Қазақ этнонимі

18 қаңтар 2015 - Айcұлу Ахметжанова

Сыныбы10

Пәні Қазақстан тарихы

Күні 9.01.2015ж.

Сабақ тақырыбы Қазақ этнонимі

Сабақ мақсаты: •Этнос, Этногенез, Этноним сөздеріне түсінік бере отырып, «Қазақ» сөзінің шығуы мен мағынасы туралы ғалымдардың ой — тұжырымдары мен деректері туралы түсіндіре отырып оқушыларға жағдай жасау.
• Білімді, ұлтжанды азамат тәрбиелеу

Сабақтың түрі: аралас, ойын сабақ Сабақтың әдісі:: Сұрақ-жауап, пікір -алмасу, тапсырмаларды орындату.

« Бәйге сайысы», Кім жылдам », « Жәрмеңке өткізу», « Өз сыңарыңды тап», сұрақ – жауап, пікірлесу, дәптермен жұмыс, кітаппен жұмыс
Көрнекілігі:. Саяси карта, үлестірмелі материалдар, қима қағаздар,

Уақыты

/минут /

Мұғалім іс- әрекеті

Оқушы іс- әрекеті

Модуль

Ресурстар

Күтілетін

3

І. Ұйымдастыру кезеңі

-Оқушылармен сәлемдесу

-Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
— Сыныпты үш топқа бөліп отырғызу.

I — топ — “Қазақ”тобы
II — топ «Алаш” тобы

ІІІ – топ «Жүз» тобы

Сәлемдеседі

Топқа бөлінеді

Топ спикері бағалау парағын толтырады

Әр топ өздерінің эмблемасын дайындайды, ұранымен таныстырады

Сыни тұрғыдан ойлату

Үш түрлі қима қағаздар

бағалау парақтары

Пәнге деген қызығушылықтары артады

2

ІІ. Үй тапсырмасын карточкалар арқылы сұрау

Оқушыларға таратылады

Сыни тұрғыдан ойлату

Жас ерекшеліктерін анықтау

Таратпа материалдар / карточкалар

Ойлау, есте сақтау қабылеттері артады

10

ІІІ Жаңа сабақ. Тақырыбын жазады, мақсатымен танысады

І.Мағынаны тану

« Ой қозғау»

1топқа «Қазақ» атауының шығу тарихы.

2 топқа«Алаш» атауының мағынасы туралы түсінік беру

3 топқа «Жүздердің пайда болуы.

Дәптерлеріне жазады

Сұрақтарды талдайды жауап береді.

Диалогтық оқыту

Дәптер, қалам

Қосымша деректер, ватман, маркер, стикерлер,

Оқушылар ізденеді сұрақтарға тез жауап беруге дағдыланады.

9

ІІ. Қызығушылықтарын оятуII.”Кім жылдам?” ойыны.Ойынның шарты: Әр топ Жібек жолының бойындағы қаланың атын атап, сол қалаға тез шолу жасап шығады. Мысалы: Тараз; Отырар; Яссы / Түркістан. Бұл жерде уакыт есептелінеді. Берілетін уақыт 2 — З минут.

Өздерінің топ аттарына байланысты Қалаларға шолу жасайды, түсіндіреді

Сыни ойлату,

Ватман маркер,

Пәнге, сабаққа деген қызығушылықтары артады, топтық жұмысты қорғай білуге үйренеді

5

ІІІ. Ой толғау

III. Жәрмеңке өткізу.(қай елдің саудагерлері екенін табады)

Мәтін оқылады, мазмұнына қарай қай елдің саудагерлері екенін анықтайды

Сыни ойлану

Мәтін

Ізденеді, ойланады. Дұрыс жауап беруге дағдыланады

8

ІУ. Бекіту Жібек жолының маңызы
IV. ”Өз сыңарыңды тап” ойыны.
Ойынның шарты: Мұнда жұп карточкалар дайындалады. Біреуінде — сұрактар, екіншісінде — жауаптарға арналған тipeк сызбалар. Бір сұрақ пен оның жауабына арналған карточкалардың түcтepi бірдей болады. Оқушылар карточкаларды өздері таңдайды. Содан кeйін сыңарын тayып, бipre жұмыс істейді. Тапсырманы жылдам, әpi дұрыс орындағандар жеңімпаз атанады.

Сыңарларын тез табады

Сыни ойлау

Тартпа карточкалар

Ойлау, есте сақтау қабылеттері дамиды, жылдамдыққа үйренеді

3

ІУ. Қорытынды

Әр бір оқушы бір бір сөзбен қорытындылып шығады

Оқушылар не түсінгенін өз ойларын айтады

Шапшаң қозғалуға дағдыланады

1

Үй тапсырмасы

Ұлы Жібек жолы тақырыбына.Слайд презентация дайындау

Күнделіктеріне жазады

Күнделік

2

Бағалау

Бағалау

Әділ қазы топтарды бағалайды

2

Рефлексия

Екі жұлдыз, бір телек

Стикер

Осыған ұқсас жазбалар:

Биология§8 Бұлшық ет және жүйке ұлпаларының құрылысы мен қызметі.

Биология§ 46 Экологияға кіріспе.

Биология§35 Антропосоциогенез сатылары. Адамның бейімделуі.

БиологияМәдени өсімдіктердің шыққан орталықтары

Биология§3 Көмірсулар

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1152276

Пікірлер (1)
Админ # 18 қаңтар 2015 в 11:40 0
Салған материалыңызға рахмет!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар