Театырға саяхат

14 желтоқсан 2015 - Бақыт Қадырқызы

11-сынып

Пәні: Қазақ тілі және әдебиет

Сабақтың тақырыбы: Театрға саяхат

Сынып: 11

Мерзімі: 20.02.15ж

Сабақ мақсаттары:

            Тақырып бойынша оқушыларға мәліметті бере отырып, Опера және балет театры туралы білімдерін қалыптастыру, етістіктің шақтарын пысықтау. Оқушының ойлау қабілетін, ой белсенділігін дамыту

өз ойын еркін жеткізуге, ізденімпаздыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, тарих, бейнелеу өнері

Құралдар: интерактивтік тақта, бейнеролик, флипчарт, стикер, қима суреттер, слайд, кеспе қағаздар, билеттер
.

Әдіс-тәсілдер: «Шаттық шеңбері» ойыны, «Идея жинау», сұрақ-жауап, «Ой қозғау», «Қара жәшік», «Ой толықтыру», жеке, жұппен,         

                           топпен жұмыс, «Бағдаршам», «Екі жұлдыз, бір ұсыныс».

Оқыту нәтижесі:

Опера және балет театры туралы білімдерін қалыптастырады;

-  өз ойын еркін айтуға үйренеді;

— өз бетінше сұрақтар құрастыра алады;

-  пікірін дәлелдеуге үйренеді;

Сілтеме: 1. Қазақша-орысша сөздіктер

Сабақ кезеңдері

Уақыт

Кірікті

рілген модуль

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Ұйымдастырукезеңі

3

 

«Шаттық шеңбері» ойыны.

Мақсаты: ынтымақтастық ахуал тудыру, топқа бөлу.

Шарты:

1.оқушылар шеңбер құрып тұрады. Олар бір-біріне кезек-кезек бүгінгі сабаққа тілектерін білдіреді.

2.Үстел үстінен түсті кеспе қағаздарды(билет) алып билет нөмері бойынша үш топқа бөлініп отырады.

1-үстел: 1 сандары

2-үстел: 2 сандары

3-үстел: 3 сандары

 

Білу

 

 

 

 

 

 

 

«Бас бармақ» арқылы бағалау

 

 

http://massaget.kz/userdata/users/user_54584/1375955432.jpg

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ, СТО, ОүБОБ

1.Өткен тақырыптарды пысықтау барысында  «Идея жинау » тәсілін қолданамын. Топтар доп беру арқылы театр туралы не білетіндерін айтады.

 Мұғалім                     оқушы

Мақсаты: оқушылардың білімдерін жинақтау; оларды жылдамдыққа, ептілікке, алғырлыққа баулу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.«Ой қозғау» стратегиясы. Интербелсенді тақтадан слайд көрсетіледі.

 

Ең алдымен оқушыларға тапсырма беріледі. Мысалы: осы слайдтан  не байқадыңдар?

— бүгінгі тақырыппен қандай байланысы болады?

 

 Сонымен бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар?

 

Мұғалім оқушыларға допты лақтырып, қойылған сұрақтарға жауап алады.

— «Театр» — сөзі қай тілден енген және қандай мағына береді?

-«Театр» – көне грек сөзі, «көретін орын» деген мағына береді.

— Театрда не істейді?

— Театрда әртүрлі көріністер қойылады.

— Театрдың қандай түрлері бар?

— Театрдың бірнеше түрлері бар, мысалы, балаларға арналған қуыршақ театры, көлеңке театры, саусақ театры, үстел үсті театры.

— Театрда ойнайтын адамды кім дейміз?

— Театрда ойнайтын адамдарды «актер» деп айтамыз.

— Сендер театрға барғыларың келе ме?
— Ал театрға бару үшін не керек?
.

 

 

 

-          Оқушылар слайдты көре отырып, берілген тапсырмаларға ойлана жауап береді.

 

 

-          «Опера және балет театры»

 

Түсіну

 

«Бағдаршам»

http://kzbydocs.com/tw_files2/urls_2/17/d-16244/16244_html_4aced484.gif

 

«Жедел жәрдем»

8

ОүБОБ, ОБжК, ТжДБО

1.      Жекежұмыс — оқиды

2.      Сөздікпен жұмыс жасау.

Жақсы дамыды- хорошо развивалось

Кәсіби шеберлігі- профессиональное мастерство

Іргетасын қалаушы- основоположник

Қалыптасу- формироваться

Еңбек сіңірген- заслуженный

 

Балалар мәтінді мәнерлеп оқиды, аударады.

 

 

Қолдану

 

 

«Шапалақ соғу»

http://xn----itbickbfxgk2a2cn5c.xn--p1ai/uploads/posts/2011-06/1307078630_aplodismenty.jpg

7

ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОмОЖТ

1.Тапсырма беріледі.

Оқушылар мәтін мазмұнын кезекпен бір сөйлемнен айтып шығады. Бірақ айтылған сөйлемді қайталап айтуға болмайды.

 Мысалы: 1-оқушы бір сөйлем.

2-оқушы бірінші сөйлемді қайталай отырып, екінші сөйлеммен толықтырады. 3-оқушы бірінші, екінші сөйлемді қайталап өзінің үшінші сөйлемімен толықтырады. Осылайша мәтін толық мазмұндалып шығады.

 

 

Талдау

 

 

 

«Екіжұлдыз, бір ұсыныс айтады»

10

СТО, ОүБОБ, ОБжК, ТжДБО, ОЖЕСОжО

1.Мәтін мазмұнын топпен талқылайды.

Талдауға арналған сұрақтар:


2. Мәтін мазмұны бойынша постер құрастыру.

3.      Грамматикалық тапсырма.

Оқушылар ой бөліседі, пікір алмасады

 

Мәтін мазмұны бойынша постер құрастырады,  оны тақтада қорғайды.

 

Жинақтау

 

 

http://www.massaget.kz/userdata/users/user_51387/1379492331.jpg

5

СТО, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОмОЖТ

«Қара жәшік» ішіндегі жұмыс арқылы бүгінгі тақырып бойынша сұрақ-жауап құрастыру.

Оқушылар тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, «қара жәшіктің» ішіне салып араластарап,  кез келген сұрақты алып, жылдам және толық дұрыс жауап береді.

 

 

Рефлексия

 

Солнце, Смайл. Символ

http://radugastock.com/view?id=17455&h=240422ef3f3faebebb4082e7e78c6a6a1d1eebb85c088dca

смайлики.

смайлики.

2

ОүБОБ,

СТО

Ойды толықтыру

 

Топта жұмыс істеген оңай ма?

Сабақта не қызық болды?

Бірлескен жұмыстан не алдың?

Сабақта не қиын болды?

 

 

 

 

 

 

 

Смайликтер арқылы бүгінгі көңіл-күйімізді көрсетеміз.

Оқушылар берілген кестені толтыра отырып, бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын білдіреді.

Топта жұмыс істеген оңай ма?

Сабақта не қызық болды?

Бірлескен жұмыстан не алдың?

Сабақта не қиын болды?

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар алдарындағы смайликтер арқылы бүгінгі көңіл-күйлерін көрсетеді.             

Үйтапсырмасы

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.  Жазып отыр. Не істеп отыр?  — Етістік – іс қимылды білдіреді; Жаз – түбір – ып – көсемшенің жұрнағы;

Тұлғасына қарай: негізгі, себебі түбірі етістік болып тұр;

Құрамына қарай: күрделі,

Нақ осы шақ; ашық рай;

Сөйлемдегі қызметі: баяндауыш.

 

 

 

Осыған ұқсас жазбалар:

Қосымша пәндерБалалар театрын құру жоспарда.

Қосымша пәндер«Құпиясы жоқ болса, өнердің құрметі де жоқ»

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1062483

Пікірлер (0)

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар