Орыс сыныптарына қазақ әдебиеті пәнінен орта мерзімді жоспар

3 қазан 2015 - Мадина Мулдиярова

Тараудың тақырыбы

Тарау мақсаты

Күтілетін нәтижелер

Сабақ тақырыбы, мерзімі

Сағат саны

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Сабақта қамтылатын модульдер

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау түрлері

Дереккөздер мен құрал-жабдықтар

Кіріспе

1

Түс қағаздарымен топқа бөлу, миға шабуыл, топтастыру стратегиясы, пікірталас.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер /Диалогтік оқыту/, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытудағы басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту

Критерийлер бойынша өзін-өзі бағалау, бас бармақ әдісі

ХАЛЫҚ АУЫЗ ӘДЕБИЕТІ

Халық ауыз әдебиетінің түрлері туралы түсінік.

Ауыз әдебиеті үлгілерінің мазмұнын меңгеру.

Шығарманың тақырыбын, идеясын ашу.

1) əдеби шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер əрекетіне

өзіндік көзқарасын білдіре біледі;

2) балалар əдебиеті үлгілерін мұғалім басшылығымен жəне өз бетімен

ізденіп оқи біледі;

Халық ауыз әдебиетіндегі батырлар жыры туралы түсінік

1

«Мозайка» тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат, «Ойлаудың алты қалпағы»

«Смайликтер» арқылы оқыту үшін бағалау, критерийлер бойынша өзін-өзі бағалау,

Қобыланды батыр

1

«Атом, малекула» тәсілі арқылы топқа бөлу, пікірталас, Венн диаграммасы, «мәліметті толықтыру», топтастыру стратегиясы, рөлдік ойын

Топтық кері байланыс, бас бармақ әдісі, «екі жұлдыз бір тілек»

Шешендік сөздер

1

Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау парақшасы, суммативті бағалау

Сыныптан тыс оқу

1

Түс қағаздарымен топқа бөлу, миға шабуыл, топтастыру стратегиясы, пікірталас

Критерийлер бойынша өзін-өзі бағалау, бас бармақ әдісі

Шешендік өнері Төле, Қазыбек Әйтеке

1

«Атом, малекула» тәсілі арқылы топқа бөлу, пікірталас, Венн диаграммасы, «мәліметті толықтыру», топтастыру стратегиясы, рөлдік ойын

«Смайликтер» арқылы оқыту үшін бағалау, критерийлер бойынша өзін-өзі бағалау,

Қанатты нақыл сөздер

1

Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

Топтық кері байланыс, бас бармақ әдісі, «екі жұлдыз бір тілек»

XIX ҒАСЫР ӘДЕБИЕТІ

ХІХ ғасыр әдебиеті үлгілерімен таныс ету. Осы ғасырдағы әдебиет тұлғалары, олардың өмірі мен шығармашылық жолы туралы мәліметтер беру.

Шығармаларының тақырыбы, идеясын ашу.

3) оқыған туындының тектік, жанрлық сипатын, əдебиет жəне фольклор

туралы жалпы ұғымдарды анықтай біледі;

4) өлең сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ)

мəн-мағынасын, негізгі ұғымдарын ажырата біледі;

ХІХ ғасыр Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, ақтан жас»

1

«Мозайка» тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат, «Ойлаудың алты қалпағы»

«Смайликтер» арқылы оқыту үшін бағалау, критерийлер бойынша өзін-өзі бағалау,

М.Өтемісұлы «Тарланым»

1

Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

Топтық кері байланыс, бас бармақ әдісі, «екі жұлдыз бір тілек»

Абайдың қара сөздері

1

Түс қағаздарымен топқа бөлу, миға шабуыл, топтастыру стратегиясы, пікірталас.

Жеке оқушылар бағалаланады,

Топтық жұмыс барысында орындалған тапсырмаларды постермен

жұмысы бағаланады;

Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы бағаланады,;

деңгейлік «С» тобының тапсырмаларының қорытындысы бойынша бағаланады

Жетінші қара сөзі

1

«Мозайка» тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат, «Ойлаудың алты қалпағы»

Критерийлер бойынша өзін-өзі бағалау, бас бармақ әдісі

ХХ ғ әдебиеті А.Байтұрсынұлы «Егіннің бастары»

1

«Атом, малекула» тәсілі арқылы топқа бөлу, пікірталас, Венн диаграммасы, «мәліметті толықтыру», топтастыру стратегиясы, рөлдік ойын

«Смайликтер» арқылы оқыту үшін бағалау, критерийлер бойынша өзін-өзі бағалау,

Мазмұндама «Абай- ұлы ақын»

1

Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

Топтық кері байланыс, бас бармақ әдісі, «екі жұлдыз бір тілек»

Осыған ұқсас жазбалар:

Қазақ әдебиетіАйтыс- халық қазынасы

Қазақ әдебиетіД.Исабеков "Ата үміті" (1 сағаты)

Қазақ әдебиетіҚозыкүрең (2сағаты)

Қазақ әдебиетіС. Дөнентаевтың "Заман кімдікі", «Бозторғай» өлеңі

Қазақ әдебиетіАлпамыс батыр жырының кейіпкерлері

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1124418

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар