Қазақ тілі - ана тілім

10 қазан 2015 - Назгул Блеутаева

Сабақ кезеңдері

(уақыты)

Мазмұны

Дерек көздері

Пән

қазақ тілі

Күні

18.09.2015жыл

Сынып 5 Ә

Оқушы саны: 24

Қатыспағаны:

Сабақтың

тақырыбы:

Қазақ тілі – ана тілім

Белгілі бір оқудың мақсаты

Ойын түрлері және сыни тұрғыдан ойлау арқылы тақырыпты меңгерту

Мәтін бойынша жұмыс жасату

Таза нақты сөйлеуге дағдыландыру

Нәтиже

Оқушылар қазақ тілінің –ана тілі екенін түсініп, оның рухани қазына екенін біледі.

Сабақтың жоспары (уақытты да жоспарлау)

40 -45 мин

Уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Дерек көздері

Қызығушылықты ояту 3-5 мин

(Білу. Түсіну)

Сұрақ қою (миға шабуыл, білгендерін жаңғырту,

ой шақыру, қозғау)

üСауалнамалар қою:

Біз қай елде тұрамыз?

Тәуелсіздік белгілерін ата.

Біздің ана тіліміз қай тіл?

Неліктен ана тіл деп атаймыз?

    üЫнтымақтасады

    üБілгендерімен бөліседі

    üДиалог орнатады

    üСабақтың мақсатын, міндетін анықтайды

    üНәтижені белгілейді

Мұғалім жасаған дерек көздері

Топ аттары жазылған парақтар

Мағынаны ажырату

20–25 мин

(Қолдану. Талдау)

– жауаптар іздеу, мәселені зерттеу; тәжірибеде қолдану, топпен жұмыс.

    üБелгілі тапсырмалар береді

    Слайдтан ана тілі туралы мәтінді оқиды, ой қозғайды.

    5 – 6 – жаттығуды оқиды. Әңгімелейді.

    Мақал мәтелдің жалғасын табуға тапсырма береді…

    «Ана тілі» жайлы білген мақал – мәтелдерін айтады.

    Сұлтанмахмұт Торайғыровтың өлеңін оқып беріп, ақындар өлеңдерін сұрайды.

    Топқа бөлінеді. 4 топ.

    1топ – Қазақ тілі

    2топ – Ана тілі

    3топ – Мемлекеттік тіл

    4топ — Қазақстан – Отанымы

    5топ – Туған жер – тақырыптарында постер қорғайды.

    «Адасқан өлең жолдары» әдісін қолданады.

üСабақ мақсатына сай дағдылар мен білімдерін дамыта алады

Мақал – мәтелдер жалғасын табады.

Өз білген мақал – мәтелдерін айтады.

Сұлтанмахмұт Торайғыровтың өлеңін оқып болғаннан кейін ақын өлеңдерін оқиды.

Берілген өлең жолдарын ұйқасына келтіріп жазады.

Назарбаевтің пікірімен танысқаннан кейін өз ойларымен эссе не өлең жолдарын жазады.

АКТ

Плакат

Видеороликтер

Мәтін

Жаттығулар

Каточкалар

Деңгейлік тапсырмалар

Ой толғаныс – 10 мин

(Жинақтау. Бағалау)

Ойлау процесінің ең жоғарғы сатысында мәселені талқылау; бағалау; кеңейту (үй тапсырм. беру)

    üКері байланыс орнатып отырады

    ü «2 жұлдыз, 1 тілек»,

    üӘр оқушының жұмысын қорытындылайды

    üОқыту мақсатына баға береді

    üӨз түйгендеріне көз жүгіртеді

    üКелесі сабақтың міндеттерін анықтайды

    üӨздерінің және құрбыларының жұмыстарын бағалайды

Дескрипторлар

Рефлекция

«2 жұлдыз, бір тілек», смайликтер

Стикерлер

Осыған ұқсас жазбалар:

БастауышМал баласын сүйеді. Сөз (Кембридж бағдрламасы)

Қазақ тіліҚыс. Қазақ тілі 5 сынып

ХимияОттек аллотропиясы.Озон және озон қабатының маңызы.Заттардың жануы

Қазақ тіліКөктем. Қазақ тілі 4- сынып

Ұстаздарға« Оқытуды жақсартуда оқыту үшін бағалауды тиімді ұйымдастыру »

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1130007

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар