Жаһандау күрделі үдірсі

15 қыркүйек 2019 - сабира ендибаева

Бөлім

Мектеп:

Күні:

Оқытушының аты-жөні:

СЫНЫП: 9

 

 

Қатысқандар саны:

 

 

 

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жаһандау күрделі үдірсі

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары

Т/А. 9.1.1.1 — мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау;

Ж.9.3.5.1 — оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан  жинақы мәтін (аннотация) жазу

Сабақтың мақсаттары

Өмірде  адам өзі байқамайтын  құндылықтарды бағалау. Таңдау қабілетін, өзін-өзі бағалау дағдыларын дамыту, пікірін анықтау және негіздеп айта білу.

 

Күтілетін нәтже

Барлық оқушылар:

Өмір құндылықтарының мәнін ашу арқылы өмірінің сипаты мен тірлігі туралы ұғымдаррын кеңейту.. 

Оқушылардың басым бөлігі:

Мәтіннің диалог және монолог түрінде болатындығын түсінеді, екеуінің айырмашылығын ұғынады, сөйлеушінің сөзін тыңдап, оған жауап беруге дағдыланады

Кейбір оқушылар:

Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау  критерийі

сөз қорын байыту арқылы оқушылардың құзыреттілігін жүзеге асырады;
— қазақша сауатты жазуға үйрету және грамматикалық тапсырмалар орындау арқылы оқушылардың академиялық сауаттылығын жүзеге асырады;
— қазақша тілек білдіруге үйренеді,

Алдыңғы білім

8-сыныптың бастапқы бөлігінде дамытылған тілдік түсінік пен дағдыларға сүйенеді.

Тілдік мақсаттар

Лексикалық минимум: лайық, тартымды, сенімді, қағида, таңдау, қанағатшылдық, сезінесіз, күту, қадағалау.

Құндылықтарды

дарыту

-           жұптық және топтық жұмыстар орындау барысында өзіне және айналадағы адамдарға дегени құрмет;

-          топтық жұмыстарды орындау барысындағы ынтымақтастық;

-          өз пікірін білдіру барысындағы ашықтық; 

-          топтық жұмыстар, кретаивті шығармашылық ізденістер барысындағы еңбек және шығармашылық;

АКТ қолдану

дағдылары

Осы сабақ барысында оқушылар интербелсенді тақтаны қолданады.

Пәнаралық байланыс

Өнер

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын

ояту мақсатында азық-түлік дүкеніне саяхат жасатады.

Оқушыларға хабарлама жасап, сұрақтар қояды:

Қызығушылықты ояту

Суреттер арқылы сабақтың тақырыбы болжанады.

Мақсаттар туралы айтылады.

Күтілетін нәтижелер белгіленеді.

Оқушылар суреттер қиындысы арқылы 3 топқа бөлінеді.

 

 

Сабақтың ортасы

 

5 минут

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

7 минут

 

 

 

 

6 минут

 

 

7 минут

 Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім Интерактивті тақтадан

тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аударма-

сын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалым мен оқылымға арналған мәтінді тыңдатады, сөздердің  мағынасын түсіндіреді

Өнер алды қызыл тіл» 
— Кел, жас дос, әдемі де әдепті, сұлу да ойлы сөйлеуге үйренейік. 
— Әдемі, әдеби сөйлеудің көзді бұлағы — кітап. олай болсакітапты жай оқып қоймай, ондағы сөздер, сөйлемдерге назар аудар, есіңде ұста, сөзіңде пайдалан. Әдемі сөйлеудің көзді бұлағы халық тілінде. Ендеше мына сұрақтарға жауап берейік.

Оқушыларға қойылатын сұрақтар:

1. Елбасымыз Н. Назарбаев дүниежүзі қазақтардың құрылтайында не деген екен ?

2. Халық тілін ана тілі деп атаудың мәнін түсіндіріңіз. 
Жауаптары:

1. Елбасымыз Н. Ә Назарбаев «Қазақстанның болашағы — қазақ тілінде» деген сөзі түсінген адамға көп мағына жатыр. Тілдің көмегімен өнер – білімді, ғылымды игереміз, өткен – кеткенімізді саралап, сабақ аламыз. Біз өз тілімізді құрметтей отырып, дініміз бен салт дәстүрімізге, тарихымызға көптеп үңілетін болсақ және оны өзіміз танып қана қоймай, сол асыл қазынамызды әлемге танытсақ келешек ұрпақ үшін көп жұмыс атқарған болып саналамыз. Өйткені өз тілін, дінін, тарихын жақсы білмеген адам басқа тілдің қадірін білу мүмкін емес.

2. Біздің тіліміз – ананың ақ сүтімен бойға сіңген асыл қазынамыз, сондықтан да өз тілімізде сөйлеу басты парызымыз. 
«Тіл ақылдың өлшемі» деп халқымыз бекер айтпаған. Олай болса, тіл мәдениетіне жастарды тәрбиелеу көркем — әдеби шығармаларын көптеп оқумен байланысты.

Кері байланыс:

Өздеріңізді қалай сезінесіздер?

Көңіл –күйлеріңіз қалай?

Елестете алдыңыздар ма?

Қаңдай әсер алдыңыздар?

3. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Айтылым.

Оқулықтағы 1, 2-тапсырманы орындатады.

Ә) Жазылым. Оқулықтағы 4-тапсырманы  орындатады.
Топтық тапсырмалар

Тапсырмаларды ұсыну:

І топ: «Рахмет анашым»

ІІ топ: «Бәйтерек»

ІІІ топ: «атақты ғашықтық жұптар» постер

 

Дескрипторлары:

1. Тақырыпқа қатысты берілген сөздерді қолданалды;

2. Мәтіндегі ақпаратты пайдаланады;

3.  Тамақты дұрыс пайдалануды  талап етеді.

Бағалау

«Галереяға саяхат» әдісі арқылы (топтың ішінен бір оқушы өз жұмысын басқаларға таныстыру үшін қалады, қалған оқушылар басқа топтардың жұмыстарын тыңдап, кері байланыс береді) жүреді.

Қорытынды.

5-минуттық эссе жазып, «Ыстық орындық» әдісі негізінде оқушылар өз ойларымен таныстырады...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


http://massaget.kz/kyizdarga/sn/21674/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия

«Аяқталмаған  сөйлемдер» әдісі арқылы оқушылар сабақтағы іс-әрекеттеріне рефлексия жасайды.

 

Мен бүгін білдім… .

Менің бүгін қолымнан келді… .

Мен келесі сабақта білгім келеді… .

 

- 4844629

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!