Компьютердің тілін табу – өнер

19 сәуір 2017 - Жанша Текеева

Мектеп: Атырау Назарбаев Зияткерлік мектебі  Мұғалімнің аты-жөні: Текеева Жанша Тажибаевна

Компьютердің тілін табу – өнер

 

О1. Мәтіндегі ақпаратты анықтау

5.О1. Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау.

Барлық оқушылар:

·         Мәтіндегі ақпаратты анықтау;

Көптеген оқушылар:

·         Мәтіннен танымдық ақпарат алады;

Кейбір оқушылар:

·         Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау.

 

o   Мәтіндегі ақпаратты анықтайды;

o   Мәтіннен танымдық ақпарат алады

o   Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау.

Пән лексикасы және терминология:

дарынды, өнертапқыш, құрастыру, қабілет, ойлап тапқан, жаңа бағдарлама, құрылғы, тапсырыс, жетістік, өнім, жетілдірген.

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

Менің ойымша… Пікірімді былай білдірсем деп едім...

 

АКТ, Информатика,

 

Өзін және қоршаған ортаға деген сыйластық;  ынтымақтастық; жауапты азаматтық ұстаным; академиялық адалдық; өмір бойы білім алу; ашықтық;

ТБ1. Сөз таптары. Ыңғайластық және қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу.

Жоспар

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

         «Шеңбер» сергіту сәті.         

Ыңтымақтастық ортасын құру үшін

оқушылар шеңберге тұрып, қол ұстасып, бір-біріне жақсы көңіл күй, жаңа жетістік, ізденіс, сәттілік деп тілек айтады.

Сыныптағы оқушыларға бірдей сөздер беру арқылы алдымен жұптасады. Мысалы, дарынды-дарынды, өнертапқыш-өнертапқыш.т.б.5-6 жұп құру.

Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.

ӨД = өзге дерек көздері

МЖ = Мұғалім жасаған

Оқылым алды тапсырма. Жаңа сөздерді аударма сөздік арқылы меңгеру.
Төменде берілген сөздердің орыс тіліндегі аудармасын жазады. Мысалы, дарынды, өнертапқыш, құрастыру, қабілет, ойлап тапқан, жаңа бағдарлама, құрылғы, тапсырыс, жетістік, өнім, жетілдірген.
Әр жұптан сөздердің мағынасы ауызша сұралады. Мұғалім бағыттап отырды.
Сынып  топқа бөлінеді.
1-топ дарынды, өнертапқыш, қабілет,
2-топ құрастыру, ойлап тапқан, жетістік, жетілдірген.
3-топ жаңа бағдарлама, құрылғы, жетістік, өнім,

Оқылым тапсырмасы.

Топтық жұмыс. «Рүстем АҚЫШБЕКОВ, «Robo Technologies» компаниясының негізін салушы» мәтінімен танысады.   

Оқушыларға бағалау критерийлерімен беріледі.

Бағалау критерийлері

Дескритор

Жаңа сөздерді сөздік арқылы аударма жасайды.

Кем дегенде 5-6 сөзге жасайды

Мағынасын ашып айтады.

Мәтін мазмұнымен танысады

Мәтіннің негізгі ойын табады.

Ақпараттарды табады

Дұрыс, бұрысын ажыратады

 

Тапсырма 1.

Мәтіннің негізгі ойын табады.

Әр топ өздеріне берілген кестеге мәтіннен ақпараттарды жазып, келесі топқа береді.

Топтар нақты ақпарат екенін  анықтап, кестедегі  «дұрыс/бұрыс» дегенге құс қанатын ( V) салады.

Ақпараттың нақтылығын дәлелдеп, 1-2 сөйлеммен түсіндіреді.  Ақпарат   дұрыс  бұрыс

Кері байланыс.

Оқылымнан кейінгі тапсырма:
Мәтіндегі ақпараттарды  ментальді картаға түсіреді.

Математикаға әуестігі

2011 қазақ- түрік лицей

Мұғалім ментальді карта туралы түсініктеме береді, үлгілерімен таныстырады.
Тапсырма
1. Рүстем Ақышбеков туралы білгендерін ментальді картаға түсіреді.
2. Мәтіннен негізгі ойды ашатын нақты ақпараттарды іздеп табады.
Топтағы оқушылар өздерінің жасаған ментальді карталарын жарға іледі. Басқа топтар онымен танысу үшін  «Автобус аялдамасы» әдісі  арқылы жүзеге асырады.

Т «Төрт аялдама» тапсырмасы  (Әр топқа 5 минут уақыт беріледі).

Жұмысты аяқтаған топ сағат тілімен әр аялдамаға тоқтай отырып,  өз пікірлерін білдіреді.

Оқушыларға бағалау критерийлерімен беріледі.

Бағалау критерийлері

Дескритор

Ментальді картаға түсіреді.
Негізгі ойды ашатын ақпаратты табады

Нақты 3-5 ақпаратты табады.

Уақытты пайдаланады.

Ақпараттың аз-көптігін табады

Кем дегенде 3 ақпарат

Нақтылығын, өз пікірін білдіреді

Себебін дәлелдейді

Көзқарасын білдіреді

1 сөйлеммен жазады

1-аялдама.

Мәтіннен ақпараттардың аз, көптігіне белгі салады.

2-аялдама.

Мәтіннен нақты деген 2 ақпаратты табады.Оның астын түрлі –түсті маркермен сызады.

3-аялдама.

Өзге топтың пікіріне келіссе «+», келіспесе «-» таңбасын қояды.

4-аялдама.

Екі жұлдыз, бір тілек

Бір сөйлеммен өз көзқарастарын білдірген жауап жазады

Кері байланыс.Рефлексия.

Оқушылар смайликтерді көрсету арқылы рефлексия береді.

 

 

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 2859632

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru