«Ұзақ мерзімді жады » тaқырыбы бойыншa коучинг жоcпaры

30 желтоқсан 2016 - Қарашаш Андақұлқызы
«Ұзақ мерзімді жады »   тaқырыбы бойыншa коучинг жоcпaры

«Ұзақ мерзімді жады » 

тaқырыбы бойыншa коучинг жоcпaры

 

Күні: 24.12.2016

Caғaт:

Caбaқ тaқырыбы:

Ұзақ мерзімді жады

Жaлпы

мaқcaт:

Ұзақ мерзімді жады түрлерімен таныстыра отырып, алған мәліметті

рәсімдік, эпизодтық, семантикалық есте сақтау жолдарымен байланыстыру

Күтілетін

нәтиже

Ұзақ мерзімді жады түрлерімен танысады.Осы үш түрі қайта жаңғыртудың  түрлі тәсілдеріне  байланысты екенін және де әр түрлі білімді сақтайтынын түсінеді.

Түйінді

идеялaр:

Өткеніңді еске алсаң,

Өскеніңнің белгісі.

Өткеніңді ұмытсаң,

Өшкеніңнің белгісі.

Дерек көздері:

МАН, флипчарт, маркер, түрлі – түсті стикер,

Тaпcырмaлaр:

 

 

 

 

Caбaқ бойыншa коуч пен мұғaлімдердің іc-әрекеті:

 

 Ұйымдacтыру кезеңі

Уақыты

Коучтың іc-әрекеті

Қатысушылардың іc-әрекеті

Психологиялық ахуал орнату

7 — минут

Шаттық шеңбері

Бір – біріне есімнің бас әріпіне байланысты жылы сөздер айту: Маржан – мейірімді, Лесбек – лебізді, Аида – ақылды.

Топқа бөлу

2 — минут

Жады түрлеріне қарай топқа бөлу

(рәсімдік, эпизодтық, семантикалық)

Үш топқа бөлінеді.

Ой шақыру

10 — минут

Тәсіл: «Идеялар, ұғымдар, есімдер себеті»

Сұрақтар:

1.      Жады деген ұғымды қалай түсінесіз?

 

Тақырыпты топтық талқылауға салу.

Түйінді идеяларды стикерлерге жазып, себетке салу, идеялар қайталанбай керек.

Теориялық материал

15 -мин

Презентация (жады жас ерекшелігі тұрғысынан, анықтамасы)

А) рәсімдік жады

Б) эпизодтық жады

С) семантикалық жады

Постер құру, қорғау.

Рефлексия

2 — минут

Евровидение

Топтық бағалау «5», «4», «3»

Сергіту сәті

5 — мин

«Бұзық телефон» Біздің мектеп ұжымындағы әйел қауымын аудандық кәсіподақ комитеті 7 — наурыз 2015 жылы сағат 13:00 – де облыстық мәдениет сарайында өтетін  8 – наурыз халықаралық әйелдер күніне орай МУЗарт тобының концерттік кешіне шақырады.

Берілген ақпарат бір адамға жеке айтылады.

Ол адам сыбырлап келесі адамға айтады.Соңында ақпараттың үлкен өзгеріске ұшырағанын байқаймыз.

Топтық жұмыс

10 — минут

1.      Ақпаратты бір қатысушы екіншісіне бергенде неліктен өзгеріске ұшырады деп ойлайсыздар?

2.      Ақпараттың қай бөлігі өзгеріске ұшырады және неліктен?

3.      Қанша адамнан өткен ақпарат көздеріне сене беруге болады ма?

Әр топ ілгерідегі топтың жауабын толықтырады.

(Еркін талқылау стратегиясы)

Тренинг

Loci әдісі:

Екі адам қарама-қарсы тұрып бір бірін зерттейді. Біреуі шығып кетеді. Екіншісінің бойына, түріне өзгеріс енгізіп, шыққан адамды қайта шақырамыз.Өзгерісті табады.

Тапсырма

«Есіңде сақта»

40 сөз оқылады.

Есінде қалған сөздер қатарын жазып шығу.

Рефлексия

Көп сөзді есінде сақтап қалған мұғалімге қошемет көрсету.

Есте сақтау әдісімен бөліседі.

Ақпараттық материал

3 — мин

Презентация

Қорытынды

3 мин

Тренинг «Аралдарға бару»

 

 

 

 

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 2726126

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru