5 сынып "Мақал-мәтелдер"

9 желтоқсан 2016 - Ментай Хамзина

Сабақ жоспары  

Сабақты жоспарламас бұрын орта мерзімді жоспарды қараңыз. Сабақтың жоспары осы үлгіде болуы тиіс. Оқу мен оқытуда соңғы өңдеулерді түзете негіздеу негізінде болғаны дұрыс.

Тақырып: Мақал-мәтелдер

Мектеп:

Күні

Қатысушының саны

Қатыспағаны

Пән: қазақ әдебиеті

Мұғалімнің аты-жөні:

 

Сынып: 5

Оқыту мақсаты:

Мақал-мәтелдердің ерекшеліктерін түсіндіру.  Мақал-мәтелдерді күнделікті өмірде қолдануға дағдыландыру.

Оқытумақсаты/ Күтілетін нәтижелер:

Барлығы: Мақал-мәтелдердің ерекшеліктерін түсінеді.

Көпшілігі: Мақал-мәтелдерді күнделікті өмірде қолдануға дағдыланады.

Кейбіреулері: Мақал мен мәтелдің айырмашылығын ажыратады.

Тілдік мақсат:

Мәтінді оқып, мәліметтерді тындап, топтық және жеке тапсырмалар арқылы ойын жинақтап жазу, және айту дағдысын жетілдіру.

Алдынғы (бұрынғы) оқыту/:

Өткен сабақта ауыз әдебиетінің бір түрі – Тұрмыс –салт жырлары, Қазіргі кезеңдегі бата-тілектермен байланыстыра отырып Мақал-мәтелдер туралы мәлімет алады.  

 

Ж о с п а р

Жоспарлау уақыты (минутпен)

Жопарланған іс-әрекеттер

Бағалау

 

Ресурстар

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеттері

Кіріспе

/3 минут/

 

/7 минут/

1)      Оқушылармен амандасып, кезекшілер өз міндеттерін атқарды.

2)      Ауыз әдебиетінің түрлеріне байланысты топқа бөлу

       І топ-мақал-мәтелдер;

      ІІ топ –жұмбақтар;

ІІІ топ- жаңылтпаштар;

ІVтоп- ертегілер.  

3)      «Миға шабуыл»  оқушыларды жаңа тақырыпқа жетелеу мақсатымен топтарға келесі сұрақтар қойылады.

1.      Әдебиеттің түрлерін ата?

2.      Ауыз әдебиетінің жазба әдебиетінен айырмашылығы?

3.      Ауыз әдебиетінің қандай түрлерін білесіңде?

4.      Наурыз жырларын немесе Наурыз тойында айтылатын бата-тілекті жатқа айт.

 

1)      Мұғаліммен амандасады, кезекші оқушылардың сабаққа қатысуы туралы ақпарат береді.

2)      Оқушылар топқа бөлініп отырды.

 

 

3)      Оқушылар берілген сұрақтарға  жауап береді.

1.      Ауыз әдебиеті және жазба әдебиеті.

2.      Ауыз әдебиетінің авторы белгісіз, себебі ауызша тараған.

3.      Тұрмыс-салт жырлары, ертегілер, аңыз әңгімелер т.б.

4.      Бірнеше оқушы Наурыз өлеңдері мен бата-тілектерді жатқа айтты. 

Қолдау.

 

«Фигуралар сөйлейді» критериалды бағалау әдісі бойынша оқушылар өз-өздерін және бір-бірін бағалайды:

[Картинки по запросу детские картинки звездочки]   [Картинки по запросу детские картинки квадраты]    [Картинки по запросу детские картинки треугольник]

жұлдызша -5.

төртбұрыш -4.

үшбұрыш – 3.

Ауыз әдебиетінің түрлері жазылған қима қағаздар.

Презентация

/10 минут/

 

/15 минут/

 

1)      «ДЖИГСО» әдісі бойынша оқушыларға мақал-мәтелдер туралы мәлімет жазылған түрлі-түсті қағаздар таратылды.  Оқушылар қайта бөлініп, жаңа топтар құрылды.

2)      Оқушылардың алдына ақ қағаздармен, маркерлер таратылды. 

 

1)      Оқушылар мәтіндерді оқып, жаңа топқа бөлініп, мәтіндерді қайта талқылап, бір-бірлеріне түсіндірді.  

 

2)      Оқушылар  түсінгендерін постерге бейнелеп, тақырыпты қорғайды.

Мадақтау

Қима қағаздар, оқулық, А-2 қағазы, маркерлер.

Негізгі бөлім

/5 минут/

Презентация (қорытынды).

 

Қорытындылай келе оқушылар алдын-ала дайындалған ауыз әдебиетінің түрлерімен видео жазба түрінде танысады. Қорытындылайды.

ОүБ

Интернет ресурс.

Рефлексия

/5 минут/

Рефлексия. «Блоб» ағашымен таныстыру.

Үйге тапсырма: Мақал-мәтелдер жаттау.

 

Оқушылар осы тақырып бойынша өздерінің сабақтың алдындағы және соңындағы түсініктерін «Блоб ағашы» арқылы көрсетті.

«Блоб» ағашы

Қосымша ақпараттар

Дифференциация

Қатысушыларға көмектесуді  қалай жоспарлайсыз?

Анағұрлым дағдысы қалыптасқан қатысушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз?

Бағалау – қатысушылардың білімін/прогресті қадағалауды қалай жоспарлайсыз? (ақпартатты қорытындылау/бағалау идеясы)

Пән аралық байланыс

Логикалық ойлау арқылы, түйінін өзі саралап шешім табатын тапсырмалар

 

Бір-бірін бағалатамын. Келесі сабақты күрделендіру немесе жеңілдету жолдарын қарастырамын.

Қазақ тілі, тарих

Рефлексия

Оқыту/сабақтың мақсаттарына жете алдыңыз ба?

Бүгін қатысушылар нені үйренді?

Оқытуда атмосфера қалай болды?

Менің дифференцирленген әдіс-тәсілдерім жұмыс барысында қаншалықты орындалды?

Мен кестеге сай жұмыс жасадым ба?

Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер енгізуіме болады және неге?

Бұл орынды өз сабағыңыз бойынша бақылау барысын жазуға қолданыңыз. Сол жақ бағанда жазылған сұрақтарға жауап бере өз сабағыңыз бойынша жазыңыз

Сабақтың мақсаттарына жеттім.

Оқушылар АКТ еркін қолдана отырып, диалогтық оқыту, сын тұрғысынан ойлау арқылы бірлесіп жұмыс жасап, көшбасшылыққа ұмтылды. Негізгі тақырып мазмұнын игерді

Оқыту атмосферасы бұлтты күннен ашық күнге айналды. Оқушылар сабақ басына қарағанда орта кезінде-ақ еркін қозғалыс білдірді. Ойларын ашық айтуға тырысты. Бірлесіп жұмыс жасады.

Жоспарланған тәсілдер орындалды, кемшіліктер де болды, сабақ барысында түзетулер жүргізілді.

Кесте бойынша жасалды, бірақ жоспарланған уақыт арасында өзгеріс болды.

Мен өз жоспарыма қосымша мәліметтер жинақтау мен оны саралау жұмыстарын енгізуім керек. Себебі сынып оқушыларының білімді қабылдау қарқыны орташадан жоғары. Әдістерді әр сабақта түрлендіру, себебі оқушылар тез жалығады.

Қорытынды бағалау

Сәтті болған екі жағдайды атаңыз (оқу мен оқыту)

1: _____________________________________________________________________________________________________________________

2: _____________________________________________________________________________________________________________________

Сабақты жақсартуға мүмкін болатын екі жағдайды атаңыз (оқу мен оқыту)

1: _____________________________________________________________________________________________________________________

2: _____________________________________________________________________________________________________________________

Сынып/аудитория жайында мен қандай жаналық білдім, сонымен қатар жеке қатысушылар туралы не білдім, менің келесі сабақты өткізуіме осы аталғандар қалай әсер етеді/қалай көрініс табады?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Пайдаланылған әдебиеттер.

Мұғалімге арналған нұсқаулық, 2016 ж.
Қазақ әдебиеті, 5-сынып, 2015 ж.

 

                        

Осыған ұқсас жазбалар:

Қазақ әдебиетіXX гасырдын басындагы казак әдебиеті

Физикафизика пәнінен орта және қысқа мерзімді жоспарлар

КембриджХҮІІІ ғасырдағы қазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдайы (ҚМЖ)

БастауышҚысқа мерзімді жоспар. Уақыт өлшем бірліктері және үлестері

БиологияЖорғалаушылар класының жалпы сипаттамасы (қысқа мерзімді жоспар)

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 2695286

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Үздік авторлар

1