Зат есімнің түрленуіне байланысты жаттығу жұмыстары (ҚМЖ)

17 қаңтар 2015 - Ранай Сансызбаева

Тексерілді —

11.10.2014 жыл7«А» сынып, қазақ тілі
Сабақтың тақырыбыЗат есімнің түрленуіне байланысты жаттығу жұмыстары
( Блум таксономиясы бойынша )
Жалпы мақсаттарыЗат есімнің түрленуі тақырыбы бойынша алған білімдерін өмірде өз қажеттігіне сай қолдана білуге, зат есімнің жалғауларының қыры мен сырын ұғынуға жетелеу
Сілтеме: Қазақ тілі кітабы, ғаламтор материалдары, «Шың» баспасы кітабы, тестер жинағы.
Күтілетін нәтиже Оқушылар жаттығулар орындау арқылы алған теориялық білімдерін сауатты жазуға, ойларын нақты жеткізе білуге пайдалана алады.
Негізгі идеяларОқушылардың жас және психолого – физиологиялық ерекшеліктеріне сай білім беру
Сабақта қолданылатын материалдар:
Тірек сызбалар, кеспе қағаздар, суреттер, жаттығулар жинағы, хат қоржыны, ғаламтор материалдары
Оқыту әдістері:
Қолданылатын модульдер: Интерактивті оқыту әдістері 1.Жеке жұмыс
2.Жұптық жұмыс
3.Сыныппен жұмыс
4. Топтық жұмыс
1.Сыни тұрғыдан ойлау
2.Оқыту және оқытуды бағалау
3.Диалог арқылы оқыту
4.Көшбасшылық
5.АКТ
Дерек көздері:Ғаламтор материалдары
«Қазақ тілі» кітабы
Тапсырмалар:1.Сұрақ-жауап Білу
2.Семантикалық карта толтыру Түсіну
3.Мәтін құрастыру Қолдану 43-жаттығу
4. Талдау. жаттығу жұмыстары, 38-42-жаттығулар
Сергіту сәті «Орамал тастау»ойыны « Сөз ойла, тез талда».
5. Жинақтау «Сен — маған, мен — саған» тест
Жұмбақ жарысы
6.Бағалау. Бағдаршам, «Екі жұлдыз, бір тілек», Топ басшысының бағалауы
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Сынып оқушыларына психологиялық ахуал туғызу.
•Сыныпты үш топқа кәмпиттер арқылы бөлу, психологиялық ахуалды тілек тілеу арқылы орнату, топ ережесімен таныстыру, топ басшысын белгілеп, бағалау парағын беру…
Ой қозғау Зат есім сөзіне ассосиация құру
І Білу Оқушылардың үй жұмыстарын тексеру. Оқушылардың үй жұмысын толық орындап келгендігі туралы топ басшылары бағалау парақтарына толтырады… Топ мүшелері үй жұмыстарын бағалау критерийлері арқылы бағалайды. Топтарға кеспе қағаздарға жазылған сұрақтарды тарату, жауаптарын тыңдау.
ІІ Түсіну Топтарға тақырыпқа байланысты семантикалық карта толтыру тапсырмасы беріледі.
ІІІ Қолдану Зат есімдерді түрлендіре отырып мәтін құрастырады. 43-жаттығу
ІV Талдау
Кітаппен жұмыс 38-42-жаттығуларды топпен орындайды
Сергіту сәті «Орамал тастау» ойыны «Сөз ойла, тез талда» ойыны
V Жинақтау топтарға 5 тест сұрағы беріледі, топтар бір-біріне тест сұрақтарын қояды. Мен зат есімнің түрлендіру тақырыбынан не үйрендім? Ойтолғау жазады.
VІ Бағалау Топ мүшелері бағдаршам, критерий арқылы бір-бірін бағалайды.
Сабақ туралы кері байланысты стикерлерге жазып қыстырады.
ИНСЕРТ кестесін толтыру.
Не білемін? Бүгінгі сабақта нені білдім? Болашақта не білгім келеді?
Үй жұмысы: 39-жаттығу, «Қазақ жері» тақырыбында экологияға байланысты шығарма жазу.
Қосымша тапсырма Кәмпит және оның шығу тарихы туралы ғаламтордан деректер жинау

Осыған ұқсас жазбалар:

Физикафизика пәнінен орта және қысқа мерзімді жоспарлар

БастауышҚысқа мерзімді жоспар. Уақыт өлшем бірліктері және үлестері

БиологияЖорғалаушылар класының жалпы сипаттамасы (қысқа мерзімді жоспар)

Қазақ әдебиетіXX гасырдын басындагы казак әдебиеті

КембриджХҮІІІ ғасырдағы қазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдайы (ҚМЖ)

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1084895

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар