Жұбан Молдағалиев «Ар-ұят туралы»

22 шілде 2015 - Айгуль Казимова
Жұбан Молдағалиев «Ар-ұят туралы»

Атырау облысы, Атырау қаласы,

Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі,

қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Казимова Айгуль Максутовна

Сабақтың тақырыбы

Жұбан Молдағалиев «Ар-ұят туралы»

Сабақтың

танымдық мақсаты

Өлеңнің мазмұны мен идеясын ашу. «Ұят» сөзінің мағынасын ұғындыру.

Табыс критерийлері

    1.Өлеңнің мазмұнын түсініп, талдай аламын.

    2.«Ұят» сөзінің мағынасын түсіндім.

Сілтеме

Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев, Ш.Беркімбаева, Г.Құрманбай «Қазақ әдебиеті» 5-сынып

Дереккөздер мен жабдықтар

Интербелсенді тақта, проектор

Күтілетін нәтиже

Тапсырмаларды орындай отырып, өлеңнің идеясын ашады. Өзін-өзі бағалауға үйренеді.

Кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Тапсырмалар

Оқу үшін бағалау және

оқуды бағалау

Мотивациялық кезең

10 мин

Психологиялық дайындық.

Оқушыларды топқа бөлу.

Үй тапсырмасын пысықтау.

Оқушылар «Шаттық шеңберінде» тұрып, өз есімін және өзінің бойындағы құнды қасиеттерін айтады.

Парақшаларды таңдау арқылы оқушылар төрт топқа бөлінеді.

1-топ «Әдеп»

2-топ «Ақыл»

3-топ «Адамгершілік»

4-топ «Еңбек»

«Өрмекшінің торы» әдісі арқылы ақын Қ.Аманжолов туралы ойларын ортаға салады, «Жамырап күнде жас өмір» өлеңін жатқа айтады.

Топқа ат қою.

«Өрмекшінің торы» әдісі

Қол шапалақтау.

Смайлик жабыстыру.

Операциялық кезең

20 мин

Оқушыларға ситуациялық сұрақ беріледі.

Оқушылар «Жұптасып-ойлан-бөліс» әдісі бойынша ситуациялық сұрақты талқылайды.

Жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

1-топ Ж.Молдағалиев туралы кітаптан, басқа да дереккөздерінен мәлімет іздеу.

2-топ Өлең мазмұнына жоспар құру.

3-топ Өлең мазмұнына талдау жасау.

4-топ Өлең мазмұнына сай мақалдар тапқызу.

Жұптық жұмыс

Топтық жұмыс

Постер қорғау

Қол шапалақтау.

Смайлик жабыстыру.

Рефлексиялық кезең

13 мин

Сергіту сәті.

Жаңа сабақты бекіту.

Бағалау.

«Мен қазақпын» әніне қимылдар жасау арқылы сергіту жаттығуын жасайды.

Мюнстенберг әдісі бойынша сөз құрастырады.

Вншарашожданагаемеабыройжаотатақлдпұятқұнамыс

Тижадаллджылоллдмекпарызқрожігерметлопмектепм

Жұбаншгдщшміндеторнпавкнаданрощшжігітмптқариянрпажүрексчяқуатчфыәдепмтрбілімоджэхзщ

Дұрыс жауабы: ар, ождан, абырой, от, атақ, ұят, намыс, адал, жыл, ол, парыз, жігер, мектеп, Жұбан, міндет, надан, жігіт, қария, жүрек, қу, ат, әдеп, білім (23 сөз)

Оқушылар жаңа тақырып бойынша түсінгендерін уақыт шеңберінде отырып талқылайды.

Табыс критерийлері арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды.

Табыс критерийлері

Жеттім

Талпындым

Ақын туралы тың деректер білдім.

Өлеңнің мазмұнын түсініп, талдай аламын.

«Ұят» сөзінің мағынасын түсіндім.

Үй тапсырмасы

2 мин

Осыған ұқсас жазбалар:

Қазақ әдебиетіАлпамыс батыр жырының кейіпкерлері

Қазақ әдебиетіС. Дөнентаевтың "Заман кімдікі", «Бозторғай» өлеңі

БиологияҚұрттар класына жалпы сипаттама

ИнформатикаИнтернет желісі

Қазақ әдебиетіАйтыс- халық қазынасы

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1147873

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар