ХХ ғасырдың бас кезіндегі әдебиет

20 қаңтар 2015 - Ранай Сансызбаева

№1-сабақ

Мерзімі:03.09.2014ж.

Қазақ әдебиеті 11- жаратыл. мат. бағ.

Сабақтың тақырыбы

ХХ ғасырдың бас кезіндегі әдебиет

Жалпы мақсаттары

ХХ ғасырдың бас кезіндегі әдебиет өкілдерімен таныстыру, жалпы шолу жасау

Сілтеме

ХХғ. басындағы әдебиет өкілдері туралы деректер

Оқыту нәтижесі

.

1.Топта ынтымақтаса жұмыс істеуге үйренді

2.Сыни тұрғыдан ойлай отырып тақырып сюжеттеріне суреттер салып, топпен, жұппен қорғауға жаттықты

3.Интернеттен дерек көздерін іздеп табуды үйренді.

4. Дарындылығы ашыла түсті.

5. Стикерлерге сабақтың барысы туралы кері байланыс жазуды үйренді

Негізгі идеялар

Оқушылардың жас және психолого – физиологиялық ерекшеліктеріне сай білім беру

Сабақта қолданылатын модульдер

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3… АКТ–ны пайдалану

4 Талантты және дарынды балаларды оқыту.

5. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Оқыту әдістері

Интерактивті оқыту әдістері 1.Жеке жұмыс

2.Жұптық жұмыс

3.Сыныппен жұмыс

4. Топтық жұмыс

Дерек көздері

1.Шешендік өнер туралы кітаптар,

2.Слайдтар

3.Интернет материалдары

4.ХХ ғ. Басындағы әдебиет өкілдерінің суреттері

5.Электронды оқулық

Тапсырмалар

Семантикалық картамен жұмыс, постерге сурет салу, мәтінмен жұмыс

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. (3 мин.)

Ұйымдастыру кезеңі:

    ·Оқушылармен сәлемдесу;

    ·Оқу құралдарының әзірлігін байқау;

    ·Сыныпты үш топқа бөлу. Суреттер арқылы.

Ой қозғау (2 мин). Оқушыларға тарихи оқиғалар туралы әңгімелету.

І Білу шешендер туралы оқушылар біліміне тоқталу

Жаңа тақырып

ІІ Түсіну Топтарға тақырып мәтіні абзацтар бойынша бөліп беріледі.

Тақырыпты топта оқу, жұппен, топпен талдау

ІІІ Қолдану

Баспасөз материалдары туралы тапсырмалар туралы өз пікірлерін ортаға салады.

ІV Талдау

Салыстырмалы талдау. Топтар тақырып мазмұнына байланысты бір –біріне сұрақтар қояды.

V Жинақтау Сюжеттер желісін оқи отырып топ мүшелері оқиғалар бойынша өз ойларын ортаға салады.

VІ Бағалау Топ мүшелері критерий арқылы бір-бірін бағалайды.

    1Топ мүшелерінің белсенділігі – 5 ұпай

    2.Өз ойын нақты жеткізе алуы -5 ұпай

    3.Сөйлеу мәдениеті – 5 ұпай

    Әр топ бір-бірін осы критерий арқылы бағалайды.

    Рефлексия

    Не білемін?

    Бүгінгі сабақта нені білдім?

    Болашақта не білгім келеді?

Үй жұмысы Баспасөз материалдарын оқу

Осыған ұқсас жазбалар:

Қазақ әдебиеті7 «в» сыныбына арналған әдебиет пәнінен қысқа мерзімді жоспары

Қазақ әдебиетіБағдарламаның жеті модулін қолдану әдістемесі көрсетілген тізбектелген төрт сабақтың топтамасын орташа мерзімді жоспарлау

Қазақ әдебиеті7 - сынып қазақ әдебиетінен М.Әуезов «Көксерек» әңгімесін орташа мерзімді жоспарлау

Қазақ әдебиетіСұлтанмахмұт Торайғыров «Бір адамға»

Қазақ әдебиетіАхмет Байтұрсынұлы «Ақын ініме»

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1150719

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар