Еттен жасалған тағамдар (ҚМЖ)

3 қазан 2015 - Мадина Мулдиярова

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі:

ПӘНІ: Қазақ тілі

СЫНЫП: 7

ТАҚЫРЫП: Еттен жасалған тағамдар

КҮНІ:

МАҚСАТЫ:

Етістік, есімше туралы өткенді еске түсіреді, топта жұмыс істеп үйренеді, ойлау дағдысын қалыптастырады.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:

Өткенді қайталайды, жауапкершілікті сезінеді, сыни ойлана алады.

ӘДІС-ТӘСІЛДЕР:

СТО, диологтік оқыту, ОүБ, Д жТ, «Ыстық орындық», «Үштік бұрыш» әдісі

КЕЗЕҢДЕРІ

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ

ДИФФЕРЕНЦАЦИЯ

БАҒАЛАУ

РЕСУРСТАР

Үйымдастыру кезеңі

3 (минут)

Амандасады. Оқушылар арасында ынтымақстық атмосфера тудырады.

«Мен қандай оқушымын...»

Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, өздеріне деген сенім артады, сандар арқылы топқа бөлінеді.

Кеспе қағаздары

Үй тапсырмасын сұрау

(10 минут)

«Ыстық орындық» әдісі бойынша үй жұмысын пысықтайды.

Әр топтан бір оқушы шығады, жауап береді.

Фишка арқылы

Қызығушылығын ояту

(7минут)

«Үштік бұрыш» әдісін пайдаланады.

Үштен отырып, бір-бірінің білімдерін тексереді.

Өзара бағалау

Мағынаны тану

(20 минут)

Әр топқа жеке тапсырма береді.

«Сөз тізбегі» әдісі

1-тапсырма. Етістіктерді әр түрлі шақта қою.

2-тапсырма. Рай түріне келтіру.

3-тапсырма.

Сөздің соңғы буынынан сөз құрайды.

Сөйлемдегі етістікті тауып, сөз құрамына, рай, шақ түріне айналдыру.

«Бағдаршам» арқылы

Сергіту сәті

(3 минут)

«Не өзгенрді?» әдісі бойынша

Бір оқушы сыртқа шығып, сынып ішінде болған өзгерісті анықтау керек.

Бірін-бірі бағалау

Рефлексия

(2 минут)

Смайликтер таратады.

Сабақ туралы көңіл-күйлерін білдіреді.

Сабақты қорытындылау.

Үйге тапсырма береді.

Баға қояды.

ОүБ

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау

    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуда да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алда (оқытуда да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Тексерілді:

ПӘНІ: Қазақ тілі

СЫНЫБЫ: 7

ТАҚЫРЫП: Сыйлы қонақтарға беретін тағам

КҮНІ:

МАҚСАТЫ:

Өткен тақырыпты еске түсіреді, сауатты жазуға дағдыланады, алған білімдерін тиянақтайды.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:

Сауатты жазуға дағдыланады, бір-бірін тыңдайды, ұқыптылықты үйренеді.

ӘДІС-ТӘСІЛДЕР:

Диктант жаздыру

КЕЗЕҢДЕРІ

МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ

БАҒАЛАУ

РЕСУРСТАР

Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

«Мен саған сенемін» психологиялық тренингін өткізіп, сыныпта психолгиялық атмосфера орнатады.

Өз ойларын айтып, сабаққа дайындықтарын көрсетеді.

Қызығушылықтарын ояту

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын айтады.

Қаламсаптары мен дәптерлерін реттеп, күн райын жазады.

Мағынаны тану

Диктанттың мәтінін толық оқиды.

Қысқаша мазмұнынсұрайды.

Қиын сөздерді тақатаға жазады.

Әр сөйлемін жеке-жеке оқып, жаздырады.

Мәтінді мұқият тыңлап, сауатты жазады.

Диктанттар жинағы

Сабақты қорытындылау

Диктантты қорытындылайды.

Дәптерлерлерін жинайды.

Үйге тапсырма береді.

Күнделіктеріне үй жұмысын жазады.

ОБ

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі:

ПӘНІ: Қазақ тілі

СЫНЫП: 7

ТАҚЫРЫП: Нан тағамдары

КҮНІ:

МАҚСАТЫ:

Көсемшенің түрленуі туралы танысады, жасалу жолын түсінеді.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:

Көсемшенің жікей алады, сөйлем ішінде табады,

ӘДІС-ТӘСІЛДЕР:

СТО, диологтік оқыту, ОүБ, Д жТ, «Оралған сұрақтар» әдісі, топтық жұмыс

КЕЗЕҢДЕРІ

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ

ДИФФЕРЕНЦАЦИЯ

БАҒАЛАУ

РЕСУРСТАР

Үйымдастыру кезеңі

3 (минут)

Амандасады. Оқушылар арасында ынтымақстық атмосфера тудырады.

«Мен қандай оқушымын...»

Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, өздеріне деген сенім артады, сандар арқылы топқа бөлінеді.

Кеспе қағаздары

Үй тапсырмасын сұрау

(7 минут)

«Оралған сұрақтар» әдісі бойынша үй жұмысын пысықтайды.

Әр топтан бір оқушы шығады, жауап береді.

Фишка арқылы

Қызығушылығын ояту

(5 минут)

«Дұрысын тап» әдісін пайдаланады.

Есімше мен көсемшенің жұранқатырын ажыратып жазады.

Өзара бағалау

Мағынаны тану

(10 минут)

Көсемшенің түрленуі туралы түсіндіреді.

«Түртіп алу» әдісі бойынша көсемшенің әр жұрнағына мысал келтіреді.

А-Сөйлемдегі етістікті тауып, сөз құрамына, рай, шақ түріне айналдыру.

Ой толғау

(15 минут)

Оқулық бойынша тапсырма береді.

1-тапсырма. Көсемшелерді жекеше, көпше түрде жіктейді.

184-жаттығу. Көсемшелерді тұлғасына қарай талдайды.

2-тапсырма. Көсемшелердің қандай мәнде жұмысалғанын ажыратады.

3-тапсырма. Көсемшені есімшеге аналдыру.

В-топтағы оқушыларды бағалайды.

А-эссе «Мәңгүлік дәстүрлер»

Сергіту сәті

(3 минут)

«Сыңарын тап» әдісі

Әр оқушы бір сөз айтып, екіншісі сол сөздің соңғы буынынан сөз жасайды.

Бірін-бірі бағалау

Рефлексия

(2 минут)

Смайликтер таратады.

Сабақ туралы көңіл-күйлерін білдіреді.

Сабақты қорытындылау.

Үйге тапсырма береді.

Баға қояды.

ОүБ

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі:

ПӘНІ: Қазақ тілі

СЫНЫП: 7

ТАҚЫРЫП: Тіл дамыту Мазмұндама

КҮНІ:

МАҚСАТЫ:

Көсемшенің сөйлемдегі қызметі туралы біледі.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:

Көсемшенің сөйлемдегі қызметі туралы біледі, сөйлемде талдай алады, ынтымақтастықта жұмыс жасай алады.

ӘДІС-ТӘСІЛДЕР:

СТО, диологтік оқыту, ОүБ, Д жТ, «Ыстық орындық» әдісі, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, «ыстық орындық»

КЕЗЕҢДЕРІ

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ

ДИФФЕРЕНЦАЦИЯ

БАҒАЛАУ

РЕСУРСТАР

Үйымдастыру кезеңі

(2минут)

Амандасады. Оқушылар арасында ынтымақстық атмосфера тудырады.

Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, өздеріне деген сенім артады, сандар арқылы топқа бөлінеді.

Кеспе қағаздары

Үй тапсырмасын сұрау

(7 минут)

Көсемшенің түрленуі туралы сұрайды.

Әр топтан бір оқушы шығады, жауап береді.

Фишка арқылы

Қызығушылығын ояту

(5 минут)

«Дұрысын тап» әдісін пайдаланады.

Сөйлем мүшелерін қайталайды.

Өзара бағалау

Мағынаны тану

(10 минут)

Көсемшенің сөйлемдегі қызметі туралы түсіндіреді

«Түртіп алу» әдісі бойынша көсемшенің қызметін қысқаша жазады.

А-Сөйлемдегі етістікті тауып, сөз құрамына, рай, шақ түріне айналдыру.

Ой толғау

(15 минут)

Оқулық бойынша тапсырма береді.

1-тапсырма

188-жаттығу. Көсемшелерді тұлғасына қарай талдайды, сөйлем мүшелерін анықтайды.

2-тапсырма. 1-топ. Көсемше тұлғалы етістіктер. 2-топ. Есімше тұлғалы етістіктер.

3-тапсырма Жіктік жалғауы жалғанған көсемше арқылы сөйлем құрау…

В-топтағы оқушыларды бағалайды.

А-адамның мінезін, іс-әрекетін ашатын әңгіме жазу, көсемше қатыстыру.

Сергіту сәті

(3 минут)

«Сыңарын тап» әдісі

Әр оқушы бір сөз айтып, екіншісі сол сөздің соңғы буынынан сөз жасайды.

Бірін-бірі бағалау

Рефлексия

(2 минут)

Кеспе қағаздарын таратады.

Сабақта не білгендерін, не үйренгендерінжазады.

Сабақты қорытындылау.

Үйге тапсырма береді.

Баға қояды.

ОүБ

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі:

ПӘНІ: Қазақ тілі

СЫНЫП: 7

ТАҚЫРЫП: Қымыз

КҮНІ:

МАҚСАТЫ:

Көсемше туралы өткенді еске түсіреді, топта жұмыс істеп үйренеді, ойлау дағдысын қалыптастырады.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:

Өткенді қайталайды, жауапкершілікті сезінеді, сыни ойлана алады.

ӘДІС-ТӘСІЛДЕР:

СТО, диологтік оқыту, ОүБ, Д жТ, «Ыстық орындық», «Үштік бұрыш» әдісі

КЕЗЕҢДЕРІ

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ

ДИФФЕРЕНЦАЦИЯ

БАҒАЛАУ

РЕСУРСТАР

Үйымдастыру кезеңі

(3 минут)

Амандасады. Оқушылар арасында ынтымақстық атмосфера тудырады.

«Мен қандай оқушымын...»

Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, өздеріне деген сенім артады, сандар арқылы топқа бөлінеді.

Кеспе қағаздары

Үй тапсырмасын сұрау

(10 минут)

«Ыстық орындық» әдісі бойынша үй жұмысын пысықтайды.

Әр топтан бір оқушы шығады, жауап береді.

Фишка арқылы

Қызығушылығын ояту

(5минут)

Етістік туралы сұрайды.

Өзара бағалау

Мағынаны тану

(20 минут)

Әр топқа жеке тапсырма береді.

«Сөз тізбегі» әдісі

1-тапсырма. Етістіктерге есімше, көсемшенің жұрнақтарын жалғау.

2-тапсырма. Есім сөздерге морфологиялық талдау жасайды.

3-тапсырма. Көсемшелерді табады, сол сөзбен жаңа сөз жасады.

4-тапсырма. Өлең жолын қара сөзге айналдырады.

Сөйлемдегі етістікті тауып, сөз құрамына, рай, шақ түріне айналдыру.

«Бағдаршам» арқылы

Сергіту сәті

(3 минут)

«Не өзгерді?» әдісі бойынша

Бір оқушы сыртқа шығып, сынып ішінде болған өзгерісті анықтау керек.

Бірін-бірі бағалау

Рефлексия

(2 минут)

Смайликтер таратады.

Сабақ туралы көңіл-күйлерін білдіреді.

Сабақты қорытындылау.

(2 минут)

Үйге тапсырма береді.

Баға қояды.

ОүБ

Тексерілді

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі:

ПӘНІ: Қазақ тілі

СЫНЫБЫ: 7

ТАҚЫРЫП: Нәтиже сабақ Бақылау сұрақтары

КҮНІ:

МАҚСАТЫ:

Өткен тақырыпты еске түсіреді, сауатты жазуға дағдыланады, алған білімдерін тиянақтайды.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:

Сауатты жазуға дағдыланады, бір-бірін тыңдайды, ұқыптылықты үйренеді.

ӘДІС-ТӘСІЛДЕР:

Диктант жаздыру

КЕЗЕҢДЕРІ

МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ

БАҒАЛАУ

РЕСУРСТАР

Ұйымдастыру кезеңі

«Мен саған сенемін» психологиялық тренингін өткізіп, сыныпта психолгиялық атмосфера орнатады.

Өз ойларын айтып, сабаққа дайындықтарын көрсетеді.

Қызығушылықтарын ояту

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын айтады.

Қаламсаптары мен дәптерлерін реттеп, күн райын жазады.

Мағынаны тану

Диктанттың мәтінін толық оқиды.

Қысқаша мазмұнынсұрайды.

Қиын сөздерді тақатаға жазады.

Әр сөйлемін жеке-жеке оқып, жаздырады.

Мәтінді мұқият тыңлап, сауатты жазады.

Диктанттар жинағы

Сабақты қорытындылау

Диктантты қорытындылайды.

Дәптерлерлерін жинайды.

Үйге тапсырма береді.

Күнделіктеріне үй жұмысын жазады.

ОБ

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі:

ПӘНІ: Қазақ тілі

СЫНЫП: 7

ТАҚЫРЫП: Ас-адамның арқауы

КҮНІ:

МАҚСАТЫ:

Көсемше туралы өткенді еске түсіреді, топта жұмыс істеп үйренеді, ойлау дағдысын қалыптастырады.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:

Өткенді қайталайды, жауапкершілікті сезінеді, сыни ойлана алады.

ӘДІС-ТӘСІЛДЕР:

СТО, диологтік оқыту, ОүБ, Д жТ, «Ыстық орындық», «Үштік бұрыш» әдісі

КЕЗЕҢДЕРІ

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ

ДИФФЕРЕНЦАЦИЯ

БАҒАЛАУ

РЕСУРСТАР

Үйымдастыру кезеңі

(3 минут)

Амандасады. Оқушылар арасында ынтымақстық атмосфера тудырады.

«Мен қандай оқушымын...»

Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, өздеріне деген сенім артады, сандар арқылы топқа бөлінеді.

Кеспе қағаздары

Үй тапсырмасын сұрау

(10 минут)

«Ыстық орындық» әдісі бойынша үй жұмысын пысықтайды.

Әр топтан бір оқушы шығады, жауап береді.

Фишка арқылы

Қызығушылығын ояту

(5минут)

Етістік туралы сұрайды.

Өзара бағалау

Мағынаны тану

(20 минут)

Әр топқа жеке тапсырма береді.

«Сөз тізбегі» әдісі

1-тапсырма. Етістіктерге есімше, көсемшенің жұрнақтарын жалғау.

2-тапсырма. Есім сөздерге морфологиялық талдау жасайды.

3-тапсырма. Көсемшелерді табады, сол сөзбен жаңа сөз жасады.

4-тапсырма. Өлең жолын қара сөзге айналдырады.

Сөйлемдегі етістікті тауып, сөз құрамына, рай, шақ түріне айналдыру.

«Бағдаршам» арқылы

Сергіту сәті

(3 минут)

«Не өзгерді?» әдісі бойынша

Бір оқушы сыртқа шығып, сынып ішінде болған өзгерісті анықтау керек.

Бірін-бірі бағалау

Рефлексия

(2 минут)

Смайликтер таратады.

Сабақ туралы көңіл-күйлерін білдіреді.

Сабақты қорытындылау.

(2 минут)

Үйге тапсырма береді.

Баға қояды.

ОүБ

Тексерілді

Осыған ұқсас жазбалар:

БастауышМал баласын сүйеді. Сөз (Кембридж бағдрламасы)

Ұстаздарға« Оқытуды жақсартуда оқыту үшін бағалауды тиімді ұйымдастыру »

Қазақ тіліҚыс. Қазақ тілі 5 сынып

ХимияОттек аллотропиясы.Озон және озон қабатының маңызы.Заттардың жануы

Қазақ тіліКөктем. Қазақ тілі 4- сынып

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1148661

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар