Кіріспе.Әдебиет - өнердің бір саласы

19 қаңтар 2016 - Күлзия Есенқызы

Иманбаева Дамели Амировна

Астана қаласы, № 41 орта мектебінің

қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

 

1.     Пән аты:Әдебиет

2.     Сыныбы: 5

3.    Күні, айы, жылы:

 

Сабақтың тақырыбы: Кіріспе. Әдебиет — өнердің  бір  саласы

Сабақтың мақсаты:

    1.Білімділік:Оқушыларға өнердің  бір  саласы  болған –

                 әдебиет  туралы  білім беру.

    2.Тәрбиелік:Оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке баулу, достыққа   тәрбиелеу.

     3.Дамытушылық:Оқушылардың әдеби дүниетанымдарын кеңейту.

Сабақтың типі: жаңа сабақты түсіндіру сабағы.

Сабақтың түрі:дәстүрлі сабақ.

Сабақтың әдіс-тәсілі: баяндау, сұрақ-жауап.

Сабақтың көрнекілігі: «Қазақ әдебиеті» энциклопедиясы.

Пәнаралық байланыс: тіл, тарих.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі:1. Оқушылармен сәлемдесу.

                                                  2. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.

                                                 3. Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару

 

ІV. Жаңа  сабаққа  дайындық:

     1.Сабақтың  тақырыбын  тақтаға  жазу.

     2. Сабақ  мақсатын  түсіндіру.

V. Жаңа тақырыпты түсіндіру.

        Әдебиет – ол  да  көркемөнер.  Көркем  өнердің  сәулет,  мүсінші,  сурет,  музыка  сияқты  түрлері  болады.

Көркем  әдебиет  адамның  тілімен  берілетіндіктен,  өнердің  барлық  түрінің  әсерін  тудыра  алады. «Дүниенің  көрінген  һәм  көрінбеген  сырын  түгендеп  білмесе,  адамдықтың  орны  болмайды»  деп  Абай  айтқандай,  көркем  әдебиет  бізді  адам  өмірі,  әлемнің  сырлары,  табиғат  келбеті  туралы көрінетін  және  көрінбейтін  ұғымдармен  сусындата  алады,  ішкі  сезімді  аңғарып,  сезінуге  үйретеді.  Сонымен  бірге  көркем  әдебиетте  автордың  өз  көңіл – күй  қалауы,  өзіндік  көзқарасы  тұрғысынан  жеткізетінін  есте  ұстаймыз.

Көркем  әдебиеттің  әр  түрін  жақсы  танып – білген  адамның көркем  шығарманы  дұрыс  түсінуге  дайындығы  болады. Бесінші  сыныпта  біз  оның  өлең,  дастан,  роман  повесть  сияқты  түрін  білетін  боламыз. Жанрдың  еркшеліктерін  аңғара  отырып,  шығарманы  көркемөнер  түрі  ретінде  қабылдауға  үйренеміз,  олардың  авторлары  туралы  түсінік  аламыз.

Сондай – ақ  әдебиеттің  үлкен  бір  түрі – ауыз  әдебиетінің  үлгілерімен де  танысамыз. Сөйтіп  әдебиеттің  әр  түрін  біліп  көркем  әдебиет  туралы  тұтас  ұғым  аламыз. Көркем  әдебиет  үлгілерін  оқу  арқылы  біз  ішкі  рухани  дүниемізді  байыта  түсеміз, білімнің  адамгершілік  қасиеттердің  жаңа  биіктеріне  шығамыз. Дұрыс  оқып,  сауатты жазуға  одан  әрі  жаттығамыз. Кітап  біздің  ажырамас  досымызға  айналатын  болады.

  VІ. Түсінік  тексеру:

1.    Әдебиет  не  туралы  ғылым?

2.    Әдебиеттің  өнердің  басқа  түлерінен  айырмашылығы  неде?

3.    Көркем  әдебиет  туралы  А.Құнанбаев  не деген?

4.    Көркем  әдебиет  бізді  неге  үйретеді?

5.    5- сыныпта  біз  көрке  әдебиеттің  қандай  түрлерімен  танысамыз?

6.    Бізге  көркем  әдебиеттің  қандай  пайдасы  бар?

 

VІІ. Жаңа сабақты бекіту:

 Топтастыру  әдісі

Овал: Көркем әдебиет                                                                                     Роман

 өлең                                                                                   повесть

                                                                        

дастан                                                                               

                                                                                              поэма

 

әңгіме

 

 

VІІІ.Сабақты  қорытындылау.

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1068734

Пікірлер (1)

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru