5–11 сыныптардағы орыс тілі сабағына талдау жасаудың үлгілік жаднамасы

14 наурыз 2014 - Асем Тургалиева

5–11 сыныптардағы орыс тілі сабағына талдау жасаудың үлгілік жаднамасы

 

Мұғалім          Сынып            Тақырыбы

I. САБАҚТЫҢ МАЗМҰНЫ

1.         Сабақ тақырыбы ашылуының, сабақта жасалған анықтамалар мен қорытындылардың дұрыстығы.

2.         Дидактикалық материалдың тәрбиелік және білімдік бағалылығы.

3.         Мұғалім мен оқушылардың сөз мәдениеті.

II. САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛУ ЖӘНЕ ӨТКІЗУ ӘДІСТЕМЕСІ

1.         Жаңа материалды зерделеудің өткен материалды бекіту мен тексеру әдістері мен тәсілдері, оларды қолданудың ұтымдылығы.

2.         Жаттығулардың түрлері және оларды пайдаланудың тиімділігі.

3.         Көрнекті құралдарды пайдаланудың тиімділігі.

4.         Үй тапсврмасын түсіндіру тәсілдері және оның сабақтағы орны.

5.         Сабақта оқушылардың грамматикалық негізін қалыптастыру міндеттерін жүзеге асыру (орфографиялық және тыныс белгілеріне көрегенділікті дамыту жөніндегі жұмыс).

6.         Сабақта оқушылардың байланысты сөзін дамыту міндеттерін жүзеге асыру.

7.         Сабақта дамытушылық және тәрбиелеушілік ұстанымдарды жүзеге асыру.

8.         Оқушылар білімін, бағалардың дұрыстығы мен уәжделгендігін айқындау.

9.         Сабақ қорытындыларын шығару.

III. САБАҚҚА ТАЛДАУ ЖАСАУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖАҒЫ

1.         Мұғалімнің сабақтағы мінез-құлқы, сыныпқа және жекелеген оқушыларға көңіл аударуы, балалармен қарым-қатынасының мәнері.

2.         Сынып ұжымын оқушыларды оңды уәждерге тәрбиелеуге ұйымдастыру.

3.         Мұғалімнің жұмыстардың жаңа түрлері мен тәсілдерін қолдануына оқушылардың жауабы.

4.         Оқушылардың бүкіл сабақ бойғы және жекелеген кезеңдеріндегі белсенділік және дербестігінің дәрежесі.

IV. САБАҚ БОЙЫНША ЖАЛПЫ ҚОРЫТЫНДЫ

1.         Сабақ мақсаттарына жетті ме?

2.         Оған қол жеткізудің жолдары қаншалықты ұтымды?

3.         Материалдың жалпы мазмұны, оны баяндаудың сипаты, тіл туралы заманауи ғылымның талаптарына сәйкестігі.

4.         Құрылу әдістемесі (ұстанымдары, формалары, әдістері мен тәсілдері).

5.         Тұтастай алғанда сабақтың заңдылығы мен тиімділігі.

 

V. ҚОРЫТЫНДЫЛАР ЖӘНЕ ҰСЫНЫСТАР

Осыған ұқсас жазбалар:

ҰстаздарғаЗертханалық және сарамандық сабақтарға талдау

ҰстаздарғаБиология сабағына талдау жасау

ҰстаздарғаЕңбекке үйрету сабағына талдау

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1129971

Теги: үлгі
Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар