Д.Исабеков "Ата үміті" (1 сағаты)

Қарағанды облысы Қарқаралы қаласы КММ Академик О.А. Жаутыков атындағы №1 қазақ орта мектебінің 2-ші (негізгі) деңгейдегі мұғалімі: Г.Ш.Нарымбекова

.

Сыныбы: 6-сынып

Пәні: қазақ әдебиеті

Сабақтың тақырыбы: Д.Исабеков «Ата үміті» 1 сағаты

Мақсаты

Мұғалімнің іс-әрекеті, деңгей бойынша сұрақ-тапсырма

Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру формасы

Тапсырмалар

Күтілетін нәтиже

Бағалау формасы

Білу

15 мин

Үй тапсырмасын бекіту.

Д.Исабековтің өмірі мен шығармашылығын біледі. «Ата үміті» әңгімесінің мазмұнын біледі. ББҮ кестесін толтырады.

М.Мағауиннің «Бір атаның балалары» жайлы білімдерін тиянақтау. «Әңгімеде мені ерекше толғандырғаны» тақырыбында жазып келген ойларын оқыту

«Ата үміті» жайлы білімдерін байқау. Ой қозғау мақсатында сұрақтар қою. Шығарманы бөлімге бөлгізу. Ат қою.

ББҮ кестесін толтырту

М.Мағауиннің «Бір атаның балалары» әңгімесінде мені ерекше толғандырғаны. ( оқушылар жазып келген ойларын оқиды).

Д.Исабеков туралы ойланады, айтады. мазмұны бойынша жоспар құрады. Жоспар бойынша әңгімелеп, үзіндісін кітаптан тауып оқиды. Кесте толтыру арқылы өз білімін саралайды.

«Үш жақты отырыс» Оқушылар П түрінде қойылған партада отырады)

«Шаттық шеңбері » (бір-біріне шаттық сыйлайды.

Акт-ны пайдалану, жұппен жұмыс

Өз ойын ашық айта білу дағдысы қалыптасады.Ынтасы, қызығушылығы артады. Өзін бағалай біледі.

Мұғалім бағасы

ББҮ кестесін толтыру

білемін

білгім келеді

үйрендім

Түсіну

15 мин

«Ата үміті» әңгімесінің мазмұны мен идеясын түсінеді

Мақсатқа жету жолдарын көрсетеді,ұйымдастырады.

Сұрақтар қою арқылы талқылауға, пікір алмасуға бағыттайды.

Негізгі идеяны анықтап, сұрақтарға тиісті жауаптарын береді.

«Жусан» сөзіне кластер құрады.Сұрақтар бойынша ой қорытады.

«Екі жақты күнделік» кестесін толтырады

Дермене – жусанның түрі, дәрілік шөп

Шайла – күрке

Қада – күркенің төрт бұрышына қадайтын ағаш

Пәтір –бәтер (нан бәтер, қаттама, көмбе, бауырсақ, күлше, жаппа, таба нан түрлері қазақтардың таза өз үлттық тағамдары. … Жаппа, күлше деген нандарды қатты қызған тандырға, пешке пісірген. Ол қаттама деген бәтердің бір түрі)

Жасымық- ноқат, дақ

Құлқайыр –қурай

Сом – ақша

АКТ-ны пайдалану.

Оқулықпен жұмыс.

Топпен жұмыс

Танымпаздық іс-әрекеті, ойлауы, қойылған мәселеге өзіндік көзқарасы қалыптасады

Мұғалім бағасы

Қолдану

8 мин

Жұпта өзара әрекеттесе отырып, білімдерін толықтырады.

Бейтаныс адамның алғаш жүздесу сәтіндегі портретін табу

Берілген материалдан сұраққа жауап іздейді, жұппен ақылдасып, бір-біріне түсіндіреді.

Жұппен жұмыс

Бірін-бірі үйрете отырып, дұрыс шешім табады.

Жұпта бір-бірін бағалау

Бағалау

7 мин

Алған білімдерін жинақтап, өз пікірлерін ортаға салады.

Оқушылардың дұрыс таңдау жасап, шешім қабылдауына ықпал ету.

-Торғайдың ұясын бұзған, жұмыртқасын жеп, балапанын отқа тастаған Омаштан не күтуге болады?

Үйге:

Дүниеқоңыздық пен қатыгездікті адамгершілік пен адалдықтың жеңгенін білгің келсе, хикаятты толық оқып шығыңдар.

«Адалдық пен шыншылдық» эссе

Дұрыс шешім қабылдайды. Сұрақтарға жауап береді. Алған білімдерін саралайды, ой түйеді.

Өзіндік жұмыс

ББҮ кестесін толтырып, аяқтайды

Дұрыс шешім қабылдайды

Өзіндік баға




































Осыған ұқсас жазбалар:

Қазақ әдебиеті"Толағай" әдеби ертегісі

Қазақ әдебиетіС. Дөнентаевтың "Заман кімдікі", «Бозторғай» өлеңі

Қазақ әдебиетіҚозыкүрең (2сағаты)

Қазақ әдебиетіАйтыс- халық қазынасы

Қазақ әдебиетіАлпамыс батыр жырының кейіпкерлері

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1147949

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар