Аудандық жаратылыстану пәні мұғалімдерінің семинары

9 сәуір 2015 - Админ

«Ақсай қаласының жалпы орта білім беретін №4 мектебі»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Аудандық жаратылыстану пәні мұғалімдерінің семинары

Құрастырған физика пәнінің Каримгалиева Анаргүл Нұрпейсқызы

Дөңгелек үстелдің тақырыбы: Кембридж университетінің бағдарламасы бойынша әзірленген мұғалімдердің іс-тәжірибесі

Дөңгелек үстелдің барысы:Құрметті бүгінгі дөңгелек үстелге жиналған қонақтар, №6 мектепке қош келдіңдер дейміз!

Амандасу: Біз сіздермен Бумба-Юмба тайпасына қоршауға түсіп қалдық. Ол тайпаның дәстүрі, салты бойынша былай амандасу керек. Қазір екі топқа бөлінеміз. 1-топ 2-топқа барып бір-біріңіздің қолдарыңызды алыңыздар. Ал екінші топ бірінші топқа барып, бір-бірлеріңізбен арқаларыңызды түйістіресіздер.

«Табиғатмінезі» жаттығуы.

    üҚане, барлығымызтізбектелетұрайық. Көзіміздіжұмып, өзіміздітабиғатаясындатұрғандайсезінейік. Күнтамашаашық, күнсәулесішуақшашыптұр, айналатамашакөрініске толы. Енді, көзіміздіашып, өзіміздіеркінсезінейік. Алғашқыдабәріжақсыболыптұрды да кенет, аяқастынанжеңілжелсоқты.

    üАлдыңызда тұрған адамның арқасынан жәймен ғана қолмен жеңіл желдің самалындай етіп сипаймыз.Желкүшейді – ендіалдыңыздағыадамныңарқасынқаттыуқалайбастаймыз.

    üКенет, боранбасталды – ендіборанкүшіндейекіқолменайналдыракүштірекуқалаймыз.
    Соданкейін, аяқастынанжайғанажаңбырсіркірейбастады – ендіқолымызбенжаңбырдыңтамшысындайжәйменұрамыз.

    üБір кезде қатты жауын жауды – біз қатты жауын сияқты арқамызды саусақтың ұшымен жоғары төмен сипалаймыз.
    Аяқ астынан бұршақ жауды – арқамызды саусақ басымен бұршақ жауғандай қаттырақ ұрамыз.

    üБір кезде бәрі басылды, күн жарқырап ашылып, адамға бір күшті шуақ берді.

І бөлім

Ой тастау – слайдтар «Біздің мектеп мұғалімдерінің іс-тәжірибесі»

Жетексұрақтар:

1.Бұл жөнінде сіз не айтар едіңіз?

2.Сізқандайөзгерістеренгізередіңізнемесеенгіздіңіз?

3.Жаңаәдіс-тәсілдердіқолданубарасындасіздіңрөліңізқандай?

4.Оқушылардыңбілімсапасынарттырудаоқыту мен оқудағыжаңаәдіс-тәсілдіңтиімділігітуралыойыңыз?

5.Жаңаәдіс-тәсілдісабақтапайдаланубарасындаоқушылардыңбойындаөзгерістердібайқадыңыз ба? Мысалкелтіріңіз.

6.Жаңаәдіс-тәіслдердіқолданубарысындарефлексиядаоқушылар сабақтыңтиімдінемесетиімсізтұстарын еркін жазып көрсетеалдыма?

7.Дәстүрлісабақтыңартықшылығы мен кемшіліктері?

8.Оқушыларғабілімберудедәстүрлі мен жаңаәдіс-тәсілдердіңтиімдіжақтарықандай?

9.Қазіргітаңда неге мұғалімдероқытуүдерісінөзгертугетиісті? Бұған не себепболыпотыр?

10.Білім беру үдерісінқандаймақсаттаөзгертіпотыр?

ІІ бөлім

Мұғалімдергеарналған тренинг

Мақсаты: мұғалімдерарасындақарым-қатынастынығайту, жағымсызкөңіл-күйденарылу, күш-қуатжинау, өзін-өзітану, құрметтеу, өзінеркінсезінугекөмектесу

«Оныңесесіне мен…» жаттығуы.
Барлыққатысушыларғааяқталмағансөйлемдері бар карточкалартаратылады. Сөйлемдердіәрқатысушыөзойыменаяқтайды.
– Мен бәлішпісіреалмаймын, оныңесесіне …… .
– Мен шаршадым, оныңесесіне …… .
– Мен жақсыбилейалмаймын, оныңесесіне …. .
– Мен көпүндемейтінадаммын, оныңесесіне …. .
– Мен көпұйықтаймын, бірақоныңесесіне …. .
– Мен жұрттыңбәрінеқұрметті бола алмаймын, оныңесесіне … .
– Мен еден жуудыұнатпаймын, оныңесесіне … .
– Мен Үндістандаболғанжоқпын, оныңесесіне …. .
– Мен пәлендейбатылемеспін, оныңесесіне …… .
– Мен өзімтуралыкөпойламаймын, оныңесесіне…… .
– Мен тез ашуланғышадаммын, оныңесесіне…… .
– Мен соншалықтысымбаттыемеспін, оныңесесіне …. .
– Мен тымтолықпын, оныңесесіне…. .
–Меніңаяқтарымұзынемес, оныңесесіне … .
– Меніңкемшіліктерімкөп, оныңесесіне … .
– Меніңжазуымәдеміемес, оныңесесіне …….

Қорытынды.«Майшам» жаттығуы.
Қазір мен майшамдыжағамын. Барлығымызбір-бірімізбенбірігіп, жұмысжасағанымызүшінбір-біржылысөзайтып, майшамдыберіпотырамыз. Қоштасуғамайшамдыалғанымыз, жарықдегенжақсынәрсе, сондықтан да алдарыңызашық, жарқынболсындегентілекпен, бүгінгітренингіміздіаяқтаймыз.

Бүгінгі дөңгелек үстеліміз өз мәресіне жетті. Осы азғантай уақыттағы айтылған сөз, өнер толғаған сезім, ұлылардан қалған ой — пікірлерді көкіректеріңе мәңгі қалдырыңдар дей отырып Абайдың мына сөзімен аяқтағым келіп отыр:

Білімдіден шыққан сөз,
Талаптыға болсын кез.
Нұрын, сырын көруге
Көкірегіңде болсын көз.

Көңіл бөліп тыңдағандарыңызға көп — көп рахмет!

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1152273

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар