Мұқағали Мақатаев "Мен таулықпын" өлеңі

21 қыркүйек 2017 - Aigul Алимбаева

Сабақтың тақырыбы:

  Мұқағали Мақатаев

«Мен таулықпын» өлеңі

Ақмола облысы

Қорғалжын ауданы

Шалқар негізгі мектебі
Сабақ жоспары
 Күні:   13.04.2017 жыл   Мұғалімнің есімі:  Алимбаева Айгуль Мусаевна
  Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)

  Бейнетаспадан  тыңдалым арқылы өлеңнің мазмұны мен идеясын біледі.

   Қосымша материалдар арқылы әдеби-көркемдік құралдарды меңгереді.

 Сабақ мақсаттары:  

  Барлық оқушылар:  Өлеңнің мазмұны мен идеясын біледі

  Оқушылардың басым бөлігі: кубизм әдісі арқылы «Мен таулықпын» өлеңін Мұқағали Мақатаевтың басқа өлеңімен салыстыра  алады

  Кейбір оқушылар: әдеби –көркемдік әдістерді пайдаланып өлең жазады

 Тілдік мақсат: 

Оқушылар:

  • Сипаттай алады
  • Салыстыра алады
  • Байланыстыра алады
  • Саралай алады
  • Қолдана алады
  • Талқылай алады

   Негізгі сөздер мен тіркестер: жаңа сөздер

   Мен таулықпын, алып жүрек, тау – менің дәу бесігім, бұлт бүркену

 Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: 

  Алып жүрек Ана туған, Асқар шыңдар желпейді бесігімді.

  Талқылауға арналған тармақтар:

  1.     «Мен таулықпын» өлеңінің мазмұны мен идеясын сипатта.

  2.     «Мен таулықпын» өлеңін «Фантазия» өлеңімен салыстыр.

  3.     Өлеңдегі шумақ, буын, тармақ, бунақ санын анықта.

  4.     Тау ұлында болуы тиіс қасиеттерді саралап жаз.

  5.     «Тау баласы» деген тақырыпта 1 шумақ өлең жаз.

  6.     «Мен таулықпын» өлеңінің идеясын талқылаңыз

  Алдыңғы оқу:   Мұқағали Мақатаев «Барлығы да сендердікі» өлеңі
 Жоспарланған уақыт

  Жоспарланған жаттығулар

  (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) 

 Ресурстар
 

  Басталуы

 

 I. Ұйымдастыру кезеңі:   Сәлемдесу

  Психологиялық тренинг «Сыйқырлы саусақтар»

  Топқа бөлу:  Сан арқылы топқа бөлу

  II.Үй тапсырмасын пысықтау.

   «Кім?, қайда?, қашан?» әдісі арқылы Мұқағали Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы сұрау.

  Түстер  арқылы бағалау

  

 

 

  Оқулық

  Ортасы  

   Жаңа сабақ  «Жұбыңмен ізде» дидактикалық әдісі арқылы өлеңдегі әдеби көркемдік құралдарды іздейді.  Смаиликтер арқылы бағалау.

   «Өрмек тоқу» әдісі бойынша оқушылар бұрынғы өткен ақпараттарды қайта пысықтайды.

  Бағдаршам арқылы бағалау

 Кубизм» әдісі арқылы топтық жұмысты ұйымдастыру.  Пішіндер арқылы бағалау.

 Шығармашылық тапсырма:

  Әдеби – көркемдік әдістерді пайдалана отырып, өлең жазады. Түстер арқылы бағалау.

 Флипчарт

 

 Жіп

 

 Кубик

 

 Дәптер

 Аяқталуы  

  Бекіту:

  1."Мен таулықпын" өлеңін оқығанда қандай сезімде болдың?

  2. Тау ұлында қандай қасиеттер болуы тиіс ?

  3. "Мен таулықпын" өлеңінің идясы жайлы айт.

    Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек»

   Үй тапсырмасын беру:  «Мен таулықпын» өлеңін жаттау.

 

 

 

 Стикер

                              Қосымша ақпарат

  Саралау – Сіз қосымша

  көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

  Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы

 күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

 Бағалау -  Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 Пәнаралық байланыс

  Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
  АКТ-мен байланыс.
  Құндылықтардағы байланыс

 

   Қабілеті жоғары оқушылар — әдеби – көркемдік әдістерді пайдалана отырып, өлең жазады.

  Қалыптастырушы бағалау түрін жүзеге асырамын.   Қауіпсіздік ережелерімен мұқият таныстырамын.
 

  Рефлексия

 

  

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

  Бүгін оқушылар не білді?

  Сыныптағы ахуал қандай болды?

  Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

  Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

  Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
       

  

   Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.  Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

  Сабақ мақсаты нәтижеге бағытталған, шыңайы өткізілді.

  Мұқағали Мақатаевтың «Мен таулықпын» өлеңінің мазмұны мен идеясын білді

  Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлері өте жақсы болды.

  Жоспарланған саралау тиімді болды.

 

  Уақытты тиімді қолдана білдім.

  «Өрмек тоқу» әдісін енгіздім. Себебі осы әдіс арқылы оқушылар өзара сұхбатқа түседі. Оқушылардың пәнге қызығушылықтарын арттырады.                   
 

  Қорытынды бағамдау

 

  Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

  1:  «Өрмек тоқу»

  2: «Кубизм»

 Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

  1: Бейнетаспадан тыңдалым арқылы өлеңнің мазмұны мен идиясын біледі.

  2: Бағалау

  Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

  Оқушылармен кері байланыс жүргізу барысында оларға «Өрмек тоқу», «Кубизм» әдістерінің ұнағанын білдім.




 


 

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 3703037

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар

Қазақ пен арақ
Қазақ пен арақ
7 қазан 2017 - Алға Әлем. - 0 - 0
Коррупция
Коррупция
5 қазан 2017 - Алға Әлем. - 0 - 0
Әнші Шақтай -  Айдындағы аққулар.
Әнші Шақтай - Айдындағы аққулар.
21 қыркүйек 2017 - Алға Әлем. - 0 - 0
Тек ақылмен...
Тек ақылмен...
21 қыркүйек 2017 - Алға Әлем. - 0 - 0
Askar Karabshayev
Өз ойым
4 қыркүйек 2017 - My diary - 0 - 0