Мұқағали Мақатаев «Фантазия»

22 шілде 2015 - Айгуль Казимова
Мұқағали Мақатаев «Фантазия»

Атырау облысы, Атырау қаласы,

Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі,

қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Казимова Айгуль Максутовна

Сабақтың тақырыбы

Мұқағали Мақатаев «Фантазия» өлеңі

Сабақтың

танымдық мақсаты

“Фантазия” өлеңі арқылы қиял-ғажайып ертегілердің қазіргі таңда шындықпен жанасуы туралы түсініктерін қалыптастыру.

Табыс критерийі

Өлеңнің мазмұнымен танысады. Қиял-ғажайып ертегілерін шындықпен салыстыра алады. Өлеңді құрылысына талдай алады.

Сілтеме

Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев, Ш.Беркімбаева, Г.Құрманбай «Қазақ әдебиеті» 5-сынып, www.45minut.kz, ресурс, МАН

Дереккөздер мен жабдықтар

Интербелсенді тақта, проектор, ұялы телефон, жұмыс дәптері

Күтілетін нәтиже

Өлеңнің мазмұнымен танысады. Қиял-ғажайып ертегілерін шындықпен салыстырып біледі. Өлеңді құрылысына талдай алады.

Кезең

дері

Уақыы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Тапсырмалар

Оқу үшін бағалау және

Оқуды бағалау

Мотивациялық кезең

5 мин

І.Ұйымдастыру

— сыныппен сәлемдесу

— оқушылардың сабаққа қатысын тексеру

-оқушыларды

4 топқа бөлу

Сергіту сәті

-Мұғаліммен сәлемдеседі

Оқушылар «Желаяқ, Таусоғар, Көлтаусар, Шалқұйрық» сөздері арқылы топқа бөлінеді.

«Мен қандаймын» тренинг

Сөздерді таңдап алу.

Қол шапалақтау

6 мин

«Гүл ұсыну» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

Оқушылар басқа топтағы оқушыларға гүл ұсыну арқылы сұрақ қояды. Оқушылар деңгейлік тапсырмалардың ішінен таңдап алған тапсырмалары бойынша сұраққа жауап береді.

(жеке оқушыға)

Деңгейлік тапсырмалар

1.Абылай хан туралы презентация жасау.

2.Өлең үзіндісін жаттау.

3.Ақын өмірі, шығармашылығы туралы баяндау.

Бағалау парағы

Қол шапалақтау

Операциялқ кезең

3 мин

3мин

18 мин

«Ой тастау» арқылы М.Мақатаев туралы сұрау, жаңа сабақтың мақсатын оқушылармен бірге айқындау.

Ақынның өлеңін аудиозаписьтен тыңдатады.

«Серпілген сауал» әдісі арқылы «фантазия» сөзінің мағынасын жан-жақты ашу үшін оқушыға жоғары дәрежелі сұрақтар қояды.

«Ротация» әдісі бойынша әр топқа топтық тапсырма беріледі.

Оқушылар ойлана отырып тақырыпты ашады.

Тақырыпты дәптерлеріне жазады. Оқушылар оқылған өлеңді тыңдай отырып, авторын айқындап, М.Мақатаев туралы бұрыннан білетіндерін айтып жауап береді.

Оқушылар мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді.

Топ басшылары тапсырманы таңдап алады.Оқушылар топта бірлесе отырып, ойланып,(диалог)ақылдасады, жазады. Берілген төрт түрлі тапсырманы оқушыларпостер қағазы келген кезде орындайды.

Топтар постерлерін қорғайды.

Топтық жұмыс

Жеке жұмыс

Топтық жұмыс

1.«Фантазия» өлеңінің мазмұнын талдау.

2.Өлеңді құрылысына талдау.

3.Поэзия минуты «Мұқағалиға хат»

4.«Менің қиялымдағы Қазақстан»

Бас бармақ

Бағалау парағы

Бағалау парағы

Қол шапалақтау

Рефлексиялық кезең

7мин

1мин

Жаңа сабақты «Негізгі сөздер» әдісімен бекіту.

Өзін-өзі бағалау парағын тыңдап, табыс критериін оқушылардан жинап алып, жиынтық бағалау

Кері байланыс

Тақтаға бүгінгі сабақ бойынша негізгі сөздерді жазады. Сөздерді қорғайды.

Әр топтағы топ басшысы бағалау парағы бойынша топтағы оқушылардың ұпай санын айтады.

Табыс критерийі

Табыс критерийлері

Жеттім

Талпындым

1

Өлеңнің мазмұнына түсіндім.

2

Қиял-ғажайып ертегілерін шындықпен салыстыра алады.

3

Өлеңді құрылысына талдай аламын.

Оқушылар смайликтерге бүгінгі сабақ туралы жазып, бағдаршамға іледі.

Жеке жұмыс

Үй тапсырмы

2мин

Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.

1.Өлеңді жаттау.

2.М.Мақатаев туралы қосымша деректер іздеп келу.

Осыған ұқсас жазбалар:

Қазақ тіліҚыс. Қазақ тілі 5 сынып

ХимияОттек аллотропиясы.Озон және озон қабатының маңызы.Заттардың жануы

БастауышМал баласын сүйеді. Сөз (Кембридж бағдрламасы)

Қазақ тіліКөктем. Қазақ тілі 4- сынып

Ұстаздарға« Оқытуды жақсартуда оқыту үшін бағалауды тиімді ұйымдастыру »

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1068771

Пікірлер (1)

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru