Қазақ тілінен Орта мерзімді жоспар 8-сынып

19 қаңтар 2015 - Ранай Сансызбаева

Сабақтың тақырыбы

Сағат

саны

Уа

қыты

Оқып-үйренудің негізгі мақсаты

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Қамтыла-

тын модульдер

Ресурстар,

құрал

— жабдықтар

Сілтеме

Күтілетін нәтиже

Оқушы-

лардың сабақпен

қамты-

луы

Бағалау

ІІІ тоқсан

Қазақ тілі

Р.Сансызбаева

1

Құрмалас сөйлем және оның түрлері

1

Құрмалас сөйлемнің қызметі туралы ұғымдарын қалыптастыру

ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,

1,2, 3,4,5,6,7

Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б.

Г.Қосымова.Ж.Дәулетбекова. «Қазақ тілі» ,5 сынып

Құрмалас сөйлемдер туралы, қызметі туралы ұғымдар қалыптаса

ды

Топпен, жұппен

Формативті, өзін- өзі бағалау

2

Салалас құрмалас, ыңғайлас салалас

1

Ыңғайлас салалас туралы білімдерін нығайтады

Топпен жұмыс

1,2,3,4,5,6,7.

Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері

Г.Қосымова.Ж.Дәулетбекова. «Қазақ тілі» ,5 сынып

Ыңғайлас салалас туралы, оны өмірде өз орнымен қолдануды үйренеді.

Топпен, жұппен

Формативті, өзін- өзі бағалау

3

Жаттығу жұмыстары

1

Ыңғайлас салаластың жалғаулықты, жалғаулықсыз түрлеріне мысалдар жазу

топтастыру әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі

1,2, 3,4,5,6,7

Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Ыңғайластыңжалғаулықты, жалғаулықсызтүрітуралы білімді меңгереді

Топпен, жұппен

Формативті, өзін- өзі бағалау

4

Себеп-салдар салалас

1

Себеп – салалас салаласты оқып үйренеді.

Топпен жұмыс

3,4,5,6,7

. Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың сауттылығы анықталады

Топпен, жұппен

критериалды

5

Жаттығу жұмысы

1

Себеп-салдар және оның түрлері туралы білімдерін кеңейту

Блум таксаномиясы, топпен жұмыс әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі

1,2, 3,4,5,6,7

Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Себеп-салдар оның түрлері туралы кеңінен білім алады.

Топпен, жұппен

Формативті, өзін- өзі бағалау

6

Қарсылықты салалас

1

Қарсылықты салалас жалғаулықтары туралы толаықтырады.

Топпен жұмыс әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі

1,2, 3,4,5,6,7

Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Қарсылықты салаласқұрылысы туралы толық мағұлмат ала алады.

Топпен, жұппен

Формативті, критериалды

7

Түсіндірмелі салалас

1

Түсіндірмелі салаластың жалғаулығы жоқ екендігін мысалдармен түсінуге ұмтылады.

Топпен жұмыс әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі

1,2, 3,4,5,6,7

Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Түсіндірмелі салалас

сөйлемдегі ойдың берілу тәсілдері туралы ұғымдары қалыптаса

ды

Топпен, жұппен

Формативті, өзін- өзі бағалау

8

Жаттығу жұмыстары

1

Қарсылықты, түсіндірмелі салаластарға байланысты білімдерін практика негізінде толықтыра түсуге ұмтылады.

Жаттығу әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі

1,2, 3,4,5,6,7

Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Қарсылықты, түсіндірмелі салалас деген не, сөйлемдредің байланысы туралы түсініктері қалыптаса

ды.

Топпен, жұппен

Формативті, критериалды

9.

Талғаулы салалас

1

Талғаулы салалас сөйлемнің ерекшелігі мен жасалу жолдарын оқып үйренеді.

Жаттығу әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі

1,2,3,5,6.

Кесте, тестер жинағы, топпен жұмысқа арналған кеспе қағаздар.

Сабақ жоспары, Білім стандарты.

Талғаулы салалас туралы білім-білік дағдылары қалыптасады.

Жұппен, топпен жұмыс

Бағалау парағы арқылы топ басшыларының бағалауы.

10

Кезектес салалас

1

Кезектес салаласты топпен оқып үйренеді.

Жаттығу әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі

2, 3,4,5,6,7

Кесте, тестер жинағы, топпен жұмысқа арналған кеспе қағаздар.

Сабақ жоспары, Білім стандарты.

Кезектес салалас туралы білім-білік дағдылары қалыптасады

Жұппен, топпен жұмыс

Бағалау парағы арқылы топ басшыларының бағалауы.

11

Диктант «Қарлығаш би»

1

Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту

Бақылау әдісі

1,2, 3,4,5,6,7

жазу дәптері, т.б.

Сабақ жоспары, Білім стандарты

Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың сауттылығы анықталады

Жеке жұмыс

критериалды

12

Сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары

1

Сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын топпен талдап түсінеді.

СТО, диалогтік оқыту

1,2, 3,4,5,6,7

Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Сабақтас құрмалас туралы түсініктері қалыптасады.

Топпен, жұппен

Формативті, өзін- өзі бағалау

13

Шартты бағыныңқы сабақтас

1

Шартты бағыныңқылы сабақтастың жасалу жолдарын топпен талдап, түсінеді.

ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,

1,2, 3,4,5,6,7

Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Көркемдеп қолданы

лып тұрған ауыспалы мағынатуралы мағына туралы түсініктері қалыптаса

ды

Топпен, жұппен

Формативті, өзін- өзі бағалау

14

Жаттығу жұмысы

1

Өтілген тақырыптар бойынша жаттығу жұмысын жүргізу

Карусель әдісі

1,2, 3,4,5,6,7

Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Өтілген тақырыптар бойынша жаттығу жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың білімі сараланады

Топпен, жұппен

Формативті, критериалды

15

Қарсылықты бағыныңқы сабақтас

1

Қарсылықты бағыныңқы сабақтас тақырыбын топпен оқып, талдап, түсінеді.

СТО, диалогтік оқыту

1,2, 3,4,5,6,7

Кесте, тестер жинағы, топпен жұмысқа арналған кеспе қағаздар.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Жаттығу жұмысын жүргізу арқылы оқушыларқарсылықты салаластың ерекшелігін өздері үйренеді.

Топпен, жұппен

критериалды

16

Жаттығу жұмысы

1

Қарсылықты салалас туралы білімдерін толықтыра түсуге ұмтылады.

ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,

1,2, 3,4,5,6,7

постер, маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері, т.б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Қарсылықты салаластуралы кеңінен мағұлмат жинақтайды.

Топпен, жұппен

Формативті, критериалды

17

Мезгіл бағыныңқы сабақтас

1

Мезгіл бағыныңқы сабақтас туралы білімдерін топпен жұмыста толықтыра түседі.

СТО әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі

1,2, 3,4,5,6,7

Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Мезгіл бағыныңқылы сабақтас туралы түсініктері қалыптаса

ды

Топпен, жұппен

Формативті, өзін- өзі бағалау

18

Жаттығу жұмысы

1

Мезгіл бағыныңқы сабақтас туралы мағлұмат жинай отырып, күнделікті өмірде қолдануды үйренеді.

СТО әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі

1,2, 3,4,5,6,7

Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Сабақтас құрмалас туралы толық мағұлматты өз беттерінше оқу арқылы меңгереді

Топпен, жұппен

Формативті, критериалды

19

Себеп бағыныңқы сабақтас

1

Себеп бағыныңқылы сабақтас туралы білімдерін кеңейтуге топпен жұмыс арқылы қол жеткізеді.

СТО әдісі

1,2, 3,4,5,6,7

Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Себеп бағыныңқылы сабақтас туралы толық мағұлматты өз беттерінше оқу арқылы меңгереді

Себеп бағыныңқы сабақтас туралы толық мағұлматты өз беттерінше оқу арқылы меңгереді

Формативті, өзін- өзі бағалау

20

Жаттығу жұмысы

1

Сабақтас сөйлемдерді талдау арқылы білімдерін топпен жұмыста жетілдіруге ұмтылады.

СТО әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі

1,2, 3,4,5,6,7

Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Сабақтас сөйлемдер туралы жеке жұмыс түрлерін орындай отырып, меңгереді

Топпен, жұппен

Формативті, критериалды

21

Қимыл-сын бағыныңқы сабақтас

1

Қимыл-сын бағыныңқы сабақтас сөйлем тақырыбын топпен талдай отырып білімдерін нығайта түседі.

СТОәдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі

1,2, 3,4,5,6,7

Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Қимыл-сын бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемді жаттығулар орындау барысында меңгеруге ұмтылады.

Топпен, жұппен

Формативті, өзін- өзі бағалау

22

Жаттығу жұмыстары

1

Жаттығу жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту

СТО әдісі, топтастыру әдісі,

1,2, 3,4,5,6,7

Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Жаттығу жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың сауттылығы анықталады

Топпен, жұппен

Формативті, өзін- өзі бағалау

23

Мақсат бағыныңқы сабақтас

1

Мақсат бағыныңқы сабақтас тақырыбын топпен оқу арқылы білімдері қалыптасады

СТО әдісі

1,2, 3,4,5,6,7

Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Жаттығу жұмысын орындау арқылы өз білімдерін шыңдайды.

Топпен, жұппен

Формативті, өзін- өзі бағалау

24

Жаттығу жұмысы

1

Сабақтас құрмалас сөйлемдерге байланысты жаттығулар орындай отырып топпен жұмысқа жаттығады

СТОәдісі

1,2,3,4,5,6,7.

Жаттығулар жинағы

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Жаттығу жұмысын орындау арқылы өз білімдерін шыңдайды

Топпен, жұппен

Формативті, өзін- өзі бағалау

25

Диктант «Тал шыбық пен бәйтерек»

1

Қиын сөздердің ерекшелігін ұғындыру

СТО әдісі

1,2, 3,4,5,6,7

, оқулық, диктант жазу дәптері, т.б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

сөздердің ерекшелігін ұғынады

Жеке жұппен

Форма

тивті, критериалды

26

Аралас құрмалас сөйлем

1

Топпен жұмыс жасау арқылы аралас өқрмалас сөйлем туралы мағлұматтары кеңейеді.

СТО әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі

1,2, 3,4,5,6,7

Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Аралас құрмалас сөйлем туралы білімдерін жаттығулар орындау барысында шыңдай түседі.

Топпен, жұппен

Формативті, өзін- өзі бағалау

27

Құрмалас сөйлемнің тыныс белгілері

1

Тыныс белгі туралы білімдерін еске түсіру арқылы тақырыпты топпен тлдайды.

СТО әдісі, топтастыру әдісі,

1,2, 3,4,5,6,7

постер, маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері, т.б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Тыныс белгілер туралы мәліметті жеке жұмыс түрлерін орындау арқылы ала алады,

Топпен, жұппен

Формативті, критериалды

28

Бақылау диканты «Ұлы достық»

1

Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту

СТО әдісі, топтастыру әдісі

1,2, 3,4,5,6,7

Диктант дәптерлері

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Достықты қадірлеу туралы білімдері толыға түседі

Жеке, жұппен жұмыс

Формативті, өзін- өзі бағалау

29

Қатемен жұмыс жаттығулары

1

Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту

СТО әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі

1,2, 3,4,5,6,7

Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгереді

Топпен, жұппен

Формативті, критериалды

30

Тоқсандық қайталау

1

Құрмалас сөйлемнің түрлеріне байланысты тестер орындайды, талдау жұмыстарын топпен орындайды.

СТО әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі

1,2,3,4,5,6,7.

Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Құрмалас сөйлем туралы білімдерін нақтылау үшін топтар сұрақтар қою арқылы білімдерін нақтылай түсуге ұмтылады.

Топпен, жұппен

Формативті, критериалды

Осыған ұқсас жазбалар:

Қазақ тіліЭвфемизм мен дисфемизм

Қазақ тіліСөз тіркесінің байланысу тәсілдері. Интонация арқылы байланыс

Қазақ тіліЖалқы есім және жалпы есім

Қазақ тіліЕтістіктің шақтарын қайталау

Қазақ тіліАтаулы сөйлем 8 класс

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1147911

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар