«Бір орында тұрып ұзындыққа секіру» қысқа мерзімді жоспарлар

11 мамыр 2014 - Серік Ұзақбайұлы

Қысқа мерзімді жоспар – 2

Пәні: Дене шынықтыру

Сыныбы: 5 «А» сыныбы

Мерзімі: 2.05.2013

Пән мұғалімі: Бухарбаев Ж.

Сабақтың тақырыбы

«Бір орында тұрып ұзындыққа секіру»

Жалпы мақсаттар

Бір орында тұрып ұзындыққа секіру техникасын үйрету.

Оқыту нәтижесі

Бір орында тұрып ұзындыққа секіру техникасы туралы мәліметтер алады, ұзындыққа секіруді үйренеді,

топтық, ұжымдық жұмыс істеуге, бір-бірінің пікірін тыңдауға, бағалауға дағдыланады.

Оқыту әдістері

Қызығушылығын ояту, диалогтық әдісі

Тапсырмалар түрлері

Мұғалімнің

іс – әрекеті

Оқушылардың

іс – әрекеті

Ресурстар

Жұмыс түрі,

уақыты

Күтілетін нәтиже

Ұйымдастыру жұмысы

Түгелдеу, сабақтың мақсатын түсіндіру, техника қауіпсіздік ережелерін таныстыру.

Сапқа тұру, сәлемдесу, ақпар беру.

Ұйымдастыру.2 мин

Қыздырыну жаттығулары

Жүру үстінде орындалатын жаттығулар, жүгіру үстіндегі жаттығулар, бір орнында тұрып жасалатын жаттығулар орындатылады.

Жаттығуларды орындайды.

Ысқырық

Жаттығу жасату.

7 мин

Оқушылар сабаққа дайындықтарын көрсетеді.

Топқа бөлу

Доптың суреті салынып қиылған түрлі түсті (қызыл, сары, жасыл) қағаздармен топтастыру. Топ басшысы доптың үлкен етіп қиылған суретімен анықталады.

Қызығушылықтары оянады, топқа бөлінеді.

Түрлі түсті қағаздар

Топқа бөлу.

3 мин

Топқа бөлінуді үйренеді, достық қарым-қатынас қалыптасады.

«Қызығушылығын арттыру»

Мультимедиалық тақтадан секірудің түрлерін көрсету арқылы түсіндіре отырып, сабақтың тақырыбын оқушылар сұраққа жауап беру арқылы өздеріне анықтатып, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру.

Спорттың осы түрі бойынша жаңа ақпарат алады, бір орында тұрып ұзындыққа секіру техникасын, көрсеткішін біледі.

Мультимедиалық тақта, бір орында тұрып ұзындыққа секіру техникасының суреттері.

Түсіндіру.

15 мин

Өтілген жаңа материалды меңгереді.

Жаңа тақырып бойынша жаттығулар жасату

Әр топқа бір орында тұрып ұзындыққа секіру техникасын көрсетуді тапсыру. Үш топқа белгіленген белгіге дейін уақытқа секіріп жарысу.

Оқушылар техникаларды көрсетеді. Үш топ жарысады.

Ысқырық

Жаттығуларды орындату.

10 мин

Бір орында тұрып ұзындыққа секіру техникасын практикада үйренеді.

Диалогтық әдіс

Белгіленген уақытта үш топқа «Спорттың адамға пайдасы » деген тақырыпта ойларын жазу тапсырылады.

Оқушылар топта ойланып, өз ойларын плакатқа жазып, ортаға салады, бір-бірінің пікірлерін смайликтің суретін қолмен көрсету арқылы бағалайды.

Ысқырық, секундамер, плакат, түрлі түсті маркерлер.

Постер қорғату.

8мин

Оқушылар өз ойларын ашық жеткізуге дағдыланады. Бір-біріне баға беруге үйренеді.

Рефлексия (қорытындылау)

Сапқа тұрғызу, оқушылардың жетістіктерін айту. Сұрақтар қою арқылы сабақты қорыту.

Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты игергендерін көрсетеді.

Қорытындылау3 мин

Ойларын қорытуға, пікірін жеткізе білуге үйренеді, жетістігін біледі.

Бағалау

Мұғалім оқушылардың сабақтағы жетістігін айта отырып бағалайды.

Оқушы бағасымен келісетінін не келіспейтінін және неліктен екенін айтады.

Бағалау. 2 мин

Жетістігінің қаншаға бағаланғанын біледі.

Осыған ұқсас жазбалар:

Дене шынықтыру«Төменгі сөреден 30 метрге жүгіру» қысқа мерзімді жоспар

Дене шынықтыру«Жүгіріп келіп, ұзындыққа секіру» Дене шынықтыру пәнінен қысқа мерзімді жоспарлар

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1124377

Пікірлер (1)
бақтыгүл # 30 тамыз 2014 в 22:57 0
жақсы екен бірақ тым ұзақ жоспар, рахмет

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар