Ыстық сусындар: шай, кофе, көк шай

10 қаңтар 2015 - Гульнар наванова

Күні: 20.09.2014сыныбы;5«В»

Пән мұғалімі: Наванова Гульнар

Өтетін орны:№262-мектеп –гимназия Технология кабинеті

Сыныптағы бала саны;15Қатысқан оқушы саны: 14 Қатыспағаны; 1

Тақырыбы:Ыстық сусындар: шай, кофе, какао, кисель

Әдіс- тәсілдері: жеке, топтық жұмыс, пікірталас, постер қорғау.

Ресурстары :Презентация, бүктемелер,постер, маркер, т.б.

Күні: 20 .09.2014ж.

5«в»сынып

Тақырыбы:

Ыстық сусындар: шай, кофе, көк шай

Сілтеме

Жоспар.Технология оқулығы.

Жалпы мақсаты

Ыстық сусын түрлерімен таныстыру.

Ыстық сусындарды дайындай білуге үйрету.

Ұйымдасқан түрде жүмысжасауға тәрбиелеу

Күтілетін нәтиже

Ыстық сусын түрлерін білетін болады.

Ыстық сусындарды өздері дайындап үйренеді.

Ұйымдасқан түрде жұмыс жасайды

Негізгіидеялар

Ыстық сусын түрлерімен танысу,қауіпсіздікті сақтау

Тапсырмалар

Жеке жұмыс.«Ия-жоқ»ойыны

Тапсырмалар

Топпен жұмыс «Мармозетка» ойыны

Тапсырмалар

Жеке жұмыс «Сарамандық сабақ»

Тапсырмалар

Жеке жұмыс. «Пайымдау сұрақтары»

Сабақ бойынша мұғалімніңжазбалары:(мұғалім жәнеоқушынемен айналысады)

І.Ұйымдастыру (2 мин)

Сынып оқушыларынажағымды ахуал туғызу.

Балалар бір сәт денемізді сергітіп алайық

1 дегенде орнымыздан тұрайық

2,3,4 –алақанды соғайық,

Оң жаққа бұрылып,

Сол жаққа бұрылып,

Бір отырып, бір тұрып,

Біз жүгіріп алайық,

5 дегенде асықпай

Орнымызға барайық.

ІІ.Топқа бөлу; 1,2,3, сандары арқылы топқа бөлу.(3мин)

    ІІІ. Жеке жұмыс.«Ия-жоқ» ойыны.(5мин) Сынып оқушыларына мұғалім бір үғымды немесе сұрақ жасырады.Мысалы:

    ·Шайды ыстық күйінде ішеміз бе?«ия-жоқ»

    ·Бұл сусынды өздерің дайындай аласыңдарма?«ия-жоқ»

    ·Шайға сүт қатамыз ба?«ия-жоқ»

    ·Шайды кесемен ішеміз бе? «ия-жоқ»

    ·Ыстық сусын дайындаған кезде сақталатын қауіпсіздік түрлерін атай аласың ба? «ия-жоқ»

    ·Осы ыстық сусындар дастархан басына үш мезгіл келе ме?«ия-жоқ»

Оқушылар мұғалімнің қойған сұрағына тек «ия» немесе «жоқ» деп жауап береді.(5мин)Жылы-шырай таныту.(Мадақтау, бармақпен)

ІV. Топпен жұмыс.«Мармозетка» зияткерлік ойыны. (10 мин) кішкентай затты жасыру) Сынып оқушыларының алдына кішкентай заттар береміз. Сынып оқушылары сол заттың не екенін табу, дайындалу жолдарымен таныстыру. Шайдың, кофенің, көк шайдың кішкене бөліктерін қағазға орай отырып,әр қағазды ашқанда тапсырмалар бар.М-лы;1 «қағазды»-қасиеті,2-қағазда «пайдалану» 3-қағазда «дайындалуы».( Мәтін тарата отырып, постерге

қорғау «Кір жаятын жіп» әдісін пайдалану)

Шығу парағы

Мен үйренген үш нәрсе

Менде білетін үш тағам

Бүгін үйренген тағамдарымды кіммен бөлісемін

1




2



3



V.Тақтадан «Ыстық сусындар: шай, кофе, көк шай» туралы слайд көрсетіледі. (5мин)

VІ. Сарамандық тапсырма;(дәптер, оқулықпенжұмыс) сабақ барысындағы жасалынған іс-әрекеттерді, тапсырмалар, жаңа сөздерді,қауіпсіздік шараларын дәптерге түсіру. (10 мин)

VІІ. «Пайымдау сұрақтары» әдісі: Сабақ соңында мұғалім оқушыларды ой-толғаныс жасауға итермелейтін сұрақтар қояды: Сабақта не маңызды болды, не қызық болды, жаңадан не білдіңдер, не үйрендіңдер т.с.с. Бір сұраққа бірнеше оқушы жауап беруі мүмкін. (3-мин)

    ·Сабақта не маңызды болды?

    ·Не қызық болды?

    ·Жаңадан не білдіңдер?

    ·Не үйрендіңдер?

    ·Ыстық сусындардың ішінде қай сусын үнады?

    ·Осы сусынның қайсысын дайындайаласың?

Кейінгі тапсырмалар

Ыстық сусындардың дайындалу жолдары

Кейінгі оқу

Ыстық сусындар: шай, кофе, көк шай

Мәтін

1-кубик Шайдың Отаны –Қытай мен Үндістан, сондай –ақ ол Жапония мен Цейлонда өседі.Біздің елімізге шай Ресей арқылы келген.1638 жылы Михаил Романов патша моңгол ханы Кугчинге сыйлық жолдайды.Патшадан келген бағалы шай жібереді.Шайды көріп, патша мен оның боярлары таң қалысады,қалай пайдалануды білмейді,әуелгі кезде оны дәрі орнына қолданды.Тек бертін келе шайды сусын ретінде ішуді үйренді.Сөйтіп 1696 жылы Ресей патшасы шай алып келу үшін орыс көпестерін арнайы Шығыс елдеріне жіберді.

    Шай сусын қандырумен қатар, бой жылытып,қан таратып, адамның көңіл күйін көтеретін, анау-мынау бас ауруды жазып жіберетін шипалық қасиеті бар сусын.Сондықтан да шай әрбір семьяның жиі, күніне үш рет-таңертең, түсте, кешке үзбей ішетін сусынына айналған.Қазақ дәстүрінде бауырсақ, құрт, май, өрік-мейіз, қант-кәмпиттермен ұзақ отырып,әңгіме –дүкен құрып ішетін шай дастарханы

    2-кубик Кофе. Табиғи кофе- тропикалық ағаштың дәні.Сусын даярлау үшін кофенің қуырылған дәндерді пайдаланады. Шалақуырылған немесе күйген кофе дәндерінен жасалған сусын дәмсіз болады.Кофе дәндерін тек әзірлеу алдында ұнтақтаған жөн.Қазіргі кезде көбінесе тез еритін,қалдықсыз кофе қолданады,өйткені оны даярлау үшін біраз уақыт кетеді.

    Тез ерігіш кофе ылғалды, әр түрлі иістерді өзіне тартып алатын болғандықтан, оны жабық түрде сақтайды. Кофенің құрамында алкалоид – кофейн бар, ол мидың қан тамырын кеңейтіп, тыныс жолдарының қызметін жақсартады.

    Кофенің Отаны – Африка, оның ішінде Эфиопия, Түстік Эфиопияда бір аймақ «Каффы»деп аталады екен,«кофе» деген сөз содан шыққан.

    Эфиопиядаи бұрын көп жылдар бір малшы кофе

    3-кубик.Көк шайқара шайға қарағанда адам организміне өте сіңімді, тәбет ашқыш, шөлді тез басып,қанды тарату жолдарының жұмысын жақсартады.Себебі көк шайдың құрамындакахетин, кофеин, эфир майы, түрлі витаминдермолынан сақталады. Және қара шайға қарағанда көк шайда С және Рвитаминіекі есе көп болады.

    Көк шай, әсіресе, Орта Азия халықтарының қысы-жазы бірдей сүйіп ішетін сусыны.Қазақстанның оңтүстік облыстарында да көк шай жиі пайдаланылады.Қазір көк шай ішу тек Орта Азия, Қазақстанда ғана емес.Россия, Европа жерлерінде кеңінен тарай бастады.Көк шай ішуде шайдың жоғары сапалы 95-номерін іздеушілер өте көп. Бұд сорттың адам организіміне өте жұғымды, шипалы қасиеті бар.Дәмі тіл үйіреді.Түсі алтындай, хош иісі мұрын жарады.

«Ыстық сусындар» тақырыбында өткізген сабағымның рефлексивті есебі

Балаға өз бетімен зерттеуге мүмкіндік
туғызған сайын одан әрі жақсы оқи түседі.
Питер Клайн

Сыни тұрғыдан ойлауға жүгінсек алынбайтын қамалдарды аламыз деп ойлаймын.Ең бастысы–біз осы мақсатты оқушының қажеттілігі мен қабілетіне сәйкестендіріп шеше алдық па? Осы жағын дұрыс ойланып жасасақ, өзіміздің дұрыс жолда екенімізді білеміз…

Мен Технология пәні бойынша «Ыстық сусындар» тақырыбында сабақ өттім. Мақсатым – сынып оқушыларына ыстық сусын түрлерімен таныстыру, дайындай білуге үйрету.Бастауыштан кеше келген оқушыларға бұл сабақты өткізу «қалай болар екен» — деген ой мені қатты мазалады.Ал сабақ басталып қоңырау соғылғанда маған қарап «бүгінгі сабақта не болады деген» сұраулы жүзбен жаңаша бір нәрсені күтіп тұрған бүлдіршіндерді көргенде сабақтың қалай басталғанын да сезбей қалдым.

Сабақты сергіту сәтімен бастадым.Себебі менің сабағым 5-6 сабақ болады балалардың шаршайтын,қарны ашып, ойларының шашыраңқы болатын белгілі соған орай сергітіп назарларын өзіме аударып, көңіл-күйлерін көтердім, топқа 1,2,3, сандары арқылы бөлдім.Партаға жайғасқан балалардың жүздерінен «тағы не істейміз», «апай не жасаймыз», «негебұлай отырдық»-деп жамыраған дауыстарынан олардың қызығушылығының арта түскенін байқадым да келесі топтық жұмысыма кірісіп кеттім. «Мармазетка» зияткерлік ойыны арқылы оқушылардың сыни ойлау қабілеттерімен қатар, сөздік қоры артады. Ынтымақтастық атмосферасы орнап, оқушылар бірін-бірі тыңдауға, өзіндік пікірін ашық айтуға дағдыланады.Топтық жұмыста оқушылар бір-бірімен сыйластықта болады. Жауапкершіліктері артады, топта барлық мүшелерінің бір-бірін тыңдау, күту шыдамдылығы, сөйлеу дағдылары қалыптасады. Мұғалімнің, оқушылардың топ ішінде сөйлеуін бақылау және қажет кезде кірісіп сөйлеп кету еркіндігі тең дәрежеде қалыптасады. Терең түсінік пен ойлаудың дамуы арқылы оқушының сөйлеу дағдылары дамиды, жұмыс жасау кезінде топ мүшелерінің қабілетіне, олардың бір-біріне дұрыс көзқараспен қарап, ойларын құрметтеуге машықтанады.Оқушылар бір-біріне көмектесіп, ойларын ортаға салып, өздерінің білім алуын көтермелейді. Осындай сабақтарда мұғалім тек ұйымдастырушы, бағыттаушы, бақылаушы, сараптаушы ретінде көрінеді. Ал мұғалімдер жауапкершілікті оқушылардың өз тізгіндеріне беріп,үлкен жауапкершілікті сезінеді. Қорапшаның ішіне 3топқа үш түрлі затты (шайдың1түйірін),(кофенің 1 түйірін),(көк шайдың 1 түйірін) жасырдым. Қорапшадағы кішкене заттарға жетем дегенше, оларды ораған қағаздардың әрбір орауында мынадай сөздер бар, оны оқушы ойларында ұстап қалау керек, «1-қағазда қасиеті», «2-қағазда пайдалануы», «3-қағазда дайындалуы», ораулар ашылған сайын қағаздарды жинап отырамын.Жоғарыдағы сөздердің оқушылардың жадында сақтай отырып, затқа жеткен кезде «не нәрсе?»,«неге керек?», «бізге бұл заттар таныс па?»- деген сауалдар қоя отырып, әрі қарай жұмыс жасап, постердің қорғалуына жағдай туғыздым.Сабақ барысындағы кейбір сәттерді суретке түсіріп отырдым.

1-сурет2-сурет3-сурет

4-сурет5-сурет6-сурет

1,2,3, суреттерде 1-топ оқушыларының топта талқылап, жұмысты қорғау сәттері.

4,5,6 суреттерде 2-топ оқушыларының топ жүмыс жасап, постер қорғауы.

Жұмыс соңында шығу парақшаларын толтырады.Жұмыс барысындағы оқушылардың белсенділігі, жауапкершілік пен ынтымақтаса жұмыс жасауы, оқушын үнінің естілуі мен бір-біріне көмек беру (құдастар тілі) мені қатты қуантты.

Менің бұл сабақта жеткен жетістігім, оқушылар еркін сөйлеу дағдысын, өз ойын жеткізе алу қабілетін дамытты. Ашық- жабық сұрақтарды ажыратады, оған өз ойларымен жауап бере алады. Өз-өзімен жұмыс істеуге, өз білімін өзі саралауға қабілетті болды. Осы жетістігім – оқушыларымның тапсырма берген сайын қызығушылығы мен ынталарының зор болу.

Кемшілігім, регламент сақтауға көп көңіл бөле алмадым. (2 минут көлемінде жетпей қалды)

Алға қойған мақсатым, барлық әдіс тәсілдерді меңгерген, жан-жақты дамыған, кәсіби құзыретті мұғалім болғым келеді. Тек бұл ғана емес, оқушыларым ұстазым деп айта алатын деңгейге көтерілсем,қыздарымның шығармашылық жұмыстарының облыс, республика көлеміндегі сайыстарға, көрмелерге қатыссам деймін. Өйткені бізге баға беретін – оқушы.

Күні:1.10.2014

5 «В» сынып

Тақырыбы

Ашық, жабық бутербродтарды дайындау

Сілтеме

Жоспар.Технология оқулығы

Жалпы мақсаты

Ашық, жабық бутерброд түрлерінен мағлұмат беру.

Бутерброд жасалу жолдарын үйрету.

Бірлесе жұмыс жасауға тәрбиелеу

Күтілетін нәтиже

Бутерброд түрлерін білетін болады.

Бутербродтарды өздері дайындауды үйренеді.

Бірлескен түрде жұмыс жасайды.

Негізгі идея

Бутерброд түрлерін жасау,үйрену.

Пәнаралық байланыс

Биология, геометрия, математика

Көрнекілік

Оқулық, интерактивті тақта, стикер, маркер т.б.

Тапсырмалар

Жеке жұмыс «аяқталмаған тезис»

Тапсырмалар

Жеке, жұппен, топпен «Мағынаны ашу»

Тапсырмалар

Жеке жұмыс«Сарамандық жұмыс»

Сабақ бойынша мұғалімніңжазбалары:(мұғалім және оқушынемен айналысады)

І.Ұйымдастыру (3мин)

    Сынып оқушыларынажағымды ахуал туғызу.

    Мұғалім оқушыларға бір-біріне жаксы тілек айтқызады: Мысалы «Бүгінгі мен саған сәттілік тілеймін, бес ал, жақсы жауап бер т.б.»

    ІІ. Топқа бөлу.Қағаз қиындылары арқылы тоқа бөлу. (2мин)

    І- топқа (нан)

ІІ- топқа (шұжық)

ІІІ-топқа (салат)

ІІІ.Жеке жұмыс. «Аяқталмаған тезис» 5-минут

Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында.

    1.Құрамында нан, шұжық, майонез,қызанақ салынған тағамды… дейміз.

    2.Бутербродтың нанынөткір… кесеміз?

    3.Оны жеке тағам ретінде… аспен береміз?

    4… нанды салқын жерде ұстаса, тез кебірсейді, тез кесіледі.

    5.Бутербродты шикі… – қызанақ,қияр, шалғам, жас аскөк балдыр қосып әзірлейді.

    6.Шұжықты пайдаланар алдында… аршып тастайды.

Бутерборд жасап көрдіңіз бе? Тсс Бар білімді шығару үшін

IV. «Мағынаны ашу»

Оқушыларға жаңа сабақты меңгеру мақсатында тапсырмалар беру.Бір мезгілде 3 жұмыс беремін.(жеке, жұппен, топтық)

1-топқа«Мюнстенбергтің» әдісі арқылы жеткіншектердің зейінін бағалау

Әріптер арасында сөздер жасырынған. Оқушының міндеті мүмкіндігінше жылдам сол сөздерді табу. Жұмыс уақыты 7-минут

Дфыуенанмпнкапышақлдждлорпафывапртақтайшаывпрокесуывапро

мрэждлтмайафывааскөкывапывашұжықвапролірімшікывапрқиярукенг

чсмитгқызанақдлорпавшалғамгнецйфпывапролсалатжапырағықтеваш

абкөкөністеравыинедыпеывчсмибтураушыцукенготілімдеплджэждмиукчсмжұмыртқаынывфывапрмайонезклнгшлръбалықукенережпетрушкая

чсмимтұздалғанқцукенрпывапрооашықхзщшқызылшафыварокартопыждлоразық-түліккванаызығыролджхзщдөңгелектепафывкааепсәбізчапро

фыбжұқалапюларцузщқағабалдыркөкпмсызпаштетенлдгываппроклдорпқкалориялықыштьбюмсчкащықукенгорпабжабықауйцукаегдастарханаэ

2-топқаЖұптық жұмыс (7-минут)

Семантикалық карта

р/с

Мысалдар

Құралдар

Талаптар

«+» «-»

1

Бутерброд дайындау үшін мынадай құралдар керек: пышақ, нан, тақтай,өткір кесетін ара.




2

Жаңа нанды бірнеше сағат салқын жерде ұстаса, ол тез кебірсейді де, жақсы кесіледі.




3

Кескіш құралдардың қауіпсіздік ережесін есте сақтау




4

Бутербродтың дәмі мен түсінің сәйкес келуі




5

Нан кесуге арналған пышақ




6

Азық-түліктерді жыл мезгіліне сәйкес таңдап алу.




7

Жұмыртқаны пышақпен ірілеу етіп немесе арнайы кескішпен турайды.




8

Шұжықты пайдаланар алдында сыртын алып тастайды




9

Бір бутербродқа ет өнімдері мен балықты, ет пен балық уылдырығын салуға болмайды.




10

Орама бутербродты ақ және қара батоннан дайындау керек.




3-топқаТоппен жұмыс «Портрет» әдісін қолдана отырып, бутерброд жасау барысындағы пайдаланатын құрал-жабдықтардың суретін салады. (қолдану, пайдалану,қасиеті, т.с.с.)7-минут

Мысалы: пышақтың суреті, пайдалану жолдарынан,құрылысы, ережелері, турау жолдары,қауіпсіздігі ашып жазу, санитарлық-гигиеналық талаптар т.б.

(3 топтың жұмыстары сағат тілімен алмасып,2жұлдыз,1тілек арқылы бағаланады.)

VІ. Топпен жұмыс.«Кластер» стратегиясы бойынша ой қозғау.(5 мин)Шарты: Таратпаға жазылған «Бутерброд түрлері» сөзінің айналасына оқушы түрлері сөзін естігенде не түсінетіндігін жазады. (Оқушылар таратпаға өз ойларынан бутербродтың не екендігін, оның жасалу жолдарын жазады.

(Тапсырманыжұлдызшалар арқылы// бағалау )

VІІ. Жеке жұмыс. Сарамандық тапсырмалар. Сынып оқушылары өздері ұйлен алын келген көкөністер, бутербродқа керек заттарды шығарып,қолдарын мұқият жуып,қауіпсіздікті сақтай отырып өздері бутерброд жасайды. ( тапсырманы орындау уақыты 20-мин.) Жұмыс соңында оқушылар шығу парағын толтырады.

Шығу парағы

Мен үйренген үш нәрсе

Менде білетін үш көкөністің қасиеті

Бүгін жасап үйренген бутербродымды кіммен бөлісемін.

1




2



3



Сабақтан соң орындарын жинастыру, құралдарын орындарына қою.

Үйге тапсырма беру. Бағалау.

Кейінгі тапсырмалар

Бутерброд түрлері

Кейінгі оқу

Бутербродтар


Күні:1.10.2014

5 «В» сынып

Тақырыбы

Ашық, жабық бутербродтарды дайындау

Сілтеме

Жоспар.Технология оқулығы

Жалпы мақсаты

Ашық, жабық бутерброд түрлерінен мағлұмат беру.

Бутерброд жасалу жолдарын үйрету.

Бірлесе жұмыс жасауға тәрбиелеу

Күтілетін нәтиже

Бутерброд түрлерін білетін болады.

Бутербродтарды өздері дайындауды үйренеді.

Бірлескен түрде жұмыс жасайды.

Негізгі идея

Бутерброд түрлерін жасау,үйрену.

Пәнаралық байланыс

Биология, геометрия, математика

Көрнекілік

Оқулық, интерактивті тақта, стикер, маркер т.б.

Тапсырмалар

Жеке жұмыс «аяқталмаған тезис»

Тапсырмалар

Жеке, жұппен, топпен «Мағынаны ашу»

Тапсырмалар

Жеке жұмыс«Сарамандық жұмыс»

Сабақ бойынша мұғалімніңжазбалары:(мұғалім және оқушынемен айналысады)

І.Ұйымдастыру (3мин)

    Сынып оқушыларынажағымды ахуал туғызу.

    Мұғалім оқушыларға бір-біріне жаксы тілек айтқызады: Мысалы «Бүгінгі мен саған сәттілік тілеймін, бес ал, жақсы жауап бер т.б.»

    ІІ. Топқа бөлу.Қағаз қиындылары арқылы тоқа бөлу. (2мин)

    І- топқа (нан)

ІІ- топқа (шұжық)

ІІІ-топқа (салат)

ІІІ.Жеке жұмыс. «Аяқталмаған тезис» 5-минут

Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында.

    1.Құрамында нан, шұжық, майонез,қызанақ салынған тағамды… дейміз.

    2.Бутербродтың нанынөткір… кесеміз?

    3.Оны жеке тағам ретінде… аспен береміз?

    4… нанды салқын жерде ұстаса, тез кебірсейді, тез кесіледі.

    5.Бутербродты шикі… – қызанақ,қияр, шалғам, жас аскөк балдыр қосып әзірлейді.

    6.Шұжықты пайдаланар алдында… аршып тастайды.

Бутерборд жасап көрдіңіз бе? Тсс Бар білімді шығару үшін

IV. «Мағынаны ашу»

Оқушыларға жаңа сабақты меңгеру мақсатында тапсырмалар беру.Бір мезгілде 3 жұмыс беремін.(жеке, жұппен, топтық)

1-топқа«Мюнстенбергтің» әдісі арқылы жеткіншектердің зейінін бағалау

Әріптер арасында сөздер жасырынған. Оқушының міндеті мүмкіндігінше жылдам сол сөздерді табу. Жұмыс уақыты 7-минут

Дфыуенанмпнкапышақлдждлорпафывапртақтайшаывпрокесуывапро

мрэждлтмайафывааскөкывапывашұжықвапролірімшікывапрқиярукенг

чсмитгқызанақдлорпавшалғамгнецйфпывапролсалатжапырағықтеваш

абкөкөністеравыинедыпеывчсмибтураушыцукенготілімдеплджэждмиукчсмжұмыртқаынывфывапрмайонезклнгшлръбалықукенережпетрушкая

чсмимтұздалғанқцукенрпывапрооашықхзщшқызылшафыварокартопыждлоразық-түліккванаызығыролджхзщдөңгелектепафывкааепсәбізчапро

фыбжұқалапюларцузщқағабалдыркөкпмсызпаштетенлдгываппроклдорпқкалориялықыштьбюмсчкащықукенгорпабжабықауйцукаегдастарханаэ

2-топқаЖұптық жұмыс (7-минут)

Семантикалық карта

р/с

Мысалдар

Құралдар

Талаптар

«+» «-»

1

Бутерброд дайындау үшін мынадай құралдар керек: пышақ, нан, тақтай,өткір кесетін ара.




2

Жаңа нанды бірнеше сағат салқын жерде ұстаса, ол тез кебірсейді де, жақсы кесіледі.




3

Кескіш құралдардың қауіпсіздік ережесін есте сақтау




4

Бутербродтың дәмі мен түсінің сәйкес келуі




5

Нан кесуге арналған пышақ




6

Азық-түліктерді жыл мезгіліне сәйкес таңдап алу.




7

Жұмыртқаны пышақпен ірілеу етіп немесе арнайы кескішпен турайды.




8

Шұжықты пайдаланар алдында сыртын алып тастайды




9

Бір бутербродқа ет өнімдері мен балықты, ет пен балық уылдырығын салуға болмайды.




10

Орама бутербродты ақ және қара батоннан дайындау керек.




3-топқаТоппен жұмыс «Портрет» әдісін қолдана отырып, бутерброд жасау барысындағы пайдаланатын құрал-жабдықтардың суретін салады. (қолдану, пайдалану,қасиеті, т.с.с.)7-минут

Мысалы: пышақтың суреті, пайдалану жолдарынан,құрылысы, ережелері, турау жолдары,қауіпсіздігі ашып жазу, санитарлық-гигиеналық талаптар т.б.

(3 топтың жұмыстары сағат тілімен алмасып,2жұлдыз,1тілек арқылы бағаланады.)

VІ. Топпен жұмыс.«Кластер» стратегиясы бойынша ой қозғау.(5 мин)Шарты: Таратпаға жазылған «Бутерброд түрлері» сөзінің айналасына оқушы түрлері сөзін естігенде не түсінетіндігін жазады. (Оқушылар таратпаға өз ойларынан бутербродтың не екендігін, оның жасалу жолдарын жазады.

(Тапсырманыжұлдызшалар арқылы// бағалау )

VІІ. Жеке жұмыс. Сарамандық тапсырмалар. Сынып оқушылары өздері ұйлен алын келген көкөністер, бутербродқа керек заттарды шығарып,қолдарын мұқият жуып,қауіпсіздікті сақтай отырып өздері бутерброд жасайды. ( тапсырманы орындау уақыты 20-мин.) Жұмыс соңында оқушылар шығу парағын толтырады.

Шығу парағы

Мен үйренген үш нәрсе

Менде білетін үш көкөністің қасиеті

Бүгін жасап үйренген бутербродымды кіммен бөлісемін.

1




2



3



Сабақтан соң орындарын жинастыру, құралдарын орындарына қою.

Үйге тапсырма беру. Бағалау.

Кейінгі тапсырмалар

Бутерброд түрлері

Кейінгі оқу

Бутербродтар


Күні:1.10.2014

5 «В» сынып

Тақырыбы

Ашық, жабық бутербродтарды дайындау

Сілтеме

Жоспар.Технология оқулығы

Жалпы мақсаты

Ашық, жабық бутерброд түрлерінен мағлұмат беру.

Бутерброд жасалу жолдарын үйрету.

Бірлесе жұмыс жасауға тәрбиелеу

Күтілетін нәтиже

Бутерброд түрлерін білетін болады.

Бутербродтарды өздері дайындауды үйренеді.

Бірлескен түрде жұмыс жасайды.

Негізгі идея

Бутерброд түрлерін жасау,үйрену.

Пәнаралық байланыс

Биология, геометрия, математика

Көрнекілік

Оқулық, интерактивті тақта, стикер, маркер т.б.

Тапсырмалар

Жеке жұмыс «аяқталмаған тезис»

Тапсырмалар

Жеке, жұппен, топпен «Мағынаны ашу»

Тапсырмалар

Жеке жұмыс«Сарамандық жұмыс»

Сабақ бойынша мұғалімніңжазбалары:(мұғалім және оқушынемен айналысады)

І.Ұйымдастыру (3мин)

    Сынып оқушыларынажағымды ахуал туғызу.

    Мұғалім оқушыларға бір-біріне жаксы тілек айтқызады: Мысалы «Бүгінгі мен саған сәттілік тілеймін, бес ал, жақсы жауап бер т.б.»

    ІІ. Топқа бөлу.Қағаз қиындылары арқылы тоқа бөлу. (2мин)

    І- топқа (нан)

ІІ- топқа (шұжық)

ІІІ-топқа (салат)

ІІІ.Жеке жұмыс. «Аяқталмаған тезис» 5-минут

Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында.

    1.Құрамында нан, шұжық, майонез,қызанақ салынған тағамды… дейміз.

    2.Бутербродтың нанынөткір… кесеміз?

    3.Оны жеке тағам ретінде… аспен береміз?

    4… нанды салқын жерде ұстаса, тез кебірсейді, тез кесіледі.

    5.Бутербродты шикі… – қызанақ,қияр, шалғам, жас аскөк балдыр қосып әзірлейді.

    6.Шұжықты пайдаланар алдында… аршып тастайды.

Бутерборд жасап көрдіңіз бе? Тсс Бар білімді шығару үшін

IV. «Мағынаны ашу»

Оқушыларға жаңа сабақты меңгеру мақсатында тапсырмалар беру.Бір мезгілде 3 жұмыс беремін.(жеке, жұппен, топтық)

1-топқа«Мюнстенбергтің» әдісі арқылы жеткіншектердің зейінін бағалау

Әріптер арасында сөздер жасырынған. Оқушының міндеті мүмкіндігінше жылдам сол сөздерді табу. Жұмыс уақыты 7-минут

Дфыуенанмпнкапышақлдждлорпафывапртақтайшаывпрокесуывапро

мрэждлтмайафывааскөкывапывашұжықвапролірімшікывапрқиярукенг

чсмитгқызанақдлорпавшалғамгнецйфпывапролсалатжапырағықтеваш

абкөкөністеравыинедыпеывчсмибтураушыцукенготілімдеплджэждмиукчсмжұмыртқаынывфывапрмайонезклнгшлръбалықукенережпетрушкая

чсмимтұздалғанқцукенрпывапрооашықхзщшқызылшафыварокартопыждлоразық-түліккванаызығыролджхзщдөңгелектепафывкааепсәбізчапро

фыбжұқалапюларцузщқағабалдыркөкпмсызпаштетенлдгываппроклдорпқкалориялықыштьбюмсчкащықукенгорпабжабықауйцукаегдастарханаэ

2-топқаЖұптық жұмыс (7-минут)

Семантикалық карта

р/с

Мысалдар

Құралдар

Талаптар

«+» «-»

1

Бутерброд дайындау үшін мынадай құралдар керек: пышақ, нан, тақтай,өткір кесетін ара.




2

Жаңа нанды бірнеше сағат салқын жерде ұстаса, ол тез кебірсейді де, жақсы кесіледі.




3

Кескіш құралдардың қауіпсіздік ережесін есте сақтау




4

Бутербродтың дәмі мен түсінің сәйкес келуі




5

Нан кесуге арналған пышақ




6

Азық-түліктерді жыл мезгіліне сәйкес таңдап алу.




7

Жұмыртқаны пышақпен ірілеу етіп немесе арнайы кескішпен турайды.




8

Шұжықты пайдаланар алдында сыртын алып тастайды




9

Бір бутербродқа ет өнімдері мен балықты, ет пен балық уылдырығын салуға болмайды.




10

Орама бутербродты ақ және қара батоннан дайындау керек.




3-топқаТоппен жұмыс «Портрет» әдісін қолдана отырып, бутерброд жасау барысындағы пайдаланатын құрал-жабдықтардың суретін салады. (қолдану, пайдалану,қасиеті, т.с.с.)7-минут

Мысалы: пышақтың суреті, пайдалану жолдарынан,құрылысы, ережелері, турау жолдары,қауіпсіздігі ашып жазу, санитарлық-гигиеналық талаптар т.б.

(3 топтың жұмыстары сағат тілімен алмасып,2жұлдыз,1тілек арқылы бағаланады.)

VІ. Топпен жұмыс.«Кластер» стратегиясы бойынша ой қозғау.(5 мин)Шарты: Таратпаға жазылған «Бутерброд түрлері» сөзінің айналасына оқушы түрлері сөзін естігенде не түсінетіндігін жазады. (Оқушылар таратпаға өз ойларынан бутербродтың не екендігін, оның жасалу жолдарын жазады.

(Тапсырманыжұлдызшалар арқылы// бағалау )

VІІ. Жеке жұмыс. Сарамандық тапсырмалар. Сынып оқушылары өздері ұйлен алын келген көкөністер, бутербродқа керек заттарды шығарып,қолдарын мұқият жуып,қауіпсіздікті сақтай отырып өздері бутерброд жасайды. ( тапсырманы орындау уақыты 20-мин.) Жұмыс соңында оқушылар шығу парағын толтырады.

Шығу парағы

Мен үйренген үш нәрсе

Менде білетін үш көкөністің қасиеті

Бүгін жасап үйренген бутербродымды кіммен бөлісемін.

1




2



3



Сабақтан соң орындарын жинастыру, құралдарын орындарына қою.

Үйге тапсырма беру. Бағалау.

Кейінгі тапсырмалар

Бутерброд түрлері

Кейінгі оқу

Бутербродтар


Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1072359

Пікірлер (1)

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар