Қазақ әдебиеті "Қыз Жібек"жырын Кембридж әдістері арқылы оқыту

20 қаңтар 2015 - Ранай Сансызбаева

9«А» сынып, Қазақ әдебиеті

Сабақтың тақырыбы

«Қыз Жібек» жыры

Жалпы мақсаттары

Жыр кейіпкерлерінің жақсы қасиеттерінен үлгі ала отырып ұлттық рухты бойларына сіңіру, салт – дәстүрлерді қастерлей білуге баулу.

Сілтеме:

1.Қыз Жібек жыры, 2. Жыр туралы слайдтар 3.Қазақ әдебиеті оқулығы 9-сынып «.Арман — ПВ» баспасы

Күтілетін нәтиже

Оқушылар Жібек, Төлеген бейнелері арқылы адамгершілікті, достық пен махаббатты, салт-дәстүрлерімізді, туған жерді сүюді үйренеді.

Негізгі идеялар

Оқушылардың жас және психолого – физиологиялық ерекшеліктеріне сай білім беру

Сабақта қолданылатын материалдар:

    1.«Қыз Жібек», « Қамбар батыр» жырлары

    2.Слайдтар

Оқыту әдістері:

Қолданылатын модульдер:

2015 жыл

Дерек көздері:

    1.Ғаламтор материалдары

    2.«Қыз Жібек» жыры

Тапсырмалар:

1.Семантикалық картамен жұмыс, 2. мәтінмен жұмыс 3.эссе, 4.Венн диаграммасы,5. сұрақ – жауап.

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.

Ұйымдастыру кезеңі:

    ·Оқушылармен сәлемдесу;

    ·Оқу құралдарының әзірлігін байқау;

    ·Сыныпты үш топқа бөлу, психологиялық ахуал орнату.

Ой қозғау Оқушыларға батырлар, лиро — эпостық жырлар туралы сұрақтар қоя отырып «Қыз Жібек» қазақ халқының ғашықтық дастаны екендігін слайдтар көрсету арқылы ұғындыру… Дарынды оқушылар жыр туралы ғаламтордан жинаған деректерін оқушыларға айтып, ой бөліседі. (5 минут)

І Білу Оқушылардың үй жұмыстарын тексеру. Топ басшыларына бағалау парақтарын таратып беру. Үйге жырдан үзінді жаттау тапсырмасы берілген еді. Оқушылардың үй жұмысын толық орындап келгендігі туралы топ басшылары бағалау парақтарына толтырады… Топ мүшелері үй жұмыстарын бағалау критерийлері арқылы бағалайды…

ІІ Түсіну 1. Топтарға тақырып мәтіні бойынша сахналық көрініс қою тапсырмасы беріледі. (5 минут)

2.Қалған топ мүшелері семантикалық карта толтырады.

ІІІ Қолдану

Оқушылар топпен Венн диаграммасын толтырады. 1-топ Назым мен Жібек бейнелерін салыстырады. 2-топ Төлеген мен Қамбар бейнелерін салыстырады. 3-топ Назымның әкесі Әзімбай мен Жібектің әкесі Сарыбай бейнесін салыстырады

ІV Талдау

Салыстырмалы талдау. 1. Топтар жыр мазмұнына байланысты бір –біріне сұрақтар қояды.

V Жинақтау 1. Слайдтарды көре отырып топ мүшелері оқиға желісі бойынша өз ойларын ортаға салады 2… «Қыз Жібек» жыры туралы эссе жазу… 1-топ «Жібектен мен не үйрендім?» тақырыбында, 2- топ»Төлегеннен мен не үйрендім?» 3- топ «Ата салтым — асылым» жырдағы салт-дәстүрлер туралы

VІ Бағалау Топ мүшелері критерий арқылы бір-бірін бағалайды.

    Сабақ туралы кері байланысты стикерлерге жазып қыстырады.

    Не білемін?

    Бүгінгі сабақта нені білдім?

    Болашақта не білгім келеді?

      Үй жұмысы: «Қыз Жібек» жырынан үзінді жаттау, жыр кейіпкерлеріне мінездеме жазу.

Осыған ұқсас жазбалар:

Қазақ әдебиетіБағдарламаның жеті модулін қолдану әдістемесі көрсетілген тізбектелген төрт сабақтың топтамасын орташа мерзімді жоспарлау

Қазақ әдебиеті7 - сынып қазақ әдебиетінен М.Әуезов «Көксерек» әңгімесін орташа мерзімді жоспарлау

Қазақ әдебиетіСұлтанмахмұт Торайғыров «Бір адамға»

Қазақ әдебиетіАхмет Байтұрсынұлы «Ақын ініме»

Қазақ әдебиеті7 «в» сыныбына арналған әдебиет пәнінен қысқа мерзімді жоспары

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1141112

Пікірлер (1)
,. # 2 қазан 2016 в 20:47 0

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар