Тарих

RSS-лента
12 наурыз 2014 - Асем Тургалиева | Толығырақ | 2 пікір | 3432 көру
Тегтер: тарих, сабақ жоспары
12 наурыз 2014 - Асем Тургалиева | Толығырақ | 0 пікір | 2203 көру
Тегтер: сабақ жоспар
12 наурыз 2014 - Асем Тургалиева | Толығырақ | 0 пікір | 3001 көру
Тегтер: сабақ жоспары

Сабақтың мақсаты.

  • Білімділік: Қала үғымы және оның саяси-әкімшілік, мәдени қызметі, Қазақстан қалаларының күрделі де қызықты қалыптасу тарихы жөнінде білім беру.
  • Дамытушылық: Оқушылар еліміздің жөне өздері туып-өскен қалалары туралы білімдері мен картамен жұмыс істеу дағдыларын, өз ойын еркін жеткізе білу, дәлелдей алу біліктілігін дамыту.
12 наурыз 2014 - Асем Тургалиева | Толығырақ | 0 пікір | 3265 көрілім
Тегтер: сабақ жоспары

Сабақтың мақсаты:

·         XVIII ғасырдың бас кезіндегі Қазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдайы жөнінде  жалпы түсінік беру, осы кезеңдегі Ресей мен Қазақ хандығы мүдделерінің жақындасу себептерін түсіндіру;

12 наурыз 2014 - Асем Тургалиева | Толығырақ | 2 пікір | 9450 көрілім
Тегтер: сабақ жоспары
12 наурыз 2014 - Асем Тургалиева | Толығырақ | 0 пікір | 1811 көрілім
Тегтер: сабақ жоспары
Үйсіндердің шаруашылығы мен тұрмысы

Дүйсебаев Серік Жаманқұлұлы

Тарих пән мұғалімі.

№162 орта мектептің директоры

Қызылорда  облысы

Жаңақорған ауданы

Ғылыми жұмысты жазу барысында оқушы  қазақ халқының ұлттық бас киімдерін  негізге ала отырып жазған.Тақырыбы:  «Киелі кимешек» деп аталады.

Жұмыстың мақсаты: қазақ халқының мәдениетімен, соның ішінде ұлттық әйелдер  бас киім – кимешек туралы  тарихылығын жете білуге,  сонымен бірге қазіргі жастарға ұлттық мәдениеттің маңыздылығын өзекті болып табылатынын көрсету.

Жазу барысында жалпы толық  қамтылған. Өзінің зерттеу жұмысы барысында   ұлттық киімның шығу тарихынан мәлімет бере отырып, әйелердің, жас келіншектер мен қыздардың бас киімдерін негізге алған.    Сонымен  қатар  кимешекке   қатысты   әдет –ғұрыптар қамтылып, қазақ қалхының көшпелі тұрмыс тіршілігі сөз етті. Қосымшаға кимешектің түрлерінің суреттері де бар.  Оқушы  бұл жобаны жазу барысында  кеңінен дайндалғанын байқатты.

                                      

 

 

 

 Оқушы ғылыми жұмыс тақырыбын оқу-ағарту ісінің үздігі Ыбырай Алтынсаринның  мұғалім және ақын – ізбасарлары, мұғалімдер даярлайтын алғашқы түлектері туралы таңдап алды. Тақырыбы:  «Ыбырай Алтынсариннің шәкірттері мен ізбасарлары» деп аталады.

Жұмыстың мақсаты: Халқын қалтқысыз сүйген, сол кездегі аянышты халіне күйінген, болашағына зор үміт артқан Ыбырай Алтынсариннің мұғаллім – достары, ақын және  мұғалім ізбасарлары туралы  шолу жасау және қазіргі уақыттағы қазақ жастары үшін Ыбырай Алтынсарин қалдырған ұстаздық ісінің, өсиетінің өзекті болып табылатынын көрсету.

Өзінің зерттеу жұмысы барысында Ыбырай Алтынсариннің достары, жолын қууышы мұғалім – ізбасарларының  ағартушылық қызметіне тоқталып кеткен. Зерттеу жұмысында нақты өмір жылдары, қандай салада қызмет атқарғаны туралы көрсетілген. Қосымшаға ұстаздың шәкірттерініңсуреттері де бар.

 

 

 

 

 

Оқушы ғылыми жұмыс тақырыбын оқу-ағарту ісінің үздігі Ыбырай Алтынсаринның  мұғалім және ақын – ізбасарлары, мұғалімдер даярлайтын алғашқы түлектері туралы таңдап алды. Тақырыбы:  «Ыбырай Алтынсариннің шәкірттері мен ізбасарлары» деп аталады.

Жұмыстың мақсаты: Халқын қалтқысыз сүйген, сол кездегі аянышты халіне күйінген, болашағына зор үміт артқан Ыбырай Алтынсариннің мұғаллім – достары, ақын және  мұғалім ізбасарлары туралы  шолу жасау және қазіргі уақыттағы қазақ жастары үшін Ыбырай Алтынсарин қалдырған ұстаздық ісінің, өсиетінің өзекті болып табылатынын көрсету.

 

Өзінің зерттеу жұмысы барысында Ыбырай Алтынсариннің достары, жолын қууышы мұғалім – ізбасарларының  ағартушылық қызметіне тоқталып кеткен. Зерттеу жұмысында нақты өмір жылдары, қандай салада қызмет атқарғаны туралы көрсетілген. Қосымшаға ұстаздың шәкірттерініңсуреттері де бар. 

Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі:

Халықтың ұлы қоныс аударуы туралы білу керек;

Ғұн жорықтарының тарихи маңызын білу керек;

Тарихтағы ұлы тұлға – Аттила патша туралы білу керек.

3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:

Топпен жұмыс жасау барысында ғұндардың қоныс аударған жерлерін табады, қоныс аудару себептерін, маңызын талқылайды. Тапсырмаларды толтырады.

4. Сабақтың нәтижелері ( Оқушылар білетін, түсінетін болады және жасай алады).

Білу:халықтардың қоныс аударуы мен Аттила патша туралы жалпы ақпарат біледі ( барлығы).

Түсіну:ғұндардың жорықтарының себептерін, салдарын, пайдасын түсінеді ( барлығы)

10 сәуір 2014 - Амина Сидоллаевна | Толығырақ | 0 пікір | 4979 көрілім
Беттер: 1 2 3 Келесі Соңғы

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru