Мұқағали Мақатаев «Барлығы да сендердікі»

22 шілде 2015 - Айгуль Казимова
Мұқағали Мақатаев «Барлығы да сендердікі»

Атырау облысы, Атырау қаласы,

Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі,

қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Казимова Айгуль Максутовна

Сабақтың тақырыбы

Мұқағали Мақатаев «Барлығы да сендердікі»

Сабақтың

танымдық мақсаты

Өлеңің мазмұнын ашу. Өлеңді құрылысына талдау.

Табыс критерийі

Ақын туралы толық білемін.Өлеңнің мазмұнына түсіндім.Өлеңді құрылысына талдай аламын.

Сілтеме

Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев, Ш.Беркімбаева, Г.Құрманбай «Қазақ әдебиеті» 5-сынып, www.45minut.kz, ресурс, МАН

Дереккөздер мен жабдықтар

Интербелсенді тақта, проектор, ұялы телефон, жұмыс дәптері, оқулық

Күтілетін нәтиже

Оқушылар өлеңнің мазмұнына түсініп, талдай алады. Болашақты болжай алады.

Кезең

дері

Уақыы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Тапсырмалар

Оқу үшін бағалау және

Оқуды бағалау

Мотивациялық кезең

5 мин

І.Ұйымдастыру

— сыныппен сәлемдесу

— оқушылардың сабаққа қатысын тексеру

-оқушыларды

4 топқа бөлу

Сергіту сәті

-Мұғаліммен сәлемдеседі

Оқушылар асықтың түстері арқылы топқа бөлінеді.

Оқушылар бір минут өзара әңгімелескеннен кейін әрқайсысы көршісінің аты-жөнімен, шұғылданатын сүйікті ісімен таныстырады.

Асықтарды таңдап алу.

Жұптық жұмыс

Қол шапалақтау

5 мин

«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

Әр топтан оқушылар орындыққа отырып, қойылған сұрақтарға жауап береді.

(жеке оқушыға)

Бағалау парағы

Жұлдызшамен

Операциялқ кезең

2 мин

15 мин

10мин

«Ой тастау» арқылы жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын тапқызу.

«ТВ шоу» әдісі бойынша әр топқа топтық тапсырма беріледі.

А, В, С деңгейіндегі оқушылармен жұмыс

«Болашақ» туралы ой толғаныс.

«Барлығы да сендердікі» өлеңін талдайды.

Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі. Іздестіру мәліметтері бойынша оқушылар деңгейлік тапсырманың тұсына ерікті оқушыларды жазады.

Топтық жұмыс

Топтық жұмыс

1.Өлеңнің мазмұнын ашу.

2.Өлеңдегі қиындық келтіретін сөздермен жұмыс.

3.Өлеңді құрылысына талдау.

4.Өлеңге диалог құрастыру.

1.А деңгейі «Меніңболашағым» көрініс

2.В деңгейі «Болашақ менің қолымда» мәтін құрау.

3.С деңгейі «Өлеңді мәнерлеп оқу»

Қол шапалақтау

Бағалау парағы

Смайликпен

Бағалау парағы

Бас бармақ

Рефлексиялық кезең

5мин

1мин

Жаңа сабақты тест сұрақтарына жауап беру арқылы бекіту.

Өзін-өзі бағалау парағын тыңдап, табыс критериін оқушылардан жинап алып, жиынтық бағалау

Кері байланыс

1.Аңырақайда айқас, айқас, қаржасу

Аспан асты алай-түлей шаң да шу,

Шабу, шаншу, ат үстінен жармасу

Жатыр қызып кек пен ыза, қанды ашу.- қай өлеңнен алынған үзінді?

А) Барлығы да сендердікі Ә) Сабалақ Б) Фантазия

2.«Евгений Онегин» поэмасын ана тілімізге аударған ақын?

А) Қ.Шаңғытбаев Ә) М.Мақатаев Б) С.Жүнісов

3.Сабалақ атанған тарихи тұлға кім?

А) Әбілмәмбет Ә) Қабанбай Б) Әбілмансұр

4.М.Мақатаевтың дүниеге келген, туған жері?

А) Ақмола облысы Райымбек ауд.

Ә) Қызылорда облысы Райымбек ауд.

Б) Алматы облысы Райымбек ауданы

5.Фантазия дегеніміз не?

А) өмір, тағдыр Ә) қиял, арман Б) Жеті қат жер

6.М.Мақатаевтың дүниеге келген жылы?

А) 1930 ж Ә) 1932ж Б) 1931 ж

Әр топтағы топ басшысы бағалау парағы бойынша топтағы оқушылардың ұпай санын айтады.

Табыс критерийі

Табыс критерийлері

Жеттім

Талпындым

1

Ақын туралы толық білемін.

2

Өлеңнің мазмұнына түсіндім.

3

Өлеңді құрылысына талдай аламын.

Оқушылар смайликтерге бүгінгі сабақ туралы жазып, бағдаршамға іледі.

Үй тапсырмы

2мин

Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.

1.Жоғары, төменгі деңгейлі 5 сұрақ әзірлеу.

Осыған ұқсас жазбалар:

ХимияОттек аллотропиясы.Озон және озон қабатының маңызы.Заттардың жануы

Қазақ тіліКөктем. Қазақ тілі 4- сынып

Қазақ тіліҚыс. Қазақ тілі 5 сынып

Ұстаздарға« Оқытуды жақсартуда оқыту үшін бағалауды тиімді ұйымдастыру »

БастауышМал баласын сүйеді. Сөз (Кембридж бағдрламасы)

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1083523

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар