Ой фельетоны

Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы

КММ академик О.А.Жаутыков атындағы

№1 қазақ орта мектебінің

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің

екінші (негізгі) деңгейдегі мұғалімі Г.Ш.Нарымбекова

Сабақтың тақырыбы: Сәбит Дөнентаев «Ой» фельетоны

Мақсаты: С. Дөнентаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі, фельетон ұғымымен танысып, «Ой» фельетонын талдайды.

Мақсаты

Тапсырмалар жүйесі

Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдас

тыру формасы

Күтілетін нәтиже

Бағалау формасы

Білу

. С. Дөнентаевтың өмірі мен шығармашылығы. Фельетон дегеніміз не?

I.Топқа бөлу.

  1. . С. Дөнентаевтың өмірі мен шығармашылығы.
  2. Фельетон дегеніміз не?
  3. «Ой» фельетонын мәнерлеп оқу

Өз мақсаттарын айқындайды, мә

селені шешуге әрекет жасайды.

Топқа бөлу

Өзін топта ұстай білуі, өз ойын ашық айта білу дағдысы қалыптасады.Ынтасы қызығушылығы артады.

Өзін-өзі бағалау

Түсіну

«Ой» фельетонын оқу арқылы түсіну

Ойшақыру

Ой сөзінің мәні неде?

-Осы фельетонда қандай қызмет атқарып тұр?

-«Қаза берсе түбі жоқ» — деген жолды қалай түсінесің?

-Ой деген бір шыңырау

Талаптыға жеткізбей

Талапсызға өткізбей (қарамен жазылған сөздерге мән беру)

Жынды қылған құрғыр-ау (түсінгеніңді айт)

-Сені қуған кісі әуре

Қумағанның ісі әуре

Ақынның айтайын деген ойы қандай деп ойлайсыңдар, нені меңзеп отыр?

Қойылған мәселеге өзіндік көзқарасын қалыптастырады.

Сұрақ- жауап

Танымпаздық іс-әрекеті, ойлау қалыптасады.

Өзін-өзі бағалау

Талдау

Мәтінмен жұмыс жасау. Әдебиет теориясы бойынша білімдерін бекітеді.

Мәтіннің ұйқас түрі

Берілген тапсырманы кітаптан оқып, сұрақтарға жауап береді.

Оқулықпен жұмыс.

Дербестігі,өз-өзіне сенімі қалыптасады

Өзін-өзі бағалау

Қолдану

Алған білімді жіктеуі, негізгі түйінді аңғаруы.

Осы «Ой» фельетонынан әрбір жолды пайдалана отырып мақал-мәтелдер құру.

Түсіндіріңдер. Мәтінмен байланыстылығы неде?

Өзгені тыңдай отырып,өз білімін толықтырады.

Сұрақ — жауап

Өзін-өзі бағалау

Жинақтау

Өлеңдегі негізгі ойды анықтау

Мәтіндегі негізгі ойды саралап жазып бер.

Жаңа білімді жинақтап көрсетеді

Әңгімелеу

Алған білімдерін жинақтап бір жүйеде көрсетеді.

Өзін-өзі бағалау

Бағалау

Шығармашылық жұмыс

Үйге:қосымша деректер, шығармашылық жұмыстарын аяқтау

«Талаптыға нұр жауар» эссе жазу

Шығармашылықпен жұмыс жасайды.

Өзіндік жұмыс

Оқушы ойланып, өз ой түйінін жасайды. Шығармашылықпен жұмыс жасауға машықтанады.

Өзіндік баға

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1152355

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар