Бөкей хандығы

А

Сабақ. Қазақстан тарихы

Сабақтың тақырыбы

§14. Бөкейжәне Жәңгір хандар тұсындағы Бөкей ордасының экономикалық, әлеуметтік, саяси және мәдени дамуы.

Мақсаты

<o:p> </o:p>

Күтілетін нәтижелер

Оқушылар Жәңгір ханның өмірімен, ел үшін атқарған игі істерімен танысады, өз бетінше талдау жасауды үйренеді.

Сабақ түрі

Жаңа сабақ

Тапсырмалар

Конверт-сұрақ,İNSERT,2.«Ішіне», «сыртына», «Автор орындығы».

Ресурстар

Қазақстан картасы, интерактивті тақта, Жәнгір хан портреті, маркер, А3 форматы, стикерлер.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріспе

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

1.Тұлғааралық байланысты орнату.Сыныппен амандасу.Оқушыларды батырлыр, хандар, билер, жыраулар есімддері арқылы 4 топқа бөлу.

Психологиялық дайындық.Интерактивті тақтадан «Жарық құмыра» бейне ролик көрсетіледі.

<o:p> </o:p>

Алдыңғы сабақты қысқаша қайталау.

1.«Конверт-сұрақ» (әр топқа сұрақ қойылған конверт үлестіріледі)

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

Оқушылар ақ парақты суыру арқылы топқа бөлінеді.

Бейне роликті көріп, ой түйеді.

<o:p> </o:p>

Сұраққа жауап жазады

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

Негізгі бөлім

<o:p> </o:p>

Топ оқушыларына мәтінмен жұмыстану үшін тапсырма беремін:

1. İNSERT немесе түртіп алу стратегиясы — түртіп алу әдісі.

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

2.«Ішіне», «сыртына» стратегиясы.

Әр топ постер қорғайды.

<o:p> </o:p>

Қолдарына қарындаш алып, «v»- білемін, «+» — білмеймін, «-» — мен үшін жаңа білім (ақпарат), «?» – білгім келеді — деген белгілерді қойып, мәтіннің мазмұнын түсінеді

Мәтінмен жұмыс жасап, Мысалыға: ішіне- оқиғаға тікелей қатысы бар, сыртына- оқиғаға қатысы жоқ мәліметтерді жазады немесе ішіне-оң, сыртына- теріс жағын жазады т.б

Қорытынды

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

Бағалау

<o:p> </o:p>

Үйге тапсырма

Алған білімдерін пысықтау үшіноқушыларға сұрақтар дайындату.

1.«Автор орындығы».

І топқа. «Мен билікке келуім»

ІІ топқа. «Менін әлеуметтік-экономикалық, саяси даму барысындағы өзгерістерім»

ІІІ топқа. «Менің мәдени-ағарту саласындағы қызметім»

IV. «Хандығымның тарихтағы орны»

2.Кері байланыс

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

Оқушыларды топ жетекшісіне берілген бағалау парағы арқылы және мұғалімнің бағалау парағыесептеліпбағаланады.

Қазақ хандығының құрылуына Әбілхайыр ханның әсері тиді ме? (эссе жазу)

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

Оқушылар Жәңгір ханның өмірінен сахналық көрініс көрсетеді.

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

Бүгінгі күннен алған әсерін, тілек лебіздерін жапырақшаларға жазып, «Ізгі тілектер» ағашына жапсырылады.

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

Конверт-сұрақ

1 топ

1. ХVIII-XIX ғ кіші жүз қазақтарының Жайықтың оң жағалауына өтуіне бірінші себеп.

2. Бөкей Ордасының территориясы.

3. 1801 жылы алғаш Жайықтың оң жағалауына көшкен отбасы саны?

4. Ішкі Ордада (Бөкей ордасында) негізінен қандай шаруашылықпен айналысты?

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

Конверт-сұрақ

2 топ

1. ХVIII-XIX ғ кіші жүз қазақтарының Жайықтың оң жағалауына өтуіне екінші себеп.

2. Бөкей сұлтан мен оның қол астындағы қазақтардың Жайықтың оң жағына өтуге қол қойған Орыс патшасы.

3. Жайықтың оң жағына өтуге қолдау көрсеткен байбақты руының өкілі кім?

4. Ішкі Ордада жер кәсібімен шұғылдандыма?

(себебін жаз)

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

Конверт-сұрақ

3 топ

1. ХVIII-XIX ғ кіші жүз қазақтарының Жайықтың оң жағалауына өтуіне үшінші себеп.

2. Бөкей Орда хандығының өмір сүрген жылдары.

3. Бөкей ханға хан лауазымы қай жылы берілді?

4. Хандықты кімнің ұрпақтары басқарды?

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

Конверт-сұрақ

4 топ

1. ХVIII-XIX ғ кіші жүз қазақтарының Жайықтың оң жағалауына өтуіне төртінші себеп.

2. Хандықтың алғашқы туы қай жерде тігілді?

3.Ресей империясының Жалпыға бірдей алғашқы халық санағы бойынша Ішкі Ордада қанша адам болды?

4. Бөкей ханның мирасқоры кім?

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

Білемін

Білмеймін

Мен үшін жаңалық

Білгім келеді

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

Мұғалімнің бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Тың мәліметі үшін

Ұшқыр ойы үшін

Белсенділігі үшін

Жалпы баллы

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

Оқушының бағалау парағы

Оқушының аты- жөні

Тапсырмалар

Жалпы баллы

<o:p> </o:p>

№1

<o:p> </o:p>

№2

<o:p> </o:p>

№3

<o:p> </o:p>

№4

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1103523

Пікірлер (1)
Базаргул Агимбекова # 28 маусым 2015 в 00:18 0
Бұл сабақ оқушыға жауапкешілігін арттыруға, өзін- өзі бағалауы үшін тиімді болмақ.

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар