Сақтар тарауы бойынша ОМЖ

14 қыркүйек 2015 - Жанбота Темірхан

Орта мерзімді жоспар

Қазақстан тарихы пәнінен «Сақтар» бөлімі бойынша орта мерзімді жоспар

6 сынып

1.Негізгі сабақ мақсаттары

2.Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер (жаттығулар

3. Оқу

нәтижелері

6. Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы (дарынды, талантты)

5. Бағалау

Формативті бағалау(ФБ)

6.Негізгі

ресурстар

Қолданыл

ған модульдер

1. Тақырыбы: Сақтардың мекендеген жері. Сақ қоғамы

Мақсаты:

Оқушылар сақтар туралы мәліметтерді мәтінді талдау арқылы біледі және картамен жұмыс жасау арқылы мекендеген территориясын анықтап көрсетіп бере алады.

Психологиялық орнату: Тұтқын ойыны

Сыныпты топқа бөлу

Жигсо тәсілін қолдана отырып мәтінді топпен бөліп оқу.

«шеңбер құру» стратегиясы арқыл жаңа тақырыпты талдау.

«Адасқан сөздерден» сөйлем құрау.

Картамен жұмыс

Оқушылар сақтар туралы мәліметтерді біледі, сақтардың қоныстанған аймағын картадан көретіп бере алады және қоғамдық құрлысын бөліну ерекшеліктерін ажыратып бере алады.

Сұрақты қоя білу және оған жауапты бере білу

Тізбектейді, белгілейді

Салыстырады, саралайды

Ара қатынасын белгілейді

Назар салады, суреттейді, белгілейді, талдайды

Сақтардың териториясын көрсетіп қорытынды жасайды

Бағалау критерий бойынша ұсыну

Өзара бағалау әдістерін қолдану

( бірін бірі және топты бағалау)

Оқушы жұмысын ескере отырып, жиынтық бағалау

Кері байланыс

Оқулықтар, компьютер мен проектор, карта

1. «Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер»

2. «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»

3. «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»

7. оқыту мен оқуда АКТны пайдалану»

2.Тақырыбы:Сақтардың түрмысы мен шаруашылығы

Мақсаты:

Сақтардың шаруашылығы мен тұрмысын суретпен жұмыс жасай арқылы ұғынады және діни нанымдары мен ғұрыптарын мәнмәтінмен жұмыс жасау арқылы түсінеді.

Психологиялық ахуал: «Сын есімді қос» ойыны

Фигура қиындыларымен топқа бөлу

Ұй тапсырмасын: «Тұр, жүр, ізден, тап» стартегиясы арқылы тексеру. /Қабырғадағы сұрақтар/

Жеке жұмыс

Суретпен жұмыс жасай отырып әр оқушы білгенін ортаға салады және постер жасап түсіндіріп береді.

«ой толғаныс» сабақ бойынша сұрақтар қойылып қорытындыланады

Сақтардың тұрмысы мен шаруашылығын түсініп сипаттап сипаттап бере алады және қазіргі адамдардың тұрмысы мен шаруашылығын салыстыра талдай алады.

Ұйымшылдыққа, сенімділікке, бауырмалдыққа үйрену

Суретпен жұмыс жасау арқылы логикалық ойлайды, тез, жылдам орындап, сөйлейді.

Критерий арқылыбағалау парақшаларын ұсыну

Талқылайды

Қорытынды жасайды, қорғайды

Өзара бағалау

Оқулық,

Рәміздердің суреттері, Маркер

флипчат

ғаламтор

1. «Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер»

2. «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»

3. «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»

6-«Оқытуды басқару және көшбасшылық»

7. оқыту мен оқуда АКТны пайдалану»

3. Тақырыбы:

Сақтардың тәуелсіздігі үшін күресі

Мақсаты:

Сақтардың тәуелсіздік үшін күресін бейне ролик арқылы талдап қорытынды жасай алады және сақтардың тәуелсіздік үшін күрескен батырларын қосымша деректерді салыстыра отырып өз ойларын тұжырымдап айтуға дағдыланды.

Псизологиялық ахуал: «жемістар салаты» ойыны

Осы ойын арқылы топқа бөлу.

Үй тапсырмасын «глоссари» құрастыру арқылы анықтау.

Бейнеролик арқылы тақырыпты ашу және көрсетілмді негізге алып «ойлан-жұптас-бөліс» стартегиясы пайдаланып өз ойларын ортаға салады.

Тақырыпты «Әлемді шарлау» стратегиясын пайдалану

арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ауызша жүйелі түрде баяндайды.

«Ыстық орындық» стратегиясы негізінде жаңа тақырыпты талдау.

«Дискуссиялық өрнек» арқылы сабақты қорытындылау.

Сақтардың тәуелсіздік үшін күрескен батырлардың ерлігі туралы айтып бере алады және тәуелсіздік сөзінің мағанасын мен

ерекшеліктерін, сыни ойлау дағдысы арқылы ойларын ортаға сала отырып талқылау жүргізе алады.

Қолданады

Деңгейлік тапсырма арқылы ойларын жетілдіреді

Тәуелсіздік сөзін мәнін ажырата білу

Қорытынды жасайды

Оқушылар бағалау парақтары арқылы өз-өзін бағалайды.

Қосымша кітаптар,

ғаламтор,

оқулық,

кескін,

суреттер,

слайд, бейнеролик

1. «Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер»

2. «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»

3. «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»

4.Диалогтік оқыту және оқу

7. оқыту мен оқуда АКТны пайдалану

4. Тақырыбы:

Сақтар тарауын қайталау.

Мақсаты: өткен тақырыптарды эссе жазу арқылы еске түсіре алады және қосымша ақпараттар арқылы білімдерін толықтырады.

Психолгиялық ахуал: «Бұл кім?»

Топқа түрлі түсті қағаздармен бөлу.

«Ой қозғау» Өз беттерінше жинаған ақпараттармен жұмыс және жоғары деңгейлі сұрақтар беру арқылы постер қорғату.

«Мағананы тану» 1 тоқа картаға түсіру. 2 топқа ғалымдар пікірімен жұмыс.

«Массагеттер» сөзін пайдаланып сөз құрастыру.

Тақырыпқа байланысты жұмбақтар шешу.

Өткен тақырыптарды салыстыру, талдау арқылы айтып бере алады және картадан көрсетеді.

Өз беттерінше білім ала отырып, ізденіс әрекеттерін дамыта түсті, тарихи оқиғаларға баға беріп үйренді

Шығармашылық, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту

Өз бетімен жұмыс жасау мүмкіндігін біледі.

Деңгейлік тапсырма арқылы ойларын жетілдіру

Қалыптастырушы бағалау және блоуп ағаштары арқылы кері байланыс.

ғаламтор,

оқулық,

кескін,

суреттер,

слайд, бейнеролик

«Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер»

2. «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»

3. «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»

6-«Оқытуды басқару және көшбасшылық»

7. оқыту мен оқуда АКТны пайдалану

5. Дарынды және талантты балаларды оқыту.

Осыған ұқсас жазбалар:

ТарихCақтар (Қорытынды қайталау сабағы)

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1147937

Пікірлер (1)
Нургиза Кульджина # 22 қыркүйек 2015 в 09:57 0
Жақсы тақырып, ОМЖ ұнады.

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар