Қазақтың қолөнер бұйымдары

10 сәуір 2014 - Админ
Қазақтың қолөнер  бұйымдары

                                 Сабақ  жоспары.          технология  пәні.            

                              Пән мұғалімі: Жүнісова  Күлпаш  

                  Жаңақорған   ауданы, Қожамберді 

ауылы,  Қызылорда  облысы

                                                     №162 орта мектеп 

1

Сабақтың  тақырыбы

Қазақтың қолөнер  бұйымдары

2

Сілтеме:

Интерактивті тақта, Мұғалімге арналған  нұсқаулық, «Мектептегі технология» журналдар, әдеби кітаптар, «Қазақтың  дәстүрлері» кітап, қазақ энциклопедиясы, «Тәрбие құралы» журнал

3

Жалпы  мақсаты

А) Қазақтың  қолөнер бұйымдарын оқушыларға  таныстыру

Ә) Оқушының сөйлеу тілін, мәдениетін дамыту.Қолөнерге қызығушылығын арттыру.

Б) Салт- дәстүрге  деген құрмет, қолөнердің  әсемдігін  түсінуге, қасиетті  нәрселерді қадір  тұтуға тәрбиелеу.

4

Күтілетін  нәтижелер

А ) қазақтың  қолөнер бұйымдарымен  танысады.

Ә) Оқушылар қолөнер туралы  материалдармен  таныса  отырып сөйлеу тілі  мен  мәдениеті  мен  қолөнерге деген ынтасы қалыптасады.

Б) салт- дәстүрге  деген  сүйіспеншілік  қасиетті артып,  қолөнердің   әсемдігін  түсінеді.  Қолөнер бұйымдарын қадірлеуге үйретеді.

5

Негізгі  идеялар

Қазақтың қолөнер бұйымдары  сырмақ,

6

Оқыту  әдіс- тәсілдері.

 АКТ «М. Мақатаев  туралы» презентация көрсету, «Менің Мұқағалиым»  өлеңдерін жатқа оқу, «Тіл өнері» ой қозғау, поэмадан үзінді  оқу, топпен жұмыс, сұрақтар мен тапсырмалар

7

Ресурстар:

АТК, Мұғалімге арналған  нұсқаулық, 8-сыныптың әдебиет оқулық,  республикалық  «Қазақ тілі мен әдебиеті» журнал 2014ж №2 және 2013ж №7, «Сыр бойы» газет 2014ж 15 ақпан, «Мұқағали» кітаптары, буклет

8

Дерек  көздері

Мұғалімдерге арналған  нұсқаулық, WWW.epm.kz ;

«Сыр бойы» облыстық газет 2014ж 15 ақпан

«Қазақ тілі мен әдебиеті»  респуб. журнал 2013ж №7

«Қазақ тілі мен әдебиеті»  респуб. журнал 2014ж №2

« М. Мақатаев өлеңдер жинағы» 

«Қазақ әдебиет» оқулық 8-сынып

 

 

Сабақ  барысы

1

Ұйымдастыру кезеңі

1-      минут

Оқушыларды түгелдеу,  оқу- құралдарын тексеру.

Сабаққа дайындығын бақылау

2

Оқушыларды екі топқа бөлу.

І топ «Аққу» тобы

ІІ топ «Табиғат»  тобы

2-      минут

8-сынып оқушылар екі топқа бөлу. «Аққу» тобы және «Табиғат» тобы.

Оқушылар өз тобының атына  лайық мақал  — мәтел немесе  тақпақ  айтады. Топ басшыларын сайлайды.

3

Үй жұмысын пысықтау

«Менің Мұқағалиым»  М.Мақатаев өлеңдерін  оқушылар жатқа оқу.

4

 

 

 

Жаңа сабақ.

М. Мақатаев өмірі .

«Аққулар ұйықтағанда»  поэмасы

10-минут

АКТ пайдаланып М. Мақатаев өмірі мен естеліктер туралы  презентациялық  жұмыстар көрсету.

-М. Мақатаев өмірі мен туған жері

-М. Мақатаев туралы

-Мұқағали  естелігінен

 

5

«Аққулар ұйықтағанда» поэмасын оқу.

Оқулықпен жұмыс

7- минут

  «Аққулар ұйықтағанда» поэмасын екі топтың оқушылар  оқулықтан түгел  бір- бірін жалғастырып оқып шығады.

   

6

Сұрақтар мен тапсырмалар

10 минут

«Табиғат» тобына  тапсырма

1.Поэманың І бөлімінен қандай әсер  алдыңдар?  Туған жер, Жетімкөлдің сұлулығын, аққудың үні, қасиеті,  айнала  қоршаған  ортамен  үндестігі, ақынның сезімі  өлеңде қалай берілген ?

« Аққу» тобына тапсырма.

2.Поэманың  ІІ бөлімінде  оқиға мен  интонацияның  өзгергенін байқаңдар. Ананың  психологиялық  жай- күйін ақын  қалай берген?  Ананы  қасиетті  аққуға оқ атуға  итермелеген  не?

7

Жылқышы мен ананың диалогы

Екі топтан екі оқушыдан

3минут

 «Табиғат» тобынан   «жылқышы»  ролін 1 оқушы

«Аққу» тобынан   «ана» ролін  1 оқушы   диалогін  екі оқушы  кезектесіп оқу.

8.

Мағына ашу.

2 минут

… Білмеймін  сор аттың  ба,  бақ аттың ба?

Аққуға  кезенерде ырым жасап,

Тым құрыса саусағыңды  қанаттың ба?- деген  жылқышы қарттың  сөзінде  қандай  мән бар?

9

М. Мақатаев  өлеңдерін үнтаспадан тыңдау. 3 минут

«Менің  мұңды  жырларым»  атты М. Мақатаев өз  аузынан  шығармаларын  үнтаспадан тыңдау.                                                 

10

Қорытындылау.

«Тіл өнері»

5 минут

«Табиғат»  тобына

Жапырақ жүрек, жас қайың,

Жанымды  айырбастайын.

Сен… бола бастасаң,

Мен  қайың бола бастайын   (адам, человек, people) -пюпл

  «Аққу» тобына

Жетімкөлдің басында… жатқан,

Дөңге шығып, қарт тұрған… баққан  (жылқы, лошад, lorse) хоз

 «Табиғат» тобына   

....- мойын,  сүмбе- қанат,

Алаңсыз  тарануда  күнге қарап.  (аққу, лебед,swam)шоум

 «Аққу» тобына

Аласұрып, қан ойнап тамырында,

...-жүрек тыпыршып қабынуда,

Не қыларын біле алмай жабығуда. (ана, мать, mother) мазе

11

Оқушыларды бағалау.

1-      минут

 Оқушыларды бағалау  рейтингі  арқылы жұмысын бағалау

12

Үй жұмысы.

1- минут

М. Мақтаев. «Аққулар ұйықтағанда»  поэмасы. Поэманың әр бөліміне ат қойып,  «Ақын  және аққу», «Жетімкөлдің аққулары», «Ана- мерген», «Бала- аққу-ана» тақырыптарға  еркін шығарма  жазу,  өлең жазу,  сурет салу

Рефлексия

  1. Бүгінгі  сабақта  сіздер  үшін  не  қызықты  болды?
  2. Бүгінгі  сабақта  не  қиын  болды?
  3. Қандай  ұсыныс-тілегіңіз  бар?

                                  

Мұғалімнің  кері  байланысы

Оқыту  нәтижесі.

Не  сәтті  болды?

Не  сәтсіз болды?

Нені  өзгертіп  дамытар  едім?

 

 

 

 

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1096897

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар