Ұстаз үні

МЕНІҢ ПӘНІМНІҢ ОҚЫТЫЛУ МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН ОНЫ ШЕШУ ЖОЛДАРЫ

Қазіргі заман талабына сай ойшыл, ғылыми-әдістемелік біліммен терең қаруланған, педагогика мен психологияны жетік меңгерген шебер мұғалім қажет.

10 ақпан 2014 - Гулёка | 1767 көрілім
МЕНІҢ ПӘНІМНІҢ ОҚЫТЫЛУ МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН ОНЫ ШЕШУ ЖОЛДАРЫ

                                                                                                    Ғалым да, шахтер де бас иетін,                                                                                                               Ұстазым бар сенің қасиетің.                                                                                                                    Білім берген, ой берген, ақыл берген,                                                                                                      Көз алдымнан кетпейді асыл бейнең…                Осы тақырыпта эссе жазуда көп ойландым. Шындығында мұғалім барлық маандық иесін тәрбиелейтін, оқытып үйрететін абзал жандар. «Мұғалім мамандығы – барлық мамандықтың анасы» деп қалай дәл тауып айтқан. 

10 ақпан 2014 - Гулёка | 1840 көрілім
Аятжан Ахметжан Химия – республикамыздың болашағы

Кезінде ғалымдар химия дегеніңіз – болашақтың ілімі деген екен. Шынымен де, ойлап қарасаңыз, Германия неше мәрте алапат соғыста жеңіліс тапты. Бірақ, аяғынан тез тұрып, өркендеп кетті. Мәселе химияда жатыр! Немістер химия өнеркәсібінің ішін ақтарып, барлық құпиясын жете меңгеріп алған, осыдан барып олардың экономикасы қарыштап дамып кетті. Біз қазір жыртқыш, жабайы капитализм орнаған заманда күн кешіп жатырмыз. Кезең ауыспалы болып тұр. Күні ертең не күтіп тұрғанын ешкім дөп басып, болжай алмайды. Сондықтан, қазақтың химия өнеркәсібін қалайда жандандыруға күш салып, осы салада бренд жинауға барынша дайын танытқанымыз абзал. Сонда біздің келер ұрпақ алдында жүзіміз жарық, еңсеміз тік болады, өйткені, химия – мұнай-газ, алтын т.б ол –экономика, химия – дәрі-дәрмек, ол – д енсаулық, химия – техника, химия – ғарыш, химия – атом, атап айтқанда – химия ХХІ ғасыр. Сол үшін де химиясын дамытқан елдің болашағы да қарыштай түседі!

9 ақпан 2014 - Аят | 2305 көрілім
Аятжан Ахметжан. ҰБТ, соңы оның ұларда-шу

Ұлттық «біріңғай» тест

Тағы ұлттық біріңғай тест. елдің оқу бітіруші түлектерінің алымы мен қарымын айқындап, балашағынан болашағына өткізіп салатын «біріңғай» сынақ. Иә, бұл «біріңғай» сынақ елімізде биыл сынақ мерзімін қосқанда оныншы рет өткізіледі. Бірақ, біз (біздің білім саласында бірағы жоқ тірлік барма?) өткен күннің ертесі оныншы рет емес, бірінші рет өткендей күйге түсеміз. Неге?

Жасырып жабары жоқ, бірінші рет кеткен қателіктен сабақ алмаймыз, жылда қайталанып жататын қателіктер және қайталанады. Одан сабақ алар министірлік жоқ.

 

Ұлттық «біріңғай» тест жайында әр түрлі пкір айтылып, жазылып, талқыланып жүр. Мен бүгін мұның бәрін қайталамақ емеспін. Мен тек өзге мемлекеттердің түлек сараптау түрлерін ескере отырып, Ұлттық тесттің ұтары мен ұятты тұсын кәсіптік тұрғыдан сараптауды жөн көрдім.

9 ақпан 2014 - Аят | 1638 көрілім
Жыр керуенін арқалаған Мұқағали

9 — ақпан Ақиық ақын Мұқағали Мақатаевтың туған күніне арнау.

8 ақпан 2014 - Гулёка | 1120 көрілім
Әлеуметтік желі және ұстаз

Ең алдымен әлеуметтік желі деген не? Осыған анықтама бере кетсек.

Бұл ұғымның ресми анықтамасы – Әлеуметтік желілер — ермектері бірдей адамдардың Интернетте бірігетін қоғамдастық сайттары. Осы сайттарда адамдар жедел түрде мәліметтер алмасады және достар табады. Бірақ осы сайттар арқылы тек қатынасып қана қоймай, адамдар музыка, видео іздеуі немесе бөлісуі мүмкін. Ал енді осы әлеуметтік желілерді біз қалай пайдаланып жүрміз? Өз қажетімізге толықтай пайдаланып жүрміз бе? Осы сұрақтарға толықтай жауап беру үшін әлемдегі ең кең таралған әлеуметтік желілерге тоқтала кетуді жөн көріп отырмын.

7 ақпан 2014 - Админ | 1385 көрілім
«Дипломмен ауылға» : Ұлт болашағы үшін жасалған ұтымды жоба

«Дипломмен — ауылға! — жас мамандарға берілген жаңа мүмкіндік». 

5 ақпан 2014 - Гулёка | 4874 көру
Жарқын іспен күллі әлемді таң қылып, Жасай берсін Елдігіміз Мәңгілік!

17 қаңтар — қазақ елінің шежіресіне мәңгі енетін күн.

5 ақпан 2014 - Гулёка | 2662 көру
Аятжан Ахметжан. ОҚУЛЫҚ ОЛҚЫ БОЛСА, ОҚУШЫ ҚАЙДАН ОҢАДЫ?

Әлемнің екінші ұстазы атанған ұлттың ұлы ғалымы Әбунасыр әл-Фараби: «Тәрбиесіз берілген білім — адамзаттың қас жауы» — десе, ұлттық танымның ұлы атасы, алаш қайраткері, ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынов: «Балаңды ұлша тәрбиелесең, ұл болып өседі, құлша тәрбиелесең, құл болып өседі» — деген екен. Ал “Бiз бүгiн кiмдi тәрбиелеп жүрмiз?” деген сұрақ қазақ азаматы ретiнде менi жиi толғандырады. Толғантып қана қоймайды, ойымды онға, санамды санға бөледi.

Бiлiм мен тәрбиенiң негiзi, қайнар бұлағы мектеп десек, оқулық – сол бiлiмнiң өзегi, тәрбиенiң құралы, ұлттық мәдениеттiң ұраны. Ал бiздiң оқулықтар сол ауыр жүктi көтере алып жүр ме? Мiне, осыған байланысты мен өзiмнiң әр елден көрген-бiлгенiмдi, оқып-түйгенiмдi, отандық оқулықтардағы олқылықтар мен озықтықты сiздермен бөлiскiм келедi, құрметтi оқырман.

 Озықтық – ол отандық бақыт, бұл – мақтаныш. Ал олқылық – ұлттық қауiп, ұрпақтың, нақтырақ айтқанда, ұлттың жауы. Бұдан сақтану керек. Ол үшiн бiзден шыққан оқулықтарды көршi елмен, мәселен Ресеймен, Қытаймен және басқа да елдермен салыстыру керек. ХХI ғасыр техника заманы болғандықтан да, мен математика және жаратылыстану пәнi оқулықтарына тоқталуды жөн көрдiм.

1 ақпан 2014 - Аят | 2074 көру
Аятжан Ахметжан. Басынан шіріген бастауыштық жүйе

Бірінші: Әлем қалай, БІЗ қалай?

Әлем бұл жүйеден әлде қашан ауысқан, бастауыштық білім жүйесі өзгелерде алты жыл, әр пәнді өз пәнінің маманы беретін, заманға сай қалыпқа келтірілген, ел боламыз деп бесігін түзеген (тек біз секілді Ресейдің көшірмесіне айналған 7-8 мемлекеттен басқа елде).

Екінші: бастауыш мұғалімі

 

«Ұстаз деген ұлағатты атауды естігенде, күні бүгінге дейін өзімді шәкірттей сезінемін», деген екен Серке Қожамқұлов ағамыз, сол айтпақшы ұстаздың алғашқы тәрбиесін алған сәтіміз де, ұстаз деген атауды алғаш айтқанымыз да осы бастауыш еді. 

1 ақпан 2014 - Аят | 1492 көру
ҰЛТ БОЛАМ ДЕСЕҢ, ҰСТАЗЫҢНЫҢ ХАЛІН БІЛ!

Қат-қабат қағаздардан ғана бас алмайтын бүгінгі оқыту жүйесінің шындығы мынаған келіп тіреледі:

    -Бүгінгі күні ең үздік ұстаз — ештеңе сөйлемесе де бәрін жазып қоятын ұстаз; ең үздік сабақ беруші, ол — қағазда сабақ даярлаушы. Яғни, ең үздік ұстаз, ол өтірікті шындай, ақсақты тыңдай етіп қағазға түсіруші. Баланың тағдыры емес, басқарманың тексерісі ойландырады. Ал бүгінгі мектеп – керексіз қағаздардың мұражайы!!!

    Әрине ойланатын жағдай…

30 қаңтар 2014 - Аят | 2466 көрілім
БІЛІМ ОРДАСЫНДАҒЫ АЛАЛАУ НЕМЕСЕ ІРІКТЕУ МЕ, ӘЛДЕ ІРІТУ МЕ?

Алғашқы сүзгі

Алғашқы қадамдық іріктеу әр деңгейлі мектептерге, бұл баланың бағытымен емес бағымен. Оқушыларды ең алдымен үздік деңгейлі мектептерге іріктейді, ат-атағы жоғары мектептерге «алдыңғы қатардағылар», қалғаны тіркеуі бойынша кетеді. Алдыңғы қатардағылар дарынды бала, тума талант иесі болса – бұл құптарлық жайт. Бірақ соның бәріне шын дарынды кетіп жатыр дегенге біздің қоғамда ешкім де сенбес. Кейбір мектептердің түлектері ұлттық бірыңғай тесттен босатылатыны жөнінде шешім шыққаннан бері сенбейтін жайт тіптен көбейді. Бірақ, сол былықтар мен шылықтар ертеңгі күні сол мектептердің шынайы білімін түсірмесе игі делік. Бұлардың бәрі дерлік біздің бағдарламамен немесе біздің оқулықтармен оқымайды. Министрліктен не істесе де өз алдыларына істеуге болатын заңдары бар. Көп сандысының білімі де сапалы әрі жүйелі де (тәрбиесі басқаша болғаны болмаса). Бірақ, бұл еліміздегі оқушылардың аз бөлігі ғана.

30 қаңтар 2014 - Аят | 1575 көрілім

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар