Сан есімнен өткенді қайталау

23 ақпан 2015 - Райхан Бегалина

Ақмола облысы

Зеренді ауданы

Қызылсая орта мектебі

Бегалина Райхан Тоқсанбайқызы

Қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы, пәні: 6-с.

қазақ әдебиеті

Пән мұғалімі: қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі:

Бегалина Райхан Тоқсанбайқыызы

Күні:

Сабақтың тақырыбы

Сан есімнен өткенді қайталау

Мақсаты

Сыни тұрғыдан ойлай білу.

Топта бір-бірімен қарым-қатынас жасау арқылы, тығырықтан шығу үшін жол табу, жылдам сұрақ қоя білу.

Сретті сөйлетіп, сол сурет бойынша сыни тұрғыда әңгіме құрастыра білу. Оқушылардың сан есімнен алған білімдеріннығайту, тиянақтау, бір жүйеге келтіріп қорыту, теориялық білімін практикамен ұштастыру; Ойын түрлері арқылы оқушылардың тапқырлық,

ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, шығармашылыққа баулу, өз ойын тиянақты жеткізуіндамыту.

Күтілетін нәтижелер

Ойын ашық айта біледі.

Құрдастарымен қарым-қатынасқа еркін түсе алады.

Әр түрлі жағдаяттардан шығатын жол таба біледі. Ойын сөйлеу кезінде ашық айта алады.

Керекті жабдықтар

Мультимедиялық кабинет, бағалау қағаздары, қима қағаздар, мәтін, маршруттық парақ, тест, сатылай кешенді талдау парағы, рефлексия парағы, тапсырмалар.

Қолданыла-тынәдіс-тәсілдер:

Топтық жұмыс, ой бөлісу, бағалау әдістері, сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары.

Сабақбарысы:

Сабақ

кезеңдері

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріспе

Үзіліс кезінде оқушыларды тренинг арқылы 3 топқа бөлу. Сан есім түрлеріне байланысты бөлу.

1. Бірлік -1-топ

2. Ондық -2-топ

3. Жүздік- 3 — топ

1.Оқушылармен амандасу, түгелдеу.

— Оқушылар, көңіл-күйіміз қалай?

2. Сабағымызды бастамас бұрын, сергіту сәтін жасап алайық. "Қара жорға" биі

3. Бірге ойлаймыз.

Сабақ жоспары:

1. Сөз тапқанға…

2. Ойлан тап

3. Сен білесің бе?

4. Білімділер

5. Кім жылдам?

6. Шапшаң болсаң…

4. Сөз тапқанға ...

1.Сан есім құрылысына қарай

неше түрге бөлінеді? мысал келтір

2. Сан есім тұлғасына қарай неше түрге бөлінеді?

Мысал келтір

3.Сан есім мағынасына қарай неше түрге бөлінеді?

Түрлерін ата

4.Есептік сан есім дегеніміз не? Мысал келтірЖасалу жолын түсіндір

5.Реттік сан есім дегеніміз не? Сұрағы, жасалу жолы

Мысал келтір

6.Болжалдық сан есім дегеніміз не? Сұрағы, жасалу жолын түсіндір

7. Топтау сан есім дегеніміз не? Сұрағы, жасалу жолын түсіндір

8. Бөлшектік сан есім дегеніміз не? Сұрағы, жасалу жолын түсіндір Мысал келтір

9.Жинақтық сан есім дегеніміз не? Сұрағы, жасалу жолын түсіндір

5. Ойлан тапСурет бойынша шағын мәтін құрастыру

6. Сен білесің бе?

Сатылай кешенді талдау

1.Қырықтың бірі қыдыр.

2.Ол он екі жыл мүшелді білдіреді.

3.Үшінші – таза ауаны сүйетін.

7. Білімділер

Маршруттық карта

Маршруттық карта №1

3. «Бірліктер» тобы:

а) Мәтінді қысқаша баянда.

б) Берілген мәтіндегі 3 сан есімді теріп жаз, мағынасына қарай қай топқа жататынын көрсет.

Тайқазан

Тайқазанды сегіз жүз бірінші жылы Әмір Темір жасатып, Қожа Ахмет Иассауидың мазарына сыйлаған. Тайқазанның салмағы — екі тонна, биіктігі жүз алпыс екі сантиметр, диаметрі – екі жүз қырық екі сантиметр Тайқазан жеті түрлі металдан жасалған. Оның қабырғасына араб әріптерінің өрнектері салынған. Гүл сияқты жасалған екі құлақшасы бар.олардың арасында он екі үлкен шүмектері бар. Ол он екі жыл мүшелді білдіреді.

(«Ол кім, бұл не?» ІІІ том) 5 балл

1. Берілген сан есімдерді сәйкестіндіру.

Мысалдар. Сан есімдер

Он-оннан есептік

Бесеу реттік

Екінің бір бөлігі жинақтық

Елу-алпыстай топтау

Екі болжалдық

Тоғызыншы бөлшектік

5 балл

2.

Сан есімдер

дара

күрделі

жиырма жеті

он үш

тоқсан

тоғыз

екі

алпыс

бір бүтін үштен екі

5 балл

4. Мақал – мәтелдерді толықтыру.

1… жасар бала келсе,

… шал алдынан шығар.

2…… білмеген жетесіз.

2 балл

    5.40 санына байланысты халықтық дәстүрлер туралы айтылады.

    Қырықтың бірі қыдыр.

    3 балл

«5»- 25-20 балл «4»-19-16 балл «3»-15-12 балл «2»-11-0 балл

8. Кім жылдам?

Сан есімнен өткенді қайталауға арналған тестік жұмыс

9. Шапшаң болсаң…

Жеті атаны ата

Халқымыздың кие тұтқан сандарын ата

Үш арсызды ата

Жеті қазынаны ата

Үш бәйтеректі ата

10. Бағалау

1. Сөз тапқанға… 5 балл

2. Ойлан тап 5 балл

3. Сен білесің бе? 5 балл

4. Білімділер5 балл

5. Кім жылдам? 5 балл

6. Шапшаң болсаң… 5 балл

25 – 30 балл 5”

15 -24 балл “4”

5 – 14 балл “3”

1-4 балл “2”

Оқушылар осы қима қағаздарда салынған сурет бойынша 3 топқа бөлінеді.

Мұғаліммен амандасады.

Сергіту сәтін өткізеді.

Оқушылар, яғни 3 топ әрқайсысяы жеке топ ережесін құрады. Оны ортада шығып қорғайды.Ол үшін 5 минут уақыт беремін. Бұл оқушылардың сабаққа деген ынтасын, бірлесіп жұмыс жасаудың алгоритмін ұғынып, түсінеді, қажеттігін анықтайды,қызығушылығын арттырады.

Оқушылар қайталау сұрақтары бойынша жауап береді.

Сурет бойынша мәтін құрастырып қорғайды.

Сыни ойлау дағдысы, сөйлеу мәдениеті, шығармашылық қабілеттері қалыптасады.

Әр топ сатылай кешенді талдау парақтарына талдап қорғайды.

Теориялық алған білімді практикалық іс-әрекетте пайдаланады.

Бірлесе жұмыс жүргізеді, оқиды, талдайды, қорғайды.

Бағалау парағына әр топ басшылары оқушылардың сабаққа қатысуына байланысты бағалайды.

Осыған ұқсас жазбалар:

БастауышМал баласын сүйеді. Сөз (Кембридж бағдрламасы)

Қазақ тіліҚыс. Қазақ тілі 5 сынып

ХимияОттек аллотропиясы.Озон және озон қабатының маңызы.Заттардың жануы

Қазақ тіліКөктем. Қазақ тілі 4- сынып

Ұстаздарға« Оқытуды жақсартуда оқыту үшін бағалауды тиімді ұйымдастыру »

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1147938

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар