“Will computers be more intelligent than humans?”

21 сәуір 2016 - Бекжан Менлибаев

Сабақтың тақырыбы: “Will computers be more intelligent than humans?”

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға келешек жайлы сөйлей алуға, жоспар құруға үйрету, компьютер мен адамдарды салыстыру. Тілдерін жаттықтыру. Келер шаққа шолу жасау. Ағылшын тіліне деген қызығушылықтарын арттыру. Оқушылардың өз ойларын мейлінше ағылшын тілінде айтуға үйрету.

Достыққа, жолдастыққа тәрбиелеу. Есте  сақтау қабілетін дамыту.

Сабақтың түрі: аралас                                                                                                                                              

Әдістері: сұрақ – жауап, топтық жұмыс

Көрнекілігі: Жұмыс парақшалары, грамматикалық кестелер жазылған таблицалар, слайдтар

Техникалық құрал, ресурстар: компьютер, интербелсенді тақта

 

С а б а қ т ы ң   б а р ы с ы :

Сабақтың бөлімдері

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

І. Organization moment

— Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу

 

-Сыныпты топқа бөлу, топ басшыларын сайлау, бағалау парақтарын тапсыру

 

— Сабақтың тақырыбымен таныстыру

 

1)– Good morning, students!

-How are today?

-Who is on duty today?

-Who is absent today?

 

 

 

“Will computers be more intelligent than humans?”

 

-                     Good morning, teacher!

-                     We are fine

-                     I am

-                     All are present or

(name) is missing

Warming up

-Оқушылардың тілін сындыру мақсатында жаңылтпаш айту. Жұмбақ жасыру.

Riddles and Tongue twisters:

1.      I have letters and numbers.

2.      I print out your pictures.

 

1.      Here's an easy game to play. Here's an easy thing to say....

2.      Bits Bytes Chips Clocks.

 Bits in bytes on chips in box.

 

Students must spell, and find the answer to question. 

II. Brainstorming

 

Өткен тақырыптар бойынша «миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылардан жасырылған сөздерді немесе суреттерді  қораптан алып, ағылшын тіліндегі баламасын сұрау.

 

-Now students I will give you some pictures and you must take from the box and name these.  Let’s begin

Who is Gelert?

What is for Kazakh the word:

-          Nod your head

-          Gesture

-          Look nervous

-          If

-          When

-          Until

Students will answer

III. Main part

New lesson – Жаңа сабақ

-Dear students! Today we have an interesting lesson. Look at the interactive board, please.

“We have the technology. We just don’t know how to operate it”

When the Terminator comes the technology will learn to operate us!

Students answers

New words

—  Claim [kleim] – Сендіру – утверждать

—  Scientist [saiәntist] – Ғалым – учёный

—  Intelligent  [ɪnˈtɛlɪdʒ(ə)nt] – Ақылды – умный         (интеллектуальный)

—  Fascinate [fæsineit] – Елтіту – очаровывать

—  Invention [inven∫әn] – Өнертабыс – изобретение

—  Implant [im’pla:nt] – Имплантациялау -имплантировать

—  Brain [brein] – ми – мозг

—  Disease [dizi:z] – ауру – болезнь

—  Enormous [enomous] – үлкен — огромный

 

Students write down the new words on their vocabulary

 

Listening

Ø  work with the text

Компьютер (ағылш. computer — «есептегіш»), ЭЕМ (электрондық есептеуіш машина) — есептеулерді жүргізуге, және ақпаратты алдын ала белгіленген алгоритм бойынша қабылдау, қайта өңдеу, сақтау және нәтиже шығару үшін арналған машина. Компьютер дәуірінің бастапқы кезеңдерінде компьютердің негізгі қызметі — есептеу деп саналатын. Қазіргі кезде олардың негізгі қызметі — басқару болып табылады.Ең алғаш есептеуіш машинаны ойлап тапқан — Чарльз Бебич.

 

 

Students must listen to the text and read, translate in groups

Group 1 – 1st paragraph

2nd paragraph

 

Group 2 – 3rd paragraph

4th paragraph

Writing

Ø  work with cards

Last but not least: more speaking
when do you think these things will happen?

Students choose the cards and answer them or do it in the blackboard

 

 

IY. Conclusion

-Look at the blackboard. Here a poster. You must tick on the steps how you have understood today’s lesson.

Ø  Giving marks

I liked your work at the lesson. Give me please your marks sheets. I’ll compare with captain’s mark and give (excellent, good, satisfactory) mark to…

Ø  Homework

-Right down your homework. At home you’ll write the essay on the topic “Future world”.

Ø  Reflections

Your reflections:

-Now, students, tell me please, did you like the lesson?

-The lesson was…… because……

-I feel …… myself during the lesson

Ø  The end

The lesson is over.

Goodbye!

— Good bye, teacher!

 

Осыған ұқсас жазбалар:

Шет тілдері“Let’s celebrate”

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1141216

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар