Монғал шапқыншылығы

18 қаңтар 2015 - Айcұлу Ахметжанова

Сыныбы 5

Пәні Қазақстан тарихы

Күні 28. 11. 2014ж

Сабақ тақырыбы Монғолдар шапқыншылығы

Сабақ мақсаты:

Білімділігі: Монғол мемлекеті туралы таныстыру, жан — жақты білім, Отырар қаласы туралы өз ойларын дұрыс айтуға жағдай жасау
Дамытушылығы: алған білімдерін дамыту, тарихи оқиғаларды жүйелеп, жіктеп айтуға үйрету, тарихи оқиғаларды қорытындылауға дағдыландыру
Тәрбиелігі Патриоттық сезімдерін ояту, Отанға, жерге деген сүйіспеншіліктерін арттыру

Сабақ әдісі: аралас әңгімелеу, сұрақ — жауап, топтық жұмыс, тест жұмыс, «Кластер » «Сөзжұмбақ » —

Сабақ көрнекілігі: оқулық, карта, тест, жұмыс дәптері,

Уақыты

/минут /

Мұғалім іс- әрекеті

Оқушы іс- әрекеті

Модуль

Ресурстар

Күтілетін

3

І. Ұйымдастыру кезеңі

-Оқушылармен сәлемдесу

-Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
— Сыныпты үш топқа бөліп отырғызу.Топ аттарын өздері таңдайды

I — топ — “ Сұңқар ”тобы
II — топ « Қыран »тобы

Сәлемдеседі

Топқа бөлінеді

Топ спикері бағалау парағын толтырады

Сыни тұрғыдан ойлату

Үш түрлі қима қағаздар

бағалау парақтары

Пәнге деген қызығушылықтары артады

2

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру Сұрақ- жауап ауызша

Жұмыс дәптерлерін қарау, бағалау

Оқушылар үй тапсырмасын көрсетеді

Жас ерекшеліктерін анықтау

Жұмыс дәптерлері

Ойлау, есте сақтау қабылеттері артады

10

ІІІ Жаңа сабақ. Тақырыбын жазады, мақсатымен танысады

І.Мағынаны тану

« Ой қозғау»Кластер

Шыңғыс хан кім?

Кластер құруға дағдыланады

Сыни ойлату

Дәптер, қалам ватман, маркер, стикерлер,

Оқушылар ізденеді кластер құруға дағдыланады.

9

ІІ. Қызығушылықтарын ояту

Жұмыс дәптердегі тапсырмаларды орындау

Мәтінмен танысу

Тапсырма орындайды, оқулықтағы мәтінді оқиды

Сыни ойлату,

диалогтық оқыту

Жұмыс дәптер, оқулық

Есте сақтайды, Оқу жылдамдықтары артады, бір бірімен пікірлеседі

5

ІІІ. Ой толғау«Сөзжұмбақ шешу»

Глоссари — баҺадур, қият, ұлыс, цитадель, шахристан, рабад ,

Сөзжұмбақ шешеді

Дәптерлеріне жазады

Сыни ойлану

Ізденеді, ойланады. Дұрыс жауап беруге дағдыланады

8

ІУ. Бекіту. Тест сұрақтары арқылы

Тест сұраұтарын жауап береді

Сыни ойлау, жас ерекшеліктерін анықтау

Тест сұрағы

Ойлау, есте сақтау қабылеттері дамиды, жылдамдыққа үйренеді

3

ІУ. Қорытынды

Әр бір оқушы бір бір сөзбен қорытындылып шығады

Оқушылар не түсінгенін өз ойларын айтады

Шапшаң қозғалуға дағдыланады

1

Үй тапсырмасы

Шыңғысханға мінездеме жазу, материалдар жинап келу

Күнделіктеріне жазады

Күнделік

2

Бағалау

Топ спикері бағалайды

Бағалау

Бағалау парағы

2

Рефлексия

Стикер

Бағалау парағы

Топ спикері —

Сыныбы

Күні —

р/с

Аты жөні

Үй тапсырмасына жауабы

Топқа араласуы

Топтық жұмысты қорғауы

Тапсырмаларды орындауы

Шапшаңдығы

Білімі

Бекіту тапсырмасына жауабы

Бағасы

1

2

3

4

5

6

7

Осыған ұқсас жазбалар:

Биология§8 Бұлшық ет және жүйке ұлпаларының құрылысы мен қызметі.

БиологияМәдени өсімдіктердің шыққан орталықтары

Биология§3 Көмірсулар

Биология§35 Антропосоциогенез сатылары. Адамның бейімделуі.

Биология§ 46 Экологияға кіріспе.

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1148571

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар