Лексикадан өткенді қайталау

22 қаңтар 2016 - Айгуль Турганова

Пән:          қазақ  тілі                                                                                                                                                                                   Сынып:   5- сынып                                                                                                                                                                              Сабақтың  тақырыбы: Лексикадан өткенді қайталау                                                                                                            Мақсаттары: Оқушылар « Лексика» саласы бойынша алған теориялық  білімдерін практика жүзінде көрсетеді,өтілген тақырыптарды қайталайды. Оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдері арқылы  өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдылары қалыптасады. Шығармашылық қабілеттері дамиды, өзін және сыныптасын бағалайды.                                                                  Күтілетін  нәтиже: Топпен  жұмыс  істеу арқылы өзгелерді тыңдай білуге, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді. Өз ойларын ашық айта алады, әдеби тілде сөйлеуге  дағдыланады.                                                                                             Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжД (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін  бағалау және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)                                                                              Бағалау: Өзін-өзі бағалау (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБ)                                                                                          Деректер:тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары                                                                     Әдіс-тәсілдер:  Тест, «Шашу» ойыны,  «Кім мақалды көп біледі?» , семантикалық карта

Сабақ  барысы:        

Ұйымдастыру

Сабақта  жылы  психологиялық  ахуал  қалыптастыру:   Оқушыларды ортаға шығарып, бір-бірінің қолдарынан қысып ұстатып, бір-біріне жақсы тілектер айтқызу  (2 мин)

Топқа бөлу:Топқа бөлу сабақ тақырыбына байланысты болады.  (3 мин)

 

 

 

Сабақ кезеңдері

Уақыт

 

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

 

Білу

 

 

7 мин

 Топ оқушыларына лексика саласына байланысты 12 сұрақтан тұратын тест таратылады.

Тест сұрақтары.
1. Сөз мағынасын зерттейтін тіл білімінің саласы.
А. Синтаксис. В. Морфология.             С. Лексика.
2. Тұрақты сөз тіркесін ажырат.
А.Ашық жер. В.Қарға адым жер                 С. Хат жазу.
3. Мақал-мәтелді тап.
А. Бала шаба жөнелді. В. Ақылды бол. С.Еңбек түбі-зейнет
4. Антонимді ажырат.
А. Қызыл-ақ. В. Ақ-қара. С.Үлкен-зор
5. Омоноим сөздер қатысқан сөйлемді тап.
А.Еңбек ер атандырады. В. Көк алманы алма. С. Қарақұс-жыртқыш құс.
6. Дұрыс жазылған сөз.
А. Жыуу. В. Жуу. С. Жуыу.
7. «Жалығу» сөзінің синонимін тап.
А. Зерігу, құмар болу. В. Еріну, көшіру. С. Зерігу, іш пысу.
8. Неологизм сөзді белгіле.
А. Несие. В. Гарантия. С. Жебе
9. Көнерген сөзді тап.
А. Саяжай. В. Найза. С. Сәулет.
10. Табу сөзді көрсет.
А.Төрежан . В. Бауырмал.                       С. Қайратты.

11. «Діңке»  қай сөз тобына жатады?

А.  Кәсіби сөз    В.Диалект сөз         С.  Архаизм сөз

12.Тура мағыналы сөзді тап

А.Білім көзі кітапта.В.Күннің көзі шықты-ау С.Көзің ауырса,қолыңды тый.

            

Мұғалім тест жұмысын топ мүшелері бірігіп шешетіндерін және берілген уақытты ескертеді.

  Интербелсенді тақтада тестің жауаптары шығады. Топтар жауаптарын бір-біріне ауыстырып, тақта бойынша тексеру қажеттілігін  айтады.

Оқушылар  берілген тапсырманы орындайды, бір-бірінің  қатесін түзеп, ойларын ортаға салып отырады.

  Топ  мүшелері интербелсенді  тақтадағы  тестің  жауаптарымен,  көрші топтың   жауаптарын  салыстырады,  балл қояды.

АКТ

Түсіну

8 мин

Терме  диктант  жазу

  Ата-бабаларымыз қазақтың ұлан-байтақ жерін ақ білектің күшімен, ақ найзаның ұшымен қорғап,ұрпақтарына мұра етіп тастап кеткен.Әр бала ғарышкер болуды армандайды емес пе? Омонимдер- бірдей дыбысталатын, бірақ мағынасы мүлде бөлек сөздер.

 Жазған сөйлемдерден архаизм, неологизм және термин сөздерді тауып, теріп жазу керектігі айтылады.

Оқушылар жазған сөйлемдерінен архаизм, неологизм және  термин  сөздерді тауып, теріп жазады. Оларды дауыстап оқып береді.

ЖТ

ЖЕ

Қолдану

7 мин

«Шашу»  ойыны .                      Балаларға шашу ретінде тұрақты тіркестер мен сөздер жазылған қағаздар шашылады. Олар оны теріп алып,қағаздағы тұрақты тіркестердің мағыналарын ашады  және берілген сөздерге тұрақты тіркестер айтады.             Қыздың жиған жүгіндей (ұқыпты)                        Тайға таңба басқандай (анық)
Жұмған аузын ашпау (сөйлемеу)                   Қырық пышақ болу(ұрсысу)                                                   Ит өлген жер (алыс)
Ат ізін салмады(келмеді)
Бауыр басу (үйрену)
 Енді керісінше           

Қорықты(төбе шашы тік тұрды)                                                        Айтпау (тіс жармау)
Көмектесу (ат салысу)
Өкіну (бармағын тістеу)
Жалқау (ақ саусақ)
Батыр (жүрегінің түгі бар)
Момын (қой аузынан шөп алмас) 

Тұрақты тіркестер жазылған қағаздарды алып, тұрақты тіркестердің мағыналарын  ашу керектігі және бірнеше мысал келтіру керектігі айтылады және берілген сөздерге тұрақты тіркестер айтады.

Топ мүшелері берілген тұрақты тіркестердің мағыналарын ашады, оларды қатыстырып сөйлемдер құрайды, ал берілген сөздерге мағыналас тұрақты тіркестер айтады.

СТО

Сергіту сәті

1 мин

«Мен қазақпын» атты жаттығу жасау

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығулар жасайды.

АКТ

Талдау

7мин

Тақтада антонимдер жазылады.

Жақсы-жаман                           Ұзын-қысқа                                         Батыр-қорқақ

 

Топтарға тапсырма:  берілген антонимдерді қатыстырып, мақал-мәтелдер айту

Оқушылар тақтада берілген антонимдерді қатыстырып, мақал-мәтелдер айтып, мағынасын ашады.

 

Жинақтау

5мин

Семантикалық картаны толтыру   арқылы  сабақты  жинақтау

Кірме сөздер  Диалект сөздер  Кәсіби сөздер      Термин сөздер
Жәшік +
Сым                         +
Пышқы                                                +
Глобус               +
Ұжым +
Бәдірен                     +
Қоза                                                     +
Эвфемизм               +

Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа семантикалық картаны толтыру тапсырылады

Әр топ өзара тақырыпқа қатысты  семантикалық картаны толтырып, жауабын тақтаға шығып қорғайды, тарауды жинақтайды

 

Бағалау

2 мин

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағалау парақшалары толтырылады, топтар бір-бірін ауызша да бағалайды.

Сабақ басындағы оқушы белсенділігін ескеріп, жиынтық бағалау шығарылады.

Сабақ басында өзін-өзі бағалау парақшасы таратылған, сол бойынша оқушылар бағалайды.

ОүБ

ЖБ

Рефлексия

2 мин

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Пән:          қазақ  тілі                                                                                                                                                                                   Сынып:   5- сынып                                                                                                                                                                              Сабақтың  тақырыбы: Лексикадан өткенді қайталау                                                                                                            Мақсаттары: Оқушылар « Лексика» саласы бойынша алған теориялық  білімдерін практика жүзінде көрсетеді,өтілген тақырыптарды қайталайды. Оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдері арқылы  өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдылары қалыптасады. Шығармашылық қабілеттері дамиды, өзін және сыныптасын бағалайды.                                                                  Күтілетін  нәтиже: Топпен  жұмыс  істеу арқылы өзгелерді тыңдай білуге, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді. Өз ойларын ашық айта алады, әдеби тілде сөйлеуге  дағдыланады.                                                                                             Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжД (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін  бағалау және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)                                                                              Бағалау: Өзін-өзі бағалау (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБ)                                                                                          Деректер:тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары                                                                     Әдіс-тәсілдер:  Тест, «Шашу» ойыны,  «Кім мақалды көп біледі?» , семантикалық карта

Сабақ  барысы:        

Ұйымдастыру

Сабақта  жылы  психологиялық  ахуал  қалыптастыру:   Оқушыларды ортаға шығарып, бір-бірінің қолдарынан қысып ұстатып, бір-біріне жақсы тілектер айтқызу  (2 мин)

Топқа бөлу:Топқа бөлу сабақ тақырыбына байланысты болады.  (3 мин)

 

 

 

Сабақ кезеңдері

Уақыт

 

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

 

Білу

 

 

7 мин

 Топ оқушыларына лексика саласына байланысты 12 сұрақтан тұратын тест таратылады.

Тест сұрақтары.
1. Сөз мағынасын зерттейтін тіл білімінің саласы.
А. Синтаксис. В. Морфология.             С. Лексика.
2. Тұрақты сөз тіркесін ажырат.
А.Ашық жер. В.Қарға адым жер                 С. Хат жазу.
3. Мақал-мәтелді тап.
А. Бала шаба жөнелді. В. Ақылды бол. С.Еңбек түбі-зейнет
4. Антонимді ажырат.
А. Қызыл-ақ. В. Ақ-қара. С.Үлкен-зор
5. Омоноим сөздер қатысқан сөйлемді тап.
А.Еңбек ер атандырады. В. Көк алманы алма. С. Қарақұс-жыртқыш құс.
6. Дұрыс жазылған сөз.
А. Жыуу. В. Жуу. С. Жуыу.
7. «Жалығу» сөзінің синонимін тап.
А. Зерігу, құмар болу. В. Еріну, көшіру. С. Зерігу, іш пысу.
8. Неологизм сөзді белгіле.
А. Несие. В. Гарантия. С. Жебе
9. Көнерген сөзді тап.
А. Саяжай. В. Найза. С. Сәулет.
10. Табу сөзді көрсет.
А.Төрежан . В. Бауырмал.                       С. Қайратты.

11. «Діңке»  қай сөз тобына жатады?

А.  Кәсіби сөз    В.Диалект сөз         С.  Архаизм сөз

12.Тура мағыналы сөзді тап

А.Білім көзі кітапта.В.Күннің көзі шықты-ау С.Көзің ауырса,қолыңды тый.

            

Мұғалім тест жұмысын топ мүшелері бірігіп шешетіндерін және берілген уақытты ескертеді.

  Интербелсенді тақтада тестің жауаптары шығады. Топтар жауаптарын бір-біріне ауыстырып, тақта бойынша тексеру қажеттілігін  айтады.

Оқушылар  берілген тапсырманы орындайды, бір-бірінің  қатесін түзеп, ойларын ортаға салып отырады.

  Топ  мүшелері интербелсенді  тақтадағы  тестің  жауаптарымен,  көрші топтың   жауаптарын  салыстырады,  балл қояды.

АКТ

Түсіну

8 мин

Терме  диктант  жазу

  Ата-бабаларымыз қазақтың ұлан-байтақ жерін ақ білектің күшімен, ақ найзаның ұшымен қорғап,ұрпақтарына мұра етіп тастап кеткен.Әр бала ғарышкер болуды армандайды емес пе? Омонимдер- бірдей дыбысталатын, бірақ мағынасы мүлде бөлек сөздер.

 Жазған сөйлемдерден архаизм, неологизм және термин сөздерді тауып, теріп жазу керектігі айтылады.

Оқушылар жазған сөйлемдерінен архаизм, неологизм және  термин  сөздерді тауып, теріп жазады. Оларды дауыстап оқып береді.

ЖТ

ЖЕ

Қолдану

7 мин

«Шашу»  ойыны .                      Балаларға шашу ретінде тұрақты тіркестер мен сөздер жазылған қағаздар шашылады. Олар оны теріп алып,қағаздағы тұрақты тіркестердің мағыналарын ашады  және берілген сөздерге тұрақты тіркестер айтады.             Қыздың жиған жүгіндей (ұқыпты)                        Тайға таңба басқандай (анық)
Жұмған аузын ашпау (сөйлемеу)                   Қырық пышақ болу(ұрсысу)                                                   Ит өлген жер (алыс)
Ат ізін салмады(келмеді)
Бауыр басу (үйрену)
 Енді керісінше           

Қорықты(төбе шашы тік тұрды)                                                        Айтпау (тіс жармау)
Көмектесу (ат салысу)
Өкіну (бармағын тістеу)
Жалқау (ақ саусақ)
Батыр (жүрегінің түгі бар)
Момын (қой аузынан шөп алмас) 

Тұрақты тіркестер жазылған қағаздарды алып, тұрақты тіркестердің мағыналарын  ашу керектігі және бірнеше мысал келтіру керектігі айтылады және берілген сөздерге тұрақты тіркестер айтады.

Топ мүшелері берілген тұрақты тіркестердің мағыналарын ашады, оларды қатыстырып сөйлемдер құрайды, ал берілген сөздерге мағыналас тұрақты тіркестер айтады.

СТО

Сергіту сәті

1 мин

«Мен қазақпын» атты жаттығу жасау

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығулар жасайды.

АКТ

Талдау

7мин

Тақтада антонимдер жазылады.

Жақсы-жаман                           Ұзын-қысқа                                         Батыр-қорқақ

 

Топтарға тапсырма:  берілген антонимдерді қатыстырып, мақал-мәтелдер айту

Оқушылар тақтада берілген антонимдерді қатыстырып, мақал-мәтелдер айтып, мағынасын ашады.

 

Жинақтау

5мин

Семантикалық картаны толтыру   арқылы  сабақты  жинақтау

Кірме сөздер  Диалект сөздер  Кәсіби сөздер      Термин сөздер
Жәшік +
Сым                         +
Пышқы                                                +
Глобус               +
Ұжым +
Бәдірен                     +
Қоза                                                     +
Эвфемизм               +

Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа семантикалық картаны толтыру тапсырылады

Әр топ өзара тақырыпқа қатысты  семантикалық картаны толтырып, жауабын тақтаға шығып қорғайды, тарауды жинақтайды

 

Бағалау

2 мин

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағалау парақшалары толтырылады, топтар бір-бірін ауызша да бағалайды.

Сабақ басындағы оқушы белсенділігін ескеріп, жиынтық бағалау шығарылады.

Сабақ басында өзін-өзі бағалау парақшасы таратылған, сол бойынша оқушылар бағалайды.

ОүБ

ЖБ

Рефлексия

2 мин

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Пән:          қазақ  тілі                                                                                                                                                                                   Сынып:   5- сынып                                                                                                                                                                              Сабақтың  тақырыбы: Лексикадан өткенді қайталау                                                                                                            Мақсаттары: Оқушылар « Лексика» саласы бойынша алған теориялық  білімдерін практика жүзінде көрсетеді,өтілген тақырыптарды қайталайды. Оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдері арқылы  өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдылары қалыптасады. Шығармашылық қабілеттері дамиды, өзін және сыныптасын бағалайды.                                                                  Күтілетін  нәтиже: Топпен  жұмыс  істеу арқылы өзгелерді тыңдай білуге, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді. Өз ойларын ашық айта алады, әдеби тілде сөйлеуге  дағдыланады.                                                                                             Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжД (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін  бағалау және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)                                                                              Бағалау: Өзін-өзі бағалау (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБ)                                                                                          Деректер:тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары                                                                     Әдіс-тәсілдер:  Тест, «Шашу» ойыны,  «Кім мақалды көп біледі?» , семантикалық карта

Сабақ  барысы:        

Ұйымдастыру

Сабақта  жылы  психологиялық  ахуал  қалыптастыру:   Оқушыларды ортаға шығарып, бір-бірінің қолдарынан қысып ұстатып, бір-біріне жақсы тілектер айтқызу  (2 мин)

Топқа бөлу:Топқа бөлу сабақ тақырыбына байланысты болады.  (3 мин)

 

 

 

Сабақ кезеңдері

Уақыт

 

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

 

Білу

 

 

7 мин

 Топ оқушыларына лексика саласына байланысты 12 сұрақтан тұратын тест таратылады.

Тест сұрақтары.
1. Сөз мағынасын зерттейтін тіл білімінің саласы.
А. Синтаксис. В. Морфология.             С. Лексика.
2. Тұрақты сөз тіркесін ажырат.
А.Ашық жер. В.Қарға адым жер                 С. Хат жазу.
3. Мақал-мәтелді тап.
А. Бала шаба жөнелді. В. Ақылды бол. С.Еңбек түбі-зейнет
4. Антонимді ажырат.
А. Қызыл-ақ. В. Ақ-қара. С.Үлкен-зор
5. Омоноим сөздер қатысқан сөйлемді тап.
А.Еңбек ер атандырады. В. Көк алманы алма. С. Қарақұс-жыртқыш құс.
6. Дұрыс жазылған сөз.
А. Жыуу. В. Жуу. С. Жуыу.
7. «Жалығу» сөзінің синонимін тап.
А. Зерігу, құмар болу. В. Еріну, көшіру. С. Зерігу, іш пысу.
8. Неологизм сөзді белгіле.
А. Несие. В. Гарантия. С. Жебе
9. Көнерген сөзді тап.
А. Саяжай. В. Найза. С. Сәулет.
10. Табу сөзді көрсет.
А.Төрежан . В. Бауырмал.                       С. Қайратты.

11. «Діңке»  қай сөз тобына жатады?

А.  Кәсіби сөз    В.Диалект сөз         С.  Архаизм сөз

12.Тура мағыналы сөзді тап

А.Білім көзі кітапта.В.Күннің көзі шықты-ау С.Көзің ауырса,қолыңды тый.

            

Мұғалім тест жұмысын топ мүшелері бірігіп шешетіндерін және берілген уақытты ескертеді.

  Интербелсенді тақтада тестің жауаптары шығады. Топтар жауаптарын бір-біріне ауыстырып, тақта бойынша тексеру қажеттілігін  айтады.

Оқушылар  берілген тапсырманы орындайды, бір-бірінің  қатесін түзеп, ойларын ортаға салып отырады.

  Топ  мүшелері интербелсенді  тақтадағы  тестің  жауаптарымен,  көрші топтың   жауаптарын  салыстырады,  балл қояды.

АКТ

Түсіну

8 мин

Терме  диктант  жазу

  Ата-бабаларымыз қазақтың ұлан-байтақ жерін ақ білектің күшімен, ақ найзаның ұшымен қорғап,ұрпақтарына мұра етіп тастап кеткен.Әр бала ғарышкер болуды армандайды емес пе? Омонимдер- бірдей дыбысталатын, бірақ мағынасы мүлде бөлек сөздер.

 Жазған сөйлемдерден архаизм, неологизм және термин сөздерді тауып, теріп жазу керектігі айтылады.

Оқушылар жазған сөйлемдерінен архаизм, неологизм және  термин  сөздерді тауып, теріп жазады. Оларды дауыстап оқып береді.

ЖТ

ЖЕ

Қолдану

7 мин

«Шашу»  ойыны .                      Балаларға шашу ретінде тұрақты тіркестер мен сөздер жазылған қағаздар шашылады. Олар оны теріп алып,қағаздағы тұрақты тіркестердің мағыналарын ашады  және берілген сөздерге тұрақты тіркестер айтады.             Қыздың жиған жүгіндей (ұқыпты)                        Тайға таңба басқандай (анық)
Жұмған аузын ашпау (сөйлемеу)                   Қырық пышақ болу(ұрсысу)                                                   Ит өлген жер (алыс)
Ат ізін салмады(келмеді)
Бауыр басу (үйрену)
 Енді керісінше           

Қорықты(төбе шашы тік тұрды)                                                        Айтпау (тіс жармау)
Көмектесу (ат салысу)
Өкіну (бармағын тістеу)
Жалқау (ақ саусақ)
Батыр (жүрегінің түгі бар)
Момын (қой аузынан шөп алмас) 

Тұрақты тіркестер жазылған қағаздарды алып, тұрақты тіркестердің мағыналарын  ашу керектігі және бірнеше мысал келтіру керектігі айтылады және берілген сөздерге тұрақты тіркестер айтады.

Топ мүшелері берілген тұрақты тіркестердің мағыналарын ашады, оларды қатыстырып сөйлемдер құрайды, ал берілген сөздерге мағыналас тұрақты тіркестер айтады.

СТО

Сергіту сәті

1 мин

«Мен қазақпын» атты жаттығу жасау

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығулар жасайды.

АКТ

Талдау

7мин

Тақтада антонимдер жазылады.

Жақсы-жаман                           Ұзын-қысқа                                         Батыр-қорқақ

 

Топтарға тапсырма:  берілген антонимдерді қатыстырып, мақал-мәтелдер айту

Оқушылар тақтада берілген антонимдерді қатыстырып, мақал-мәтелдер айтып, мағынасын ашады.

 

Жинақтау

5мин

Семантикалық картаны толтыру   арқылы  сабақты  жинақтау

Кірме сөздер  Диалект сөздер  Кәсіби сөздер      Термин сөздер
Жәшік +
Сым                         +
Пышқы                                                +
Глобус               +
Ұжым +
Бәдірен                     +
Қоза                                                     +
Эвфемизм               +

Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа семантикалық картаны толтыру тапсырылады

Әр топ өзара тақырыпқа қатысты  семантикалық картаны толтырып, жауабын тақтаға шығып қорғайды, тарауды жинақтайды

 

Бағалау

2 мин

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағалау парақшалары толтырылады, топтар бір-бірін ауызша да бағалайды.

Сабақ басындағы оқушы белсенділігін ескеріп, жиынтық бағалау шығарылады.

Сабақ басында өзін-өзі бағалау парақшасы таратылған, сол бойынша оқушылар бағалайды.

ОүБ

ЖБ

Рефлексия

2 мин

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Осыған ұқсас жазбалар:

Қазақ тіліТұрақты тіркестер

ҰстаздарғаҚазақ мақал-мәтелдерінің астарлы сыры. Ғылыми жоба

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1141206

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар