Тарих

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Тың және тыңайған жерлердің игерілуінің мәнін ашып көрсету.
Тәрбиелік: Тарихи оқиғалар арқылы оқушыларды адамгершілікке, жауапкершілікке тәрбиелеу.

Дамытушылық: Сын тұрғысынан ойлау технологиясы бойынша танымды дамыту, талдау, жинақтау, қорыту, салыстыру, жіктеу және жүйелеу.

12 сәуір 2014 - Админ | 3769 көрілім
Ежелгі Мысыр тарауы бойынша тест тапсырмалары

І – нұсқа

1.Мысыр мемлекеті қай материкте орналасқан

А) Евразия   В) Африка   С) Австралия   Д) Оңтүстік Америка   Е) Солтүстік Америка

2.Мысырды ежелгі заманда қалай атаған

А) «құнарлы жер»   В) «Ніл құдыреті»   С) «Ақ дуал»   Д) «қара жер»    Е) «шөл жер»

3. Мысырдың негізгі табиғат байлығының бірі

А) құм    В) тас   С) көмір   Д) алтын   Е) мыс

4. Мысырда халық тығыз қоныстанған елге айналған мыңжылдық

А) І мыңж.    В) ІІ мыңж.     С) ІІІ мыңж.    Д) ІҮ мыңж.    Е) Ү мыңж.

12 сәуір 2014 - Амина Сидоллаевна | 2344 көру
"Тас дәуірі" тарауы бойынша тест тапсырмасы

І-нұсқа

1.Тас дәуірін (палеолит) қамтитын кезең

А) б.з.д. 12-5 мың жыл

В) б.з.д.5-3 мың жыл бұрын

С) б.з.д. 100-75 ғасырлар

D) б.з.д.75-20 ғасырлар

Е) б.з.д. 2 млн 500 мың-12 мың жыл

12 сәуір 2014 - Амина Сидоллаевна | 16358 көрілім
"Қайталау.Қола дәуіріндегі Қазақстан"

Мақсаты:оқушыларға қол дәуіріндегі Қазақстан тарауы бойынша алған білімдерін жинақтап қорытындылау. Оқушылардың білім деңгейлерін анықтау. Оқушыларды танымдық ойындар арқылы пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.логикалық ойлау, тарихи оқиғаларды оқып үйрену, есте сақтау қабілеттерін арттыру.

12 сәуір 2014 - Амина Сидоллаевна | 3682 көру
«Азияның оңтүстік – батысындағы ежелгі мемлекеттер» тарауы бойынша тест тапсырмасы

І-нұсқа

1.Қазіргі Иранның солтүстігінде орналасқан, ІІІ ғ. пайда болған мемлекет

А) Кушан   В) Парфия   С) Ассирия   Д) Хетт   Е) Бактрия

2.  «Мың қала елі» атанған патшалық

 А) Кушан   В) Парфия   С) Ассирия   Д) Хетт   Е) Бактрия

12 сәуір 2014 - Амина Сидоллаевна | 4708 көрілім
"Тас дәуірі" қайталау сабақ - ойын

Сабақтың мақсаты:оқушыларға тас дәуірі тарауы бойынша алған білімдерін жинақтап қорытындылау, оқушылардың білім деңгейлерін анықтау. Логикалық ойлау, оқиғаларды оқып үйрену, есте сақтау қабілеттерін арттыру.

Түрі: жарыс сабақ

12 сәуір 2014 - Амина Сидоллаевна | 8905 көрілім

Оқушылармен сабақта топтық жұмыс жүргізу ерекшеліктері мен оның тиімді жақтары.

20 сәуір 2014 - Нургиза Кульджина | 15891 көру

Мен және менің оқушыларым қалай өзгерді?

Мен ҚР педагог қызметкерлерінің ІІІ (үшінші) деңгей бағдарламасы бойынша біліктілігін арттыру курсынан өткеніме қуаныштымын. Себебі педагогикалық тәжірибеме қосымша жаңалық енді, өзгеріс, ізденіс пайда болды, оқушыларға деген көзқарасым өзгерді. Өзім сабақ беріп жүрген сыныптарда Кембридж тәсілі бойынша мектеп ішінде бірнеше ашық сабақтар беріп, педагогикалық кеңесте мұғалімдермен тәжірибе бөлістім.

23 сәуір 2014 - Нургиза Кульджина | 2335 көрілім

Бекжан батыр Семей өңірі Шар өзені бойындағы Кіші Қарасу ауылында 1709 жылы дүниеге келіп 21 жасында, яғни 1731 жылы жаудың жансызының жасырын атқан жебесінен қаза тапқан. Руы Найман ішінде Матай.

24 сәуір 2014 - Нургиза Кульджина | 1328 көрілім
ДАРЫНДЫ ҰРПАҚ –ЕЛ БОЛАШАҒЫ

Шәудірбаева Гүлнар Иманғалиқызы, Бейнеу лицейінің тарих пәні мұғалімі, Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы.

ДАРЫНДЫ ҰРПАҚ –ЕЛ БОЛАШАҒЫ

1 мамыр 2014 - infust | 1267 көрілім

Өзектілігі: Түрлі әлеуметтік-тарихи формацияларда өлкеде орын алған тарихи процестер мен олардан қалған дереккөздер — ескерткіштер, тарихи орындар, жазбалар т.б. синтездік құндылықтардың Семей өңіріндегі ерекшелігі.

4 мамыр 2014 - Нургиза Кульджина | 5984 көру

Әңгіме-дебаттың ерекшелігі: орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталады; әр топ өз шешімдерінде қалады; қарым-қатынас көбінесе «Иә, бұл солай», «Жоқ, олай емес» деген бағытта қалады.

5 мамыр 2014 - Нургиза Кульджина | 1269 көрілім

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru