БАҒАЛАУ. ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ

21 сәуір 2015 - Дауренбек Хурмет

Коучинг

тақырыбы

БАҒАЛАУ. ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ

ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ

Мақсаты

Формативті және жиынтық бағалау, суммативті бағалау туралы түсінік қалыптастыру; формативті бағалауды қолданудың жолдарын үйренеді

Тапсырмаларды орындау барысында мұғалімдер формативті бағалаудың тәсілдерін үйренеді, оның тиімділігіне көз жеткізеді, жұмысты ұйымдастыруды дамытады. Өзара қарым — қатынасқа түседі, топта ынтымақтаса жұмыс жасайды.

Мерзімі

13.04.2015ж

Коучинг сессиясын жүргізуші

Хурмет Д.

Жұмыс түрлері

Уақыты

Нәтижелері

Ресурстар

Сергіту сәті

Топқа бөліну

1-тапсырма. «Бағалау дегеніміз не?» және «Сізді кезінде мұғалімдер қалай бағалады, Сіз оқушыларды қалай бағалап жүрсіз?»

Таныстырылым

«Бағалау»

Видео «Бағалау»

2-тапсырма.

Сахналау

3 тапсырма

Топ жетекшісінің өздерін бағалауы

Кері байланыс

3мин

3мин

5 мин

5 мин

5мин

10 мин

10 мин

4 мин

«Жүректен-жүрекке» ойын-жұмбағы

Қатысушылар шеңбер жасап тұрып, бір-біріне ым-ишара (пантомима) арқылы сыйлықтар сыйлайды, ал сыйлықты қабылдаушы оның не екенін табуы

тиіс.

«Фигуралар» арқылы топқа бөлу.

Қатысушылар шеңбер болып тұрады да, жұлдыз, үшбұрыш, шаршы болып бөлінеді. Топ басшылары сайланады.


Ой қозғау. «Бағалау дегеніміз не?» және «Сізді кезінде мұғалімдер қалай бағалады, Сіз оқушыларды қалай бағалап жүрсіз?» деген сұрақтар төңірегінде ой қозғау. Уақытты үнемдей отырып, сұрақтарға сын тұрғысынан ойланып жауап беруге талпынады.

Енді осыны, әр қарсы топ критерилер арқылы «5 саусақ»түрімен бағалайды.

Интерактивті тақтадан слайд көрсету

Интерактивті тақтадан видео көрсету. Пікір алмасу.

Видеоға қатысты сыни тұрғыда ойландыратын сұрақтар қойып, пікір алмасу.

Әр топқа тапсырмалар беріледі сол бойынша сахналау

Эйфел мұнарасын жасау; ең биік, ең орнықты мұнара

Топ жетекшілері өз топтарын бағалайды. Коучингқа қатысуы, пікір айтуы, өз ойын жеткізуі.

Интерактивті тақта, түрлі стикерлер,

маркерлер, түрлі суреттер,

смайликтер, А4 қағаздары, қайшы, клей т.б.

Осыған ұқсас жазбалар:

ҰстаздарғаОқушылардың білім жетістіктерін бағалаудағы оқыту үшін бағалаудың маңыздылығы

Ұстаздарға​ Математиканы оқытуда ББД бағалаудың нормасы

Әдіс бірлестіктерОқушылардың жазба жұмыстар мен жұмыс дәптерлеріне талаптар

Жаратылыстану бағытыКритериалды бағалауды сабақ үдерісінде тиімді қолдану

БастауышӘдебиеттік оқу. 4 сынып. "Күріш туралы сыр"

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1084869

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар