Сақ мәдениеті

18 қаңтар 2015 - Айcұлу Ахметжанова

Сыныбы10

Пәні Қазақстан тарихы

Күні

Сабақ тақырыбы Сақтардың мәдениеті

Сабақ мақсаты:

1. Сақ мәдениетінің мұраларымен таныса отырып, сақ мәдениетінің әлемдік мәдениеттен алатын орнын, қазақ мәдениетінің дамуындағы ықпалын ашып көрсету.
2. Өткен сабақтағы білімдерін пайдалана отырып, өз ойларын айтуға, салыстыра білуге, өз бетімен ізденуге дағдыландыру.
3. Өз халқын сүйіп, « Мәңгілік ЕЛ» идеясын басшылыққа ала отырып, мәдени мұраларды құрметтеуге, адамгершілікке тәрбиелеу, эстетикалық талғамдарын қалыптастыру.
Сабақтың әдісі: Сыни тұрғыдан оқыту технологиясын пайдалану, Сұрақ — жауап, кесте, Вен диаграммасы, топтық жұмыс, ізденіс.
Көрнекілігі: 1. Қазақстан Республикасының саяси — әкімшілік картасы.
2. Ежелгі қалалар.(энциклопедия) 3. Ватман. 4. Суретті карточкалар.
5. Суреттер жинағы. 6. сызба. 7.«Қазақтың көне тарихы» М. Қани 8. Оқушылар дайындаған деректер.

Уақыты

/минут /

Мұғалім іс- әрекеті

Оқушы іс- әрекеті

Модуль

Ресурстар

Күтілетін

3

І. Ұйымдастыру кезеңі

-Оқушылармен сәлемдесу

-Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
— Сыныпты үш топқа бөліп отырғызу. Ақ, КӨК, Қызыл түстер арқылы бөлу Қызыл- Бөлінген топтарға сыйлық қорабша тарту .Қорабша ішіндегі жасырынған заттар арқылы топ аттарын белгілеу

* әр топқа бағалау парақтарын таратып беру. Топ спикерін тағайындау

Сәлемдеседі

Топқа бөлінеді

Таратылған сыйлықтарын ашады, топ аттарымен таныстырады

Топ спикері бағалау парағын толтырады

Сыни тұрғыдан ойлату

Геометриялық фигуралар,

сыйлық қорабшалар, бағалау парақтары

Пәнге деген қызығушылықтары артады

2

3

2

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру а/ тест сұрақтарын тарату арқылы белгілету

б/ Оқушылар дайындаған слайд- презентациямен таныстыру

в/ Сақ тайпаларының негізгі үш тобын интерактивті тақтада жазу, шекараларын картадан белгілеп көрсету

Тест сұрақтарын белгілейді

Экраннан слайд- презентациямен таныстырады

Әр топ мүшелері бір бірден шығып жазады картадан көрсетеді

АКТ, кошбасшыны анықтау

АКТ

Жас ерекшеліктерін анықтау

Таратпа материалдар

Интерактивті тақта

Ойлау, есте сақтау қабылеттері артады

Шығармашылық жұмысқа дағдыланады

Интерактивті тақтамен жұмыс жасауға үйренеді

2

«Суреттен не байқаймыз?»

Интерактивті тақтада кесте толтыру

Кесте толтырады

АКТ

Интерактивті тақта

АКТ мен жұмыс жасауға дағдыланады

10

ІІІ Жаңа сабақ. Тақырыбын жазады, мақсатымен танысады

І.Мағынаны тану

« Ой қозғау» Сақ үштағаны/ триадасы

1-топ Ат әбзелдері

2-топ Зергерлік бұйымдар

3-Топ қару жарақтар

Жасалу жолы, ерекшеліктері неде?

Дәптерлеріне жазады

Мәтінмен таныса отырып ерекшеліктерін айтады, қорғайды

Диалогтық оқыту

Дәптер, қалам

Мәтін, ватман, маркер, стикерлер,

Оқушылар сипаттама бере алады, тарихи жәдігерлерді салыстыра, талдай алады

5

ІІ. Қызығушылықтарын ояту «Алтын адам» макетін құрастыру,

1-топ бас киімі, сақинасы

2-топ кеудесі, белдігі

3-топ қанжары, қабы, аяқ киімі

Әр тооп мүшелері шығып макетін құрастырады, түсіндіреді, қорғайды

Сыни ойлату, көшбасшыны анықтау

Ватман маркер, Алтын адам макеті

Пәнге, сабаққа деген қызығушылықтары артады топтық жұмысты қорғай білуге үйренеді

5

ІІІ. Ой толғау Қазақстанда табылған басқа Алтын адамдар туралы мәліметтермен таныстыру

Дайындаған мәліметтерімен таныстырады

Сыни ойлану

АКТ

Интерактивті тақта

Ізденеді, қорғай білуге үйренеді

3

ІУ. Бекіту

«Венн диаграммасы»

«Бірінші», «Екінші» алтын адамды салыстыру, ұқсас, айырма табу

Суреттеріне қарап салыстырады, айырмашылықтарын айтады

Сыни ойлату

суреттері

Салыстыруға, айырмашылықтарын ажырата білуге үйретеді

1

Қазақстан Республикасының Алтын және бағалы металл мұражайымен таныстыру

Танысады, тыңдайды

АКТ

Интерактивті тақта

Ойлау, есте сақтау қабылеттері дамиды

3

ІУ. Қорытынды Кім жылдам? сұрақ жауап

Оқушылар жылдам жауап береді

АКТ

Интерактивті тақта

Шапшаң қозғалуға дағдыланады

2

Үй тапсырмасы

Алтын адамдар туралы деректер жинау, ізденіс жұмыстарын жалғастыру

Күнделіктеріне жазады

Күнделік

2

Бағалау

Топ спикерлері бағалайды

Бағалау

Бағалау парағы

2

Рефлексия

Екі жұлдыз бір тілек

Стикер

Осыған ұқсас жазбалар:

КембриджХҮІІІ ғасырдағы қазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдайы (ҚМЖ)

ТарихХІХ ғасырдың 80-90 жылдарындағы əкімшілік-территориялық реформалар (ҚМЖ)

ТарихХІХғ І жартысында Ресейдің экономикалық дамуы

ТарихДүние жүзі тарихынан сынақ сұрақтары

ТарихХалыққа білім беру

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1110100

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар