А.Байтұрсынұлы «Өгіз бен бақа»

А.Байтұрсынұлы «Өгіз бен бақа»

Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы КММ Академик О.А. Жаутыков атындағы №1 қазақ орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің екінші (негізгі) деңгейдегі мұғалімі Г.Ш.Нарымбекова

5-сынып, қазақ әдебиеті

Сабақтың тақырыбы: Мысал өлеңдер туралы түсінік. А.Байтұрсынұлы «Өгіз бен бақа»

Мақсаты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Берілген деңгей бойынша тапсырмалар жүйесі

Күтілетін нәтиже

Бағалау формасы

Білу

Мысал өлеңдер

А.Байтұрсынұлы

«Өгіз бен бақа»

Оқушыға ой салу.

Мысалдар тақырыбын жұппен түсінеді.

А.Байтұрсынұлы жайлы оқып, топтастырады.

«Өгіз бен бақа» (тыңдау, мәнерлеп оқу)

-А.Байтұрсынұлы кім? (топтастыру)

-Сен бұл мысалды әуестене оқыдың ба?

-Мысалдың мазмұнынан қандай қорытынды түйесің?

Ынтасы, қызығушылығы артады.

Ұпай жинау

Түсіну

Қолдану

Талдау

Композициялық жоспар жасау, мазмұндау

Мақсатқа жету жолдарын көрсету. Бағыт-бағдар беру

Өзіндін көзқарасын қалыптастырады. Өзінің барлық іскерлігін пайдаланады.Өзгені тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.

Композициялық элементтер

Композициялық жоспар

Ой-пікір, мінездеме

Ой-тұжырым, мақал-мәтелдер, нақылдар.

Тілі

Суреттеу тәсілі

1.

Оқиғаның басталуы

Өгіздің көлге келуі

эпитет

2.

Байланысы

Бақаның өгізді күндеуі

Күншіл,іштар

Күншілдің өлімі тақау

теңеу

монолог

3.

Дамуы

Мақтаншақ бақаның жолдасымен пікірлесуі

Қызғаншақ

Қызғаншақты қарақшы ұрады

теңеу

диалог

4.

Шиеленісуі

Бақаның өгіз сияқты болуға тырысуы

Мақтаншақ, ойы таяз

Ғылым таппай мақтанба

теңеу

5.

Шарықтау шегі

Бақаның ісіп-қабынуы

Көрсеқызар

Азап шеккің келмесе көрсеқызар болма

6.

Оқиғаның шешімі

Бақаның жарылып өлуі.

Әлін білмеген әлек

Әлін білмейтін

Әлін білмеген әлемге таңданады

7.

Автордың түиінді сөзі

«Таласпа, жаным-ай,

Қолыңнан келмеске.

Боларсың бақадай, Көп түссең егеске»

8.

Идеясы

Күншілдіктен, көрсеқызарлықтан, қызғаншақтықтан аулақ болу

Танымпаздық іс-әрекеті, ойлау белсенділігі артады. Өз-өзіне сенімі қалыптасады

Ұпай жинау

Жинақтау

Бағыт-бағдар беру.

Ойларын жинақтап, көрініс көрсету

Көрініс «Өгіз бен бақа»

Ұжым мен арадағы ынтымақтастық қалыптасады

Ұпай жинау

Бағалау

-Соңғы шумақтағы автордың түйінді сөзімен келісесің бе? Өз пікірің?

Үйге: «Өгіз бен » мәнерлеп оқу

-Тақырыбын не себепті «Өгіз бен бақа» деп алған? Сізді бәрінен не толғандырады?

Топтың бағасы

Осыған ұқсас жазбалар:

Қазақ әдебиетіАйтыс- халық қазынасы

Қазақ әдебиетіС. Дөнентаевтың "Заман кімдікі", «Бозторғай» өлеңі

Қазақ әдебиетіАлпамыс батыр жырының кейіпкерлері

Қазақ әдебиетіД.Исабеков "Ата үміті" (1 сағаты)

Қазақ әдебиетіҚозыкүрең (2сағаты)

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1130138

Пікірлер (1)
Askar Naymantaev # 12 қаңтар 2015 в 13:01 +1
Өнер академиясына оқуға түсу үшін қойылатын талаптың бірі - мысал оқу. Міне дәл осылай мысалды талдап, түсіндіріп, оқушыны сақадай сай етіп қоюға болады. Өкінішке орай бізге ондай дайын бала келуі екіталай дүние ))))

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар