Қысқа мерзімді сабақ жоспары:William Shakespeare

25 ақпан 2015 - Ажар Жортарова

Балқаш қаласы, Сәкен Сейфуллин атындағы №7 мектеп-гимназиясының ағылшын тілі пәні мұғалімі: Жортарова Ажар Қайдарқызы

Сыныбы: 8

Пәні: Ағылшын тілі

Тақырыбы: William Shakespeare

Мақсаты: Әлемнің ең әйгілі драматургтарының бірі Уильям Шекспир жайында іздене отырып жан-жақты мәлімет алады.

Міндеттері: — Шетел мәдениетіне деген қызығушылығын арттыра отырып, алған білімін өмірмен ұштастыра біледі.

— Тақырып бойынша алған жан жақты білімдерін талдап жинақтау арқылы сөйлеу дағдысын дамытады.

Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудғы жаңа тәсілдер. Талантты және дарынды балаларға білім беру. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды қолдану. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Білім берудегі басқару және көшбасшылық.

Стратегиялар: «Миға шабуыл», «Есте сақтау ойыны», «Алты қалпақ», « Ментальды карта», «Кубизм», «Рөлдік ойын», «Вен диаграммасы», «сергіту сәті «Ха»

Уақыты

Кезең

дер

Мазмұны

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар: іс-әрекеттер үшін маған не керек

Кіріспе

2 мин

Тұсау кесер

3 мин

5 мин

Тұлға аралық байланысты орнату.

Ынтымақтастық орта құру.

Топқа бөліну.

Оқушылар бірлесе жұмыс істеу үтопқа бөлінеді. (түрлі-түсті санамақтармен)

«Топтағы ұстаным мен тілек »

Топта бір-біріне тілек айтып,қарым-қатынас орнату.

«сергіту сәті «Ха»

«Миға шабуыл»

-Ромео мен Джулиетта фильмінен үзінді көрсету

-Кім бұл фильмді көрді?

— Фильм не туралы?

-Фильмнің авторы кім?

-Бүгінгі тақырыбымыз және оның мақсаты қандай деп ойлайсыңдар?

Good morning, children!

How are you?

Who is on duty today?

Басшылық жасап, ұсыныстар ұсынады.

Оқушылардың топтарға орналасуын қадағалап отырады.

Ұйымыдастыру

Фильмнен үзінді көрсетіп назар аударту.

Сұрақтар лақтыру.

Good morning, teacher.

I am on duty today.

Today is the 9 of October. All are present.

Түрлі-түсті санамақтармен топтар құру ( қызыл, сары, көк)

Топта бір-біріне тілек айтып,қарым-қатынас орнатады.

Назар аудара отырып көру арқылы, фильмнен хабары бар оқушылар естеріне түсіру.Сұрақтарға жауап беру.

Жарайсыңдар!

Жарайсыңдар!

Жарайсыңдар!

Тамаша!

Экранда.

Түрлі-түсті санамақтармен

Тілектер

АКТ

Негізгі бөлім/23мин

8 мин

8 мин

7 мин

1.Қызығушылығын ояту

«Есте сақтау ойыны», «Түртіп алу»

Power Point слайд көрсету.

Оқулықты пайдалану

У.Шэкспир жайында мәлімет жинап, бөлісу

1топ – балалық шағы

2 топ- шығармашылығы

3 топ – жанұясы

2. Шығармашылығына шолу

«6 қалпақ»

«Ромео мен Джулиетта» деп аталатын трагедиялық шығармашылығы жайында мәтінмен жұмыс жасау.Яғни топта берілген мәтіннің құрамындағы жаңа сөздерді аудара отырып мағынасын ашу, түсініп талқылау.

1 топ – ақ және қара қалпақ

2 топ – сары және көк қалпақ

3 топ – қызыл және жасыл қалпақ

3. « Кубизм», « Рөльдік ойын»

Кубикті лақтыра отырып тапсырма беру

— Ромео мен Джулиетта арасындағы диолог

-Комедия тақырыбына кластер құру

-Трагедия тақырыбына кластер құру

-Сыйлық

Слайд көрсету.

Сабаққа қатысып отырған оқушыларды қадағалап, бақылайды.

Қалпақтар жайында мәлімет беру. Сабаққа қатысып отырған оқушыларды қадағалап, бақылайды.

Сабаққа қатысып отырған оқушыларды қадағалап, бақылайды

-Слайдты көре отырып түртіп алу. АКТ желісін пайдалану.

«Ментальды карта құру». «Топпен жұмыс» жасау.

Топпен мәтінді талқылау. Мәтінді оқиды және берілген қалпақ бойынша талдайды…

Топпен жұмыс

Сыни тұрғыдан ойланады.

Топтар бір-бірін бағалайды.

Мадақтау.

Топтар бір-бірін бағалайды.

Плакат

Маркер

АКТ

Оқулық

6 түсті қалпақтар

Маркерлер

Сөздік кітап

Музыка ойнап тұрады.

Сөздік кітап

Жұмыс дәптері.

Музыка ойнап тұрады.

Қорытын

ды

12мин

1.Сабақты бекіту

«Вен диаграммасы»

А.Құнанбаев пен У.Шекспир тақырыбына «Вен диаграммасын»құру.

2.Сабақтың басты сәттерін анықтау.

-Сабақ ұнады ма?

-Несімен қызықты болды?

-Келесі сабаққа ұсыныстарыңыз бар ма?

3.Бағалау « Рефлексия »

5.Үйге тапсырма.

Бір кейіпкерге синквэйн құру.

Сабаққа қатысып отырған оқушыларды қадағалап, бақылайды

Ұсыныстарын есепке алу, келешекте ескеру.

Бағалау стикерін тарату.

Түсіндіру.

Топпен жұмыс

Сыни тұрғыдан ойланады.

Оқушылар жұппен, топпен жауап береді.

Өзін-өзі бағалау.

Стикерге жазып ілу.

Күнделікпен жұмыс.

Смайликтер

Жарайсындар!

« Рефлексия »

Әр оқушы өз ойын жазады.

Флипчарт

Маркер

Бағалау стикерлері.

Күнделік.

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1148639

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар