжанова | 602 көру

Тақырыбы: «Сәтті болашағыма қадамым» қайырымдылық сабағы.

Мақсаты: Оқушылардың өз мінез-құлықтарын тануын және өз-өзін бағалау қабілеттерін дамыту;

 Коммуникациялық іскерлікті және тұлғалық даму тәсілдерін таба білу білімдерін жетілдіру; шығармашылыққа баулу.

 Байланыс және өзара әрекеттесу мүмкіндігін қамтамасыз ету; өз өміріне позитивтік көз қарас баулу

Міндеті: Өзін-өзі тәрбиелеуіне жол ашу; танымдық белсенділігін арттыру; Ой- өрісін кеңейту;

 Сабақтың түрі: Танымдық сабақ

Сабақтың әдісі: Ой – толғау, сұрақ – жауап, пікірлесу, тренинг

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивтік тақта, шар, түрлі– түсті қағаз.

Сабақтың барысы:

1.     Ұйымдастыру кезеңі:

Танысу: Шеңберге отырып доп беру арқылы бір–бірімен танысады.

Аңыз: Мұғалім қатысушыларға аңызды оқиды (сәл музыка шығып тұрады) 7 мин.

24 қазан 2017 - Арай Рахимжанова | 598 көрілім

Мақсаты: Оқушылардың рухани саулығы.

Міндеті:      

·        Балаларды жалпыадамзаттық әдептілік нормалармен таныстыру.

·        Балаларды өзін сыйлауға, өз күшіне және шығармашылық қабілеттеріне сенуге үйрету.

·        Жалпыадамзаттық құндылықтарға және  ізгілікті идеяларға ұмтылып балаларды дұрыс адам болуға тәрбиелеу.

Сабақтың әдісі: Ой – толғау, сұрақ – жауап, пікірлесу, тренинг

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивтік тақта, шар, түрлі– түсті бояу.

Сабақтың барысы:

1.     Ұйымдастыру кезеңі:

Танысу: Шеңберге отырып доп беру арқылы бір–бірімен танысады.

24 қазан 2017 - Арай Рахимжанова | 614 көрілім

Тақырыбы: «Бала көңілін таба білейік...»
Мақсаты: Бала тәрбиесі дамуындағы басты рөл атқарушы – отбaсы. Сондықтан aтa-ананың бала көңілін таба білуіне ой қозғау, тәрбиелеуге осы бастан бағыт беру.
Міндеті: Ата –ананың бала көңілін табуға, өзгеруіне деген сенімділіктеріне арттыруға ықпал ету. Кез-келген ата-ана баланың көңілін таба білсе, перзентінің өмірдегі қиындықты жеңуіне мүмкіндік бар екеніне көз жеткізу.

20 қазан 2017 - Арай Рахимжанова | 634 көру

Бұл тренингте ел басымыздың өмірі жайылы қысқаша айтыла отырып арт терапиямен жалғасады.

3 сәуір 2017 - Асыл Умеева | 547 көрілім
Қазіргі білім беру саласындағы заманауи бағыттар және оқушының бейіндік қабілетін диагностикалаудағы психологиялық қызметтің рөлі.

Бейіндік  сыныптарға арналған оқу бағдарламаларын  түзу және оқулықтарды әзірлеу кезінде меңгерілетін білім мен біліктіліктердің оқушылардың психикалық дамуымен байланыста  екенін түсінудің мәні үлкен. Осы  себепті де мектепте психологиялық қызметті құру өте  тиімді болып табылады, өйткені  бейіндік оқыту  барысында төмендегідей мәселелер қамтылып, оқыту мен тәрбиенің сапасын арттыруға өз үлесін қосары  анық

23 желтоқсан 2016 - Айнагуль Садыкова | 989 көрілім

Есірткінің адам ағзасына әсер ету жолдары қандай ?

   Есірткі орталық жүйке жүйесіне тежеу арқылы әсер ете отырып, мидың нейрондарының арасындағы байланыстарды үзеді, нерв жүйесінің электр сигналдарын өткізу қабілетін бұзады. Нәтижесінде дененің физикалық қабілеті бұзылады, қозғалыс координациясы шаршайды, уақыт пен кеңістікті қабылдау сезімдері өзгергеді, ой-сана тұманданып, нақтылықты қабылдау нашарлайды. Түрлі елестер, галлюцинациялар пайда болады, адам түрлі эмоциялық қалыпты бастан кешіреді. Қабылданған есірткенің түрі мен көлеміне қарай масаң адам өте қозғыш немесе тежелу жағдайында болады.

17 мамыр 2016 - Алия Еркаевна Тлепова | 1191 көру
Беттер: 1 2 3 Келесі Соңғы

Блогтағы жазбалар