"Тұңғыш Президент" атты Қаныш Сәтбаев туралы ашық сабағының жоспары

24 желтоқсан 2014 - Нұргүл Хасанова
"Тұңғыш Президент" атты Қаныш Сәтбаев туралы ашық сабағының жоспары

Сабақтың тақырыбы: ТұңғышПрезидент


Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Қазақхалқының мақтанышы Қаныш Сәтбаев туралы кеңірекмағлұмат беру.

Дамытушылық: Оқушылардыңойлау белсенділігін, ой-өрісін арттыру, сөздік қорын молайту, шығармашылыққабаулу.

Тәрбиелік: Оқушылардыеңбекке баулу, елін, жерін сүюге тәрбиелеу.

Сабақтыңкөрнекілігі:тірек сызбалар, слайд суреттер.


Сабақтыңбарысы:

І.Ұйымдастыру:

а) амандасу.

ә) кезекшімен сөйлесу.

ІІ. Үйжұмысын тексеру:

— Балалар, біз өткен сабақта Ыбырай Алтынсаринніңқандай әңгімесін өттік?   (Жауап береді).

— Ол әңгімеде не туралы айтылып еді, енді соныеске түсіріп өтейікші… (Тақтаға 4 оқушы шығып, рөлге бөліп, жатқа оқиды).

— Ал енді үйге қандай тапсырма берілді? (Жауапберіледі).

— Тапсырма бойынша, бұлақ басындағы «Әй, жолаушы, болсаң, осы бұлақтай бол!» деген жазудың мағынасын басқаша қалай жазар едіңдер?(2-3 оқушыдан сұрау).

— Енді, балалар, мынадай сұрақтарға жауапберіңдерші:

1. Бұрынғы Қазақ КСР Ғылымакадемиясы қазір қалай аталады?

2. Қазақ Ғылым академиясы қайжылы ашылды?

3. Ғылым академиясы кімнің есімімен аталады?

4. Қаныш Сәтбаев кім?

<o:p> </o:p>

ІІІ. Жаңасабақ.

<o:p> </o:p>

— Балалар, бүгінгі сабағымыз осы қазақ халқыныңбіртуар ұлы Қаныш Сәтбаев туралы болмақ. (Слайд-шоуды тамашалау).

(Мұғалім Қаныш Сәтбаев туралыәңгімелейді).

<o:p> </o:p>

— Күннің жады мен бүгінгі сабақтың тақырыбындәптерімізге жазып қояйық.

Мәтінмен таныспай тұрып, жаңа сөздерге назараударайық.

<o:p> </o:p>

ІV.Сөздікпен жұмыс. 

Көпқырлы – разносторонний

Ықпалын тигізу – оказать влияние

Қағида – правило

Қорған – защита, опора

Ұшан-теңіз – безгранично

Баршынгүл – гладиолус

Бөртегүл – сирень

(Әуелі мұғалім оқиды, оқушылар хормен қайталайды, жеке оқушы оқиды).  


Жаңа сөздерден сөз тіркесін құрау.


V. Мәтінменжұмыс.

Мұғалім оқиды. 3 бөлікке бөліп, 3 оқушы оқиды.


VІ. Топтықжұмыс.

І топ:

1.    І бөлікке ат қою.

2.    Синонимін тап: тұңғыш, табыс, ынтымақ, сіңірген.

3.     «Бейнетте– береке» деген не мағына береді?

4.    «Еңбек» сөзін тәуелдікжалғауының І жағында септе.  

ІІ топ:

1.    ІІ бөлікке ат қою.

2.     Синонимінтап: байлық, ерлік, ұшан-теңіз, тірегі.

3.    «Жер елсіз болмайды, ел ерсізболмайды» деген мақалдың мағынасын талдау.

4.    «Ерлік» сөзін тәуелдікжалғауының ІІ жағында септе.

ІІІ топ:

1.    ІІІ бөлікке ат қою.

2.     Синонимінтап: есім, ықпал, үлкен, жан-жақты.

3.    «Ерлік – ердің ісі» дегенніңмағынасын талдау.

4.    «Ел» сөзін тәуелдік жалғауыныңІІІ жағында септе.


VII.Сөйлесу (Диалог).



VIII. Сабақты қорыту:

Бағалау.  

Үйгетапсырма:  

«Кім боламын?» тақырыбына эссе  жазу.


Сабақты өткізген:ХАСАНОВА НҰРГҮЛ ҚАЛАМҒАЛИҚЫЗЫ,

Ақтауқаласындағы № 10 орта мектептің орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиетіпәнінің мұғалімі, 1-санатты ұстаз.

Осыған ұқсас жазбалар:

Ел және шетел жаңалықтарыМемлекет басшысының Қазақстан халқына үндеуі

ИнформатикаСабақтың тақырыбы: Презентация обьектілеріне анимация қою.

ОқушыларғаМақал мәтелдер, (Ерлік, батырлық туралы)

Жаратылыстану бағытыКоучинг тақырыбы:Оқыту мен оқуды бағалау

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1083476

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар