Диалогтік оқыту

22 наурыз 2015 - Замзагуль Каберова

Жалпы мақсаты

Оқытудың жаңа әдіс-тәсілі ретінде диалогтік оқыту туралы ұғымдарын қалыптастыру және тәжірибелеріне енгізу әдістерінің жолдарын меңгерту. Түрлі мүмкіндіктерге және түрлі оқушыларға қарай төмен және жоғары дәрежелі сұрақтарды саралауға бағыттау.ЖАДА туралы түсінік беру.

Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері

— диалогтік оқыту туралы ұғым қалыптасады;

— тәжірибеде қолдану арқылы оқу, оқыту үдерісінде оқушылардың бірлескен әрекеті, белсенді қарым-қатынас қалыптастыра алады;

— пікір алмасу, талқылау, зерттеу барысында оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауға мұғалім түрткі болып отырады.

    Сабақта туындаған негізгі идеялар

диалогті оқытуды оқытудың жаңа тәсілі ретінде сабақ үрдісінде қолданады

Тапсырмалар.Практикалық жұмыс.

1.Жағымды психологиялық ахуал туғызу. Шаттық шеңберін құрып қораптан өз қалаулары бойынша затарды таңдап алды.Бір-біріне тілек айтып ұсынды 7 минут

2.Сыйға алған заттары бойынша 3 топқа бөлінді

3. «Диалог» туралы білетін ұғым түсініктерін топ мүшелері интерактивті тақтада топтастырады. 2 минут

4.Көрсетілім. «Диалогтік оқыту туралы» презентация 5 минут

5.І топ. «Мұғалім- сабақ иесі, оқушы — бақылаушы»(Жетістіктері мен кемшілігі) постер қорғау

ІІ топ «Мұғалім –бағыттаушы, оқушы –сабақ иесі» (Жетістіктері мен кемшілігі) постер қорғау

ІІІ топ « Мен армандайтын сынып...» постер қорғау

Әзірленуге – 10 минут; қорғауға – 5 минут

Үш топ стикер арқылы бағалайды.

6. Тақтаға сұрақтардың тізбесін жазу, олардың төмен, жоғары дәрежелі сұрақ екенін ажырату

7.Төмен, жоғары дәрежелі сұрақтармен жұмыстану. Тапсырмалар беріледі әр топқа сол бойынша сұрақ деңгейін құрастырады, басқа топ табады. (Орман, Гүлстан Жеміс жидектер, кітап, балық)

8. Кері байланыс Топ бойынша талқылау.

9. Қол шапалақтау арқылы бағалау.

Қорытынды. Рефлексия.

    ·Сұрақтар арқылы:

    ·Бүгінгі сабақта не істедік?

    ·Тренингтің қандай маңызы бар? Ол сабақта не үшін қажет?

    ·Топтық жұмыстың тиімділігі қандай?

    ·Төменгі, жоғарғы деңгейдегі сұрақтар қоюдың сабақ үрдісінде маңыздылығы қандай?

өте жақсы» — коучингке көңілім толды, көп нәрсе туралы мағлұмат алдым, тәжірибеме енгіземін.

« жақсы» – мен үшін түсінікті болды, кейбір мәліметтерді қосымша қажет етемін.

« қанағаттанарлық » – бағытын білдім, тәжірибеге қолдануға әлі жеткіліксіздеу. Стикерлер арқылы пікірлер алынады. Қорытынды жасалады.

Дереккөздер

МАН. 99-бет. Үлестірмелі материалдар.

Осыған ұқсас жазбалар:

БаяндамаДиалогтік оқытудың тиімділігі

ҰстаздарғаДиалогтік оқытудың білім берудегі әсері (коучинг)

БастауышКоучинг. Диалогтік оқыту

ҰстаздарғаДиалогтік оқыту дегеніміз не? (Коучинг жоспары)

ҰстаздарғаОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: Диалогтік оқыту (коучинг)

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1151057

Пікірлер (1)
Нургиза Кульджина # 30 наурыз 2015 в 11:33 0
Диалогтік әдіс ең тамаша әдіс. Маған ұнады.

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар