Бағдарламаның жеті модулін қолдану әдістемесі көрсетілген тізбектелген төрт сабақтың топтамасын орташа мерзімді жоспарлау

5 ақпан 2014 - ӘСЕЛ
Бағдарламаның жеті модулін қолдану әдістемесі көрсетілген   тізбектелген төрт сабақтың топтамасын орташа мерзімді жоспарлау

Бағдарламаның жеті модулін қолдану әдістемесі көрсетілген   тізбектелген төрт сабақтың топтамасын орташа мерзімді жоспарлау 

 

1.Тақырыбы.

 

2. Оқып үйренудің негізгі мақсаттары.

 

 

3. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.

4. Оқып үйренудің нәтижесі.

5. Сөйлеу мәдениетін жетілдіру.

6.Қолданыпытын бағалар түрі, бәрінің сабаққа қатысушылығын білу.

7. Негізгі дерек көздер.

1.

Ахмет Байтұрсынұлы «Ақын ініме»

Өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу, мазмұнын түсінуге мүмкіндік беру.Өлең кімге арналғанын табу.

Сыни ойлау көқарасын дамыта отырып, мысал өлеңнің мағынасын түсіну;  жағдаятты шешу арқылы сабаққа  қызығушылығын арттыру;  білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер диалогтік оқытуды қолдану арқылы  негізгі идеяны түсіну; өз бетімен жұмыс жасау барысында қабілетті оқушыны табу; жас ерекшелігін ескеру;  ой түйіндеуіне орай көшбасшылықты анықтау;

 диалог әдісі, миға шабуыл, топтық жұмыс.

Кубизм әдісі,

СКТ, топтастыру, дискуссиялық карта

Мәнерлеп оқу техникасын меңгереді. Өлеңнің тақырыбы мен идеясын аша алады. Сұрақтарға нақты жауап береді Критерийлерге сүйеніп өзін, жұбын,

тобын бағалай алады.Өлеңнің идеясын болжайды.Өмірден мысал келтіреді.Өз ойларын дәлелдей алады.

Диалог әдісі арқылы сұрақ-жауап арқылы сұрақтарға дұрыс жауап бере білді.Миға шабуыл әдісі арқылы ойын еркін жеткізді.Кубизм әдісі арқылы өздерінің білгенін, түсінгенін ортаға салды.Дискуссиялық картаны толтыру арқылы жақсы-жаманды ажырата білді.Алған білімдерін дәлелдеу арқылы, сұрақ жауаптар, ойлау қабілеттерін тіл байлығын, постерді қолдана отырып сөйлеу мәдениетін  дамытты.

Топтық, бірін — бірі бағалау,өзін-өзі бағалау, критерия құру арқылы бағалау.

7- сынып әдебиет оқулығы,  слайд кеспе қағаздары, постер, бағалау парақтары, стикерлер, сигнал құралдары, сергіту Гамми стап

2.

Ахмет Байтұрсынұлы «Екі шыбын»

Мысал өлеңнің мәнін ашу. Идеясын, мазмұнын түсіну.Ой түйіндеуіне орай көшбасшылықты анықтау;  сахналау барысында әртістік қабілетін бақылау.

 АКТ, топтық жұмыс.

СКТ, «Соңғы сөзді мен айтамын».Ой шақыру, топтастыру, Кубизм әдісі. Өлеңді  сахналау, рольге ену

Мысал өлеңнің мәнін ашып, мазмұнын түсіндіре алады. Өмірден мысал келтіріп,өз ойларын еркін жеткізеді.Бір-бірін бағалап, ойын ортаға салады.Мәнерлеп оқу техникасын меңгереді. Сахналық көрініс көрсетіп, образға кіре алады. Өлеңнен түйген ойларын ортаға салып, пікір алмасады.

Топтық жұмыс кезінде  өзара пікір айту   сұрақ- жауап  қою арқылы  сөйлеуге үйренді.Топтастыру арқылы сабақтан алған білімдерін топтастырып, талдап білді.Мәнерлеп оқу техникасын меңгерді.

Рольге бөліп оқып, образға кіре алды.

Формативті және жиынтықты бағалау, бірін-бірі бағалау.

слайд, кесте, постер, стикерлер, сигнал құралдары

3.

 

 

Сұлтанмахмұт Торайғыров «Бір адамға»

Ақын өмірі туралы түсінік беру. Өлең кімге арналған? Идеясы не? тСыни ойлау көқарасын дамыта отырып, мысал өлеңнің мағынасын түсіну;  жағдаятты шешу арқылы сабаққа  қызығушылығын арттыру;  білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер диалогтік оқытуды қолдану арқылы  негізгі идеяны түсіну; өз бетімен жұмыс жасау барысында қабілетті оқушыны табу; жас ерекшелігін ескеру;  ой түйіндеуіне орай көшбасшылықты анықтау;

 

 

СТО, еске түсіру әдісі, АКТ,

 миға шабуыл стратегиясы.СКТ, топтық тапсырмалар, ой өрбіту, ой шақыру, ой дамыту, ой қорыту,INSERT стратиегиясы.

Өлеңнің идеясын түсінеді. Кімге арналғанын біледі. Тарихпен сабақтастырады. АКТны тиімді пайдалана отырып, ақын өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат ала алады. білетіндерін, нені білу керектігін кері байланыс парағына түсіреді. Өлең құрылысына талдай алады.

Жұптық, топтық жұмыс  кезінде, өзара    сұрақ- жауап қою арқылы, постер арқылы, оқыту барысында диологты атқару арқылы сөйлеу мәнерін жетілдіреді.Бір-бірін тыңдап, ой бөлісе алады. INSERT кестесін толтыру арқылы өздерінің білетіндерін, білгенін, білгісі келетіндерін ортаға салып, ойын еркін жеткізді.

Смайликтер арқылы топ бір-бірін бағалау,өзін-өзі бағалау. Жиынтық бағалау.

 

Слайд, кеспе қағаздар,үлестірме қағаздары, сурет, стикерлер, сигнал құралдары, бағалау парақшалары

4.

Сұлтанмахмұт Торайғыров

«Шәкірт ойы»

Өлеңнің мазмұнын ашу. Шәкірт ойын, мақсатын түсіну. Мақсат қоя білуге үйрету. Сыни ойлау көқарасын дамыта отырып,өлеңнің мағынасын түсіну; 

Ой қозғау сұрақтар, жеке жұмыс.Топтастыру, миға шабуыл, Венн диаграммасы, шығармашылық жұмыс,

Өлеңнің мазмұнын ашады. Идеясын, тақырыбын түсінеді. Бүгінгі сабақтан өздеріне қорытынды жасай алады.Өлең құрылысына талдай алады. Өмірде мақсат қоя білуді үйренеді.

 Жұптық, жеке жұмыс арқылы  оқушылардың оздерінің идеяларын айту арқылы  сөйлеу қабілеті артады.Өз ойларымен, мақсатымен бөліседі.Өлең шығарып, шығарма жазып, пікірлесіп, шығармашылық қабілеттері артады.

Формативті және жиынтықты бағалау, бірін-бірі бағалау. Бағалау парағымен, әртүрлі фигуралар арқылы, білім ағашындағы өз орындарын табу.

Слайд, плакат, постер, стикерлер, білім ағашы парағы, кесте.

 

 

 

Осыған ұқсас жазбалар:

Қазақ әдебиеті7 «в» сыныбына арналған әдебиет пәнінен қысқа мерзімді жоспары

Қазақ әдебиетіАхмет Байтұрсынұлы «Ақын ініме»

Қазақ әдебиетіАбай Құнанбайұлы «Қыс» 5-сынып

Қазақ әдебиеті7 - сынып қазақ әдебиетінен М.Әуезов «Көксерек» әңгімесін орташа мерзімді жоспарлау

Қазақ әдебиетіСұлтанмахмұт Торайғыров «Бір адамға»

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1130024

Пікірлер (1)
Айнұр # 31 қаңтар 2016 в 02:11 0
Рахмет, жоспарыңыз ұнады.

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар