« Оқытуды жақсартуда оқыту үшін бағалауды тиімді ұйымдастыру »

31 тамыз 2014 - Zhumakul Zandildaeva

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

(5 мин)

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

1 мин

2 мин

2 мин

«Шарларды таңдау» тренингін ұйымдастыру.

  1. Шеңбер жасату, амандасу.
  2. Шарлар арқылы түстерді таңдау
  3. Шарларды не үшін таңдағанын айту.
  4. Түске байланысты айтқан тілектерін тыңдау.

Сессияға қатысушы мұғалімдер шеңбер жасап тұрады да бір-бірімен қол алысып амандасады. Үстел үстіндегі шарлардың түстерін таңдайды, ол түсті не үшін таңдағанын айтып береді. Сол түстерге байланысты бір-біріне тілек айтады.

І тапсырма

(8 мин)

5 мин

  1. Шағын топқа бөлу.

Шашу шашу арқылы шағын екі топқа бөлу. (конфеттер әкеліп шашу)

  1. Конфеттерді түстеріне қарай таңдау арқылы

екі топқа бөлінеді.

20 мин

10 мин

5 мин

  1. Топқа сұрақ қойылады. «Мінсіз оқушы» ол қандай ?
  2. Постерларды критерийлер бойынша қорғау тапсырылады
  3. Формативті бағалау жұмысы ұйымдастырлады.

«Бағдаршам»түсіндіріледі

Топтар постер арқылы «Мінсіз оқушы» үлгісін жасайды

Әр топ өз постерларын қорғайды.

«Бағдаршам» түстер көтеріліп, топ жұмыстары бағаланады

ІІ тапсырма

(28 минут)

5 мин

10 мин

10 мин

3 мин

«Ауладағы ағаш не деп сыбдырлайды» атты қысқаша мысал жазу

( ағаш роліне кіру)

1.Сұрақтың тиімді қойылуы

2. Топпен критерийларды талдау.

3.Кері байланыс орнату

4. Формативті бағалау

Күзгі ағаш туралы жазады.

-Ағашты қорғау заңын жазады.

Белгіленген уақыт ішінде жұппен талдап, кейін топта талқылап, кері байланыс орнатады. Критерийларды талдау

Әр топ 3,2,1,0 – деген бағалар береді

ІІІ тапсырма

(14 мин)

5 мин

2мин

2 мин

2 мин

3 мин

  1. Топтық жұмыс:

ХХІ – ғасыр мектебі, ол қандай болу керек?

  1. Қорғау
  1. Қорғау жұмысы бойынша сұрақ қою.
  1. Жұмыстарын өзара бағалау.

Сергіту сәтін өткізу. Проигрыватель Windows Media «Макарено» биі

Әр топ «ХХІ ғасыр мектебі, ол қандай болу керек» туралы өз ойларын флипчартқа дайындайды

Бір-бірін тыңдап, қорғау жұмыстарына байланысты сұрақтар қояды.

Жұмыстарын смайликтер арқылы бағалайды

Интерактивті тақтадан көрсетілген «Макарено» биіне билейді.

ІVтапсырма

( 15мин)

10 мин

5 мин

«Менің жетістіктерім» атты тақырыпқа эссе жазу.

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен бағалау

Берілген тақырып бойынша жеке эссе жазып топқа оқу. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен бір- бірінің жұмысын бағалайды

V. Қорытындылау

(5 мин)

«Оқытуды жақсартуда оқыту үшін бағалауды тиімді ұйымдастыру» дегеніміз не? Инсерт әдісін жүргізу

Берілген тақырып бойынша инсерт әдісін жазып, идеяларын қорғайды.

VІ. Ақпарлама.

(5 мин)

Бағалауды тиімді ұйымдастыруда туралы Power point арқылы қысқаша мәлімет беру, толықтыру

Бағалауды тиімді ұйымдастыру туралы нұсқаулықтағы мәліметпен танысады.

VІІ. Рефлексия

(3 мин )

Бастапқыда өз тілектерін айтып білдірткен шарлардың түсін өзгерте ме, немесе сол күйінде қала ма сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын шарлар арқылы тілек білдіреді

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын шарлар арқылы тілектерін айтады

Осыған ұқсас жазбалар:

Қазақ тіліКөктем. Қазақ тілі 4- сынып

КембриджАфриканың жер бедері мен пайдалы қазбалары (ҚМЖ)

ХимияОттек аллотропиясы.Озон және озон қабатының маңызы.Заттардың жануы

Қазақ тіліҚыс. Қазақ тілі 5 сынып

БастауышМал баласын сүйеді. Сөз (Кембридж бағдрламасы)

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1119831

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар