Өзін өзі тану пәнінен күнтізбелік тақырыптық жоспар

28 қыркүйек 2014 - Админ

                                                                                   

5-СЫНЫП

 

Сабақтың тақырыбы

Сабақтың мазмұны

Сағат

саны

I тарау. Өзін-өзі тану бақыты

(1–тоқсан)

 

1

Өзімді-өзім танумен өсіп келемін

Өзін-өзі танудың балалар өміріне ықпалы; олардың өмірді түсінуі, бағалауы түсініктерінің кеңейтілуі.

1

2-3

Адам  мінезімен танылады

Адамның мінез-құлқы туралы түсінік. Жақсы мінез мәнінің ашылуы. Ерік, жігер құндылықтары мәнінің ашылуы; адам ойын нақты жеткізе алуы, босқа сөйлемеуі, шектен шықпауы, өмірде өз ұстамдарына берік болуы туралы түсінік. Дербес және жауапты шешім қабылдай алуы және оны негіздей білуі. Басқа адамдардың ар-ұжданына нұқсан келтірмей, өз қағидаларына, ұстанымдарына берік болуы.

2

4

Адамның жан сұлулығы

Адамның «жан сұлулығы» туралы түсінік. Адам жанының сұлулығын көрсететін жақсы қасиеттерін дамыту.Адамды тек сыртқы келбетіне, түріне ғана емес, оның адамгершілігі мен қамқорлығына, инабаттылығы мен ізеттілігіне қарап бағалай білуі.

1

5-6

Жақсы көңіл күй – жан шуағы

Жағымды, жағымсыз эмоциялар, сезім-күйі және  ішкі сезімдерін түсіне білуі.

2

7-8

Жақсылықпен жаным дос

Жақсылық жасау. Әлсіз, сырқат, жәбір көрген адамдарға қатысты мейірімділік, жанашырлық көмек.

2

IІ тарау. Адами қарым–қатынасқа үйренейік

(2–тоқсан)

 

 

9-10

Махаббат –өмір өзегі

Махаббат, сүйіспеншілік өмір сүрудің негізі. Ата-анаға, Отанға, туған жерге сүйіспеншілік.

2

11

Отбасы жарастығы

Ата, әже, әке, шеше, аға, іні, әпке, қарындас және т.б. өзара сыйластығы, татулығы және атаананы құрметтеу, үйде, өз айналасындағылармен сыйластықты қарымқатынас.

1

12-13

Қызға нәзіктік, ұлға батылдық

Қыз балаға тән қасиеттер, ер балаға тән қасиеттер, ұл бала мен қыз баланың арасындағы өзара сыйластық. 

2

14

Адам еңбекпен шыңдалады

Шыдамдылық, төзімділік, табандылық ұғымдары мәнінің ашылуы және өзара байланысы.

1

15-16

Сенім – менің серігім

Сенім достық қарымқатынас негізі. Адамның бірбіріне сенімділігі, сенім артуы достық қарымқатынастың бастауы. Өмірде өз сенімдеріне берік болуы.

2

IІІ тарау. Адам болам десеңіз

(3–тоқсан)

 

17

Сабырлылық пен ұстамдылық

Адами қарымқатынастағы сыпайылық, сабырлылық өзін-өзі ұстай білу түсініктері, дағдылар.

1

19

Адалдық пен әділдік

Өз ісіне, сөзіне адал болу. Әділдікті жақтау.

1

20

Кеңпейілділік пен жомарттық

Үнемділік ұқыптылық белгісі, ысырап етпеушілік.  Жомарттық ұғымы мәнінің ашылуы.

1

21-22

Сөйлесе білу де өнер

Адами қарым қатынастағы сөйлесу мәдениеті.

2

23-24

Сөз іспен көрікті

Сөз бен жұмыстың бірлігі. Үлгі өнегені көп сөзбен айтқанша, бір іспен көрсету туралы түсініктер; дағдылар.

2

IV тарау. Әсемдік әлемі

(4–тоқсан)

 

25

Табиғат тылсымы

Табиғаттың адамға шабыт беруі.

1

26-27

Табиғат ғажаптары

Табиғат сұлулығы, үні, сазының адамға әсер етуі. Адамды руханилық тұрғыдан қуаттандыру.

2

28

Шығармашылық –жетістік бастауы

Шығармашылық ұғымы мәнінің ашылуы. Шығармашылықтың адам өміріндегі рөлі. Бос уақытын тиімді пайдалану туралы түсініктер, дағдылар.

1

29-30

Салауатты өмір салтын үйренейік

Салауатты өмір салты мәнінің ашылуы.

1

30

Салауаттылық –менің қалауым

Адамға жағымсыз, денсаулығына, өміріне зиян нәрселерге әуес болмау туралы түсінік.

1

31-32

Өмір мектебі

Өзін-өзі тану пәнінен алған білімдері

2

33-34

Қорытынды сабақ

Өзін-өзі бағалау, тапсырмаларды орындау, әңгімелесу, жағдаяттарды шешу, т.б.

2

Барлығы:

34 сағат

 

 

 

 

 

6 — сынып

 

Таным жолында

1-2

Ізгілікке бастар жол

Өзін-өзі тану туралы

Өзін-өзі танудың маңыздылығы, адамгершілік нормалар негізінде әрекет ету.

2

3-4

Адам мүмкіндіктері

Адам мүмкіндігінің шексіздігі.

Адам бойындағы түрлі мүмкіндіктерді жүзеге асыра білу. Дарындылық және еңбекқорлық. Өз бойындағы қабілеттерін аша білу, жетілдіру.

2

5-6

Ізденген жетер мұратқа

Білім алуға өздігінен іздену, өзін-өзі тәрбиелеу

2

7-8

Әсемдікке ұмтылайық

Адамның ішкі дүниесі мен сыртқы келбетінің, сөзі мен ісінің  үйлесімді болуы. 

2

Қарым-қатынас мәдениеті

9-10

Әдептен озбайық

 

Әдептілік пен сыйластық. 

Адами  қарым-қатынас жасау  әдептілігі. Айналасындағылармен сыйласу, оларды бағалай білу.

Ұл бала мен қыз баланың өзара сыйластығы, достығы

2

11-12

Бауырмалдық және кеңпейілдік

Жан-жағындағыларды,  жақындарын жақсы көру, қайырымды, кешірімді бола білу

2

13-14

Жанашырлық – жанға қуат 

 

Елгезектік, жанашырлық таныту. 

Немқұрайлылықтың айналасындағы адамдарға және өзіне зияны туралы.

2

15-16

Ынтымақ түбі – береке

Отбасы сыйластығы. Еліміздегі ынтымақтастық, өзара келісім, бірлік, тәуелсіздік, бостандық, достық, ұлтжандылық, азаматтылық.

 

2

Адам және  әлем тұтастығы

17-18

Армысың,  кең дүние!

 

Адамның қоршаған әлем туралы түсінігі. Болмысты әр қырынан түсіне білу, қоршаған ортаны жан-жақты танып үйрену.

2

19-20

Мөлдір бұлақ – жасыл құрақ

Қоршаған ортаның адам дамуындағы рөлі, оны әр қырынан тани білу.

 Адамның табиғатқа ізгілікті қарым-қатынасы.

2

21-22

Денсаулық – зор байлық

Денсаулықты сақтау және нығайту.

Өзін-өзі тәрбиелей білу, жағымсыз іс-әрекеттерден аулақ болу.

2

23-24

Өмірің өз қолыңда

 

Адамның өмірлік мұратының мәні.

Адамның білім алуы, еңбексүйгіштігі.

 Қоғамға қызмет ету.

2

Жасампаздық жарасымы

25-26

Шындық шыңы – ақиқат

Адалдықты, шындықты іздеу, ақиқатқа талпыну.

2

27-28

Мәдени мұра – халық игілігі

 

Рухани мәдениетті тану, мәдени мұралардан тағылым алу.

Ата салты –  асыл қазына.

Салт-дәстүрді құрметтеу, үлгі-өнеге алу.

2

29-30

Жаныңда жүр жақсы адам

 

Ұрпақтар сабақтастығы .

Жақсы адамдардың өміріндегі жақсылыққа бастайтын құндылықтар.

2

31-32

Шығармашылық шаттығы

 

Шығармашылықпен айналысу.    Адам бойындағы ізгі қасиеттерді дамыту

2

33-34

Қорытынды сабақ

Өзін-өзі бағалау, тапсырмаларды орындау, әңгімелесу, жағдаяттарды шешу, т.б.

 

Барлығы

34

 

 

 

 

 

7 СЫНЫП

 

Сағат саны

Тақырыбы

Мазмұны

І- бөлім       Адам болам десеңіз

1-2

 

 

 

 

Көкірек көзін ашалық!

Адамның өзі туралы, өзінің мінез-құлқы туралы жақсы көзқарас қалыптастыру. Өзін-өзі қадағалау, бағалау  және өзін-өзі тәрбиелеу  іс-әрекеттерін негіздеу.

 

3-4

 

 

Сәулесімен санаңның жігерленсін талабың.

Өзін-өзі танудың маңыздылығы арқылы саналы түрде өз қасиеттерін, ерік-жігерін тәрбиелеу, жан-дүниесін ізгілікке бағыттау.     

5-6

 

Сыр мен сымбат

 

Адамның сыртқы тұлғасы мен ішкі жан-дүниесінің үндестігі.Түрлі әрекеттер жасауына (жақсы, жаман) түрткі болатын себептер, адамгершілік әрекеттерін саралау. Адамның ішкі жан дүниесін, мінез-құлқын, адами қасиеттерін бағалай білу.

7-8

 

Бақыт құшағында

 

Рухани және тән саулығы үндестігінің маңыздылығы: кеңпейілділік, ақ көңілділік, әсемдікке ұмтылу. Күнделікті өмір құндылықтары: сыпайылық, ыждағаттылық, ұқыптылық, еңбексүйгіштік, жауапкершілік және махаббат.

ІІ- бөлім    Адам және қоғам

9-10

 

Қарым-қатынас жарастығы

Отбасында, аулада, сыныпта, мектепте, сол сияқты ұжымда қарым-қатынас жасау мәдениеті, өзара сыйластық, адамға деген сүйіспеншілік, жанашырлық сезімі. Адамдармен қарым-қатынас жасау кезіндегі адами қасиеттер мен адамгершілік нормаларының рөлі.

11-12

 

Тамырын жайып тереңге

Отбасы құндылықтары. Ата-баба дәстүрі, ұрпақ жалғастығы, салт-дәстүр сабақтастығы. Өскелең ұрпақты үйлесімді тәрбиелеудегі отбасының, шаңырақтың ықпалы.

13-14

 

Аялай біл сен деп соққан жүректі

Жаныңда жүрген жақын адамдарға жүрек жылуын жеткізе білу. Айнала қоршаған адамдар, отбасы мүшелері, құрбы-құрдастар, достар арасындағы сыйластық, құрмет.

15-16

 

Адамның азаматтық тұлғасы

Жеке тұлғаның қоғам алдындағы әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігін өз білімі мен адамгершілік қасиеттеріне сыни көзқарас тұрғысынан сезіну. Мемлекеттік тілге құрмет көрсету, өз еліндегі елеулі оқиғаларды мақтан ету сезімдерін тәрбиелеу. Халықтар достығының қоғам өміріндегі маңызы. Дін, діл және мәдениет ұғымдары. Жеке адам игілігі.

ІІІ- бөлім    Әлем және адам

17-18

 

Алтын бесік Атамекен  

 

Туған жердің, туған елдің адам өміріндегі маңыздылығы. Адамның атамекенді қадірлеп, қастерлеуі. Атамекеннің адам тұлғасына ықпалы.

19-20

 

Құдіретті Жер-Ана

 

Жер — Ананың қадір-қасиетін бағалау. Ауа, су, топырақтың – тіршілік көзі екендігі. Табиғат құбылыстарының (апаттардың) адам өміріне әсері.

21-22

 

Ғажапқа толы ғалам

Адамдардың нәсілін, дінін, көзқарасын түсініп, қабылдай білу (толеранттылық). Ғаламды түсіну.

23-24

 

Өмір, қымбатсың маған!

Өмірге құштарлық, өмірді сүйе білу, қадірлеу, өмірді мәнді өткізуге тырысу.

ІҮ- бөлім    Адамзаттың рухани тағылымы

25-26

 

Халық дәстүрі асыл қазына

Жалпыадамзаттық құндылықтардың адам өміріндегі мәні, маңызы. Өмірлік бағдарын, айқындамасын, ұстанымдарын белгілеудегі орны.

27-28

 

Ұрпаққа өшпейтіндей із қалдырған

Өнер, ғылым, білім, діл, дін, мәдениет, даналық адам өміріндегі маңызы.Мәдени мұраның  құндылық әрі ұстаным ретінде орны.

29-30

 

Жасампаздық жемісі

Адамның шығармашылық қабілеттері. Шығармашылықтың қайнар көзі.

Көркемдік мәдениет және әсемдікті сезіну.

31-32

 

Жақсылық – жан азығы

Адамның әлемге және өзіне деген көзқарасының, жан дүниесінің, іс-әрекетінің әсемдігі арқылы өмір сүру жолдары.  Адам өмірін  ізгілендіру.

33-34

 

Қорытынды сабақ

Өзін-өзі бағалау, тапсырмаларды орындау, әңгімелесу, жағдаяттарды шешу, т.б.

 

Педагог – психолог:         А.С.Раймкожаева

                                                                                           Бекітемін

Мектеп директоры             Г.Б.Талдыбаева

                                                                             « ____ » _____ 2012 – 2013 оқу  жылы

8 СЫНЫП

 

 

   №

Тарау  атауы

Сағат  саны

      Сабақ  тақырыбы

Сабақ  саны

 

 

 

   І

 

 

Таным 

жолында

2

Сен де бір  кірпіш  дүниеге ...

   1 – 2

2

Өнер – өмір  өрнегі

3 – 4

2

Мақсат – жетістік   желкені

5 – 6

2

Талаптыға  нұр  жауар

7 – 8

 

 

 

 

 

  ІІ

 

 

 

 

Қарым – қатынас жарастығы

3

Кешірімділік – көңіл  кеңдігі

9 – 11

2

Іздегенде табылатын  қасыңнан

12 – 13

2

Адамзаттың  бәрін  сүй ,   бауырым  деп

14 – 15

2

Елім  деп  соғар  жүрегім

    16 – 17

 

 

 

 

 

  ІІІ

 

 

 

Адам  мен  әлем  тұтастығы

2

Адам – әлем  бөлшегі

18 – 19

2

Табиғаттан  нәр  алып

20 – 21

2

Табиғат – тал  бесігің  ,  аялай  біл !

     22 – 23 

2

Салауаттылық – өмір  салты

24 – 25

 

 

 

 

 

  ІV

 

 

 

Адамзаттың  рухани  тағылымы

3

Халық  даналығы – рухани байлық  көзі

26 – 28

2

Ана тілі – жүрек  үні

29 – 30

2

Ізгілік  іздеп  келемін 

31 — 32

2

Жалын  атқан   жүрекпен 

     33 – 34

 

 

 

 

                                  8 – сынып

               ( Барлығы  34 сағат, аптасына  1  сағат )

            Сабақ  

          тақырыбы

                            Мазмұны

 Сағат    

   саны

                                           І  тарау  .   Таным    жолында

1 – 2

Сен  де  бір  кірпіш дүниеге.. .

Адамның  өз  өмірінің  мәнін  түсініп, белгілей  білуінің  маңыздылығы  жөніндегі  ұғымдарын  дамыту. Өмірлік  мақсат – мұраттар  мен  жалпыадамгершілік    құндылықтардың   адам  өміріндегі  маңызы .

  2

3 – 4

Өнер – өмір   өрнегі

Адам  өміріндегі  өнердің  маңызы. Адамның жасампаздық    мүмкіндіктері  мен  рухани – адамгершілік  тұлғасының  өзара  байланысты .

  2

5 – 6

Мақсат – жетістік  желкені

Өз  болашағының  бағытын  айқындау  ,  мақсат  қоя  білу .

  2

7 – 8

Талаптыға  нұр  жауар

Алдына  қойған  мақсатын, табиғи  дарынын, қабілетін    жетілдіруде  іздену, талаптана білу .  Мақсаттарын   жүзеге  асыруда  талаптың   алатын  орны .

  2

             ІІ  тарау. Қарым – қатынас  жарастығы

9 — 11

Кешірімділік – көңіл  кеңдігі

Кешірімділік – адам  бойындағы  жақсы қасиет .   Айнала  қоршаған   адамдарға  кешіріммен, түсінісушілікпен ,   ізгілікпен  қарау. Кешірім, кешірімділік  туралы  түсінік .

  3

12 — 13

Іздегенде  табылатын  қасыңнан

Дос, достық  ұғымдарының  адамгершілік  құндылық  ретіндегі  мәні. Достар  арасындағы рухани  жақындықтың  мәні.

  2

14 – 15

Адамзаттың бәрін  сүй, бауырым  деп

 « Махаббат »  ұғымының  адамгершілік  құндылық  ретіндегі  мәні. Өз  махаббатын  күллі  тіршілікке ,  болмысқа  бағыттай  алудың  мән – мағынасы .

  2

16 – 17

Елім деп  соғар жүрегім

Отан, ел  ұғымдарының  адамгершілік  құндылық  ретіндегі  мәні. Отанына, туған  жеріне, еліне  деген  сүйіспеншілік. Отанға, туған  жерге  деген  махаббат .

 2

 

                 ІІІ тарау. Адам  мен  әлем  тұтастығы

18 – 19

Адам – әлем  бөлшегі

Әлем, Адамзат, Адам  құндылықтарының  мәні. Адамның  әлеммен  үйлесімі, адам  өмірінің  мәні  туралы  түсінік .

2

20 – 21

Табиғаттан  нәр  алып

Табиғат, Жер, Су, Ауа, Топырақ  туралы  ұғымдар .  Табиғат  байлығының   адам  өміріндегі  маңыздылығы  туралы  түсінік .

2

22 – 23

Табиғат – тал  бесігің, аялай  біл!

Табиғатпен  үйлесімділік, табиғатты   аялау  туралы  түсінік  .   Табиғат  тіршілік   бастауы, адам  табиғаттың  бір  бөлшегі   екендігі ,  табиғат  заңдылықтарын  сақтау  туралы түсінік .

2

24 – 25

Салауаттылық – өмір  салты

 Салауатты   өмір  туралы  түсінік .

2

              ІV  тарау. Адамзаттың  тухани  тағылымы

26 – 28

Халық  даналығы – рухани  байлық  көзі

Халық  даналығы ,  салт – дәстүрлер  туралы  алған  білімдері  негізінде  ата – баба  дәстүрінің ,  көсем  сөздер  мен  шешендік  сөздердің    рухани  тағылымы  ,   адамгершілік  құндылық  ,  даналық  ретіндегі  мәні  мен  мағынасы .

3

29 – 30

Ана  тілі – жүрек  үні

Ананың  ұрпақ  тәрбиесіндегі , өмірдегі, қоғамдағы  орны  туралы  түсінік .  Әлемдегі  барлық  жақсылық  пен  игі  істердің    ана   махаббатынан  тарауы .  Ана  тілінің  құдіреті .

2

31 – 32

Ізгілік  іздеп  келемін

Ізгілік  ұғымы  туралы    түсінікті  кеңейту .  Ізгі  істерге  жетелейтін    адамгершілік  қасиеттерді  дамытуға   ықпал  ету .

2

33 – 34

Жалын атқан

жүрекпен

« Өзін – өзі  тану »  сабағынан  өткен  білімдерін  тиянақтау .

2

 

 

   

 

 

 

                                                             

                                         9 – сынып

                        ( Барлығы  34 сағат, аптасына  1  сағат )

                                                                           

            Сабақ  

          тақырыбы

                            Мазмұны

 Сағат    

   саны

                                           І  тарау  .   Адам  және  өмір

1 – 2

Өзіңді  тану – өмірді  тану

Кіріспе  сабақ. Әр  адамның  өзін – өзі  тануы, олардың  өмірді  түсінуі ,  бағалауы түсініктерінің   кеңейтілуі. Өмірдің   сынақтарынан    сүрінбей  өту , жақсылығын  бағалау ,   қуанышын  бөлісе  білу   және  т.б. Өмірдің  адам  үшін  маңыздылығы .

  2

3 – 4

Салауаттылық – өмір   негізі

Денсаулық – өмір өзегі. Денсаулық, ұзақ  өмір. Мәнді, мазмұнды өмір. Денсаулықты нығайту. Денсаулыққа  зиянды, пайдалы  әрекеттер. Салауатты  өмір  салты. Адам  өміріне   зиянды  әрекеттерден  аулақ  болу: нашақорлық, ішімдік  ішу, шылым  шегу, СПИД  және  т.б.

2

5 – 6 

Әсемдік – өмір  

жарасымы

Табиғат  әсемдігі. Адамның  табиғатқа  әсері. Әсемдікті, сұлулықты  сезіну. Өнердің    адам  өмірінің    көркеюіне  ықпалы . 

2

7 – 8

Еңбек – өмір  мәні

Еңбектің  адам  өміріндегі  маңыздылығы . Еңбектің  шығармашылыққа  ұласуы. Адамның  шығармашылық  қабілетін ашу .  Шабыт, ынта, жігер, талап   т.б.  ұғымдар  туралы  түсініктер .

2

                 ІІ  тарау. Адам  болам  десеңіз.. .

9 – 10

Жақсылық – жан 

жадыратады

Жақсылық  жасау. Жақсы  сөз  айтудың  адами  қарым – қатынаста  алатын  орны. Жақсылық  жасаудың   адам  өміріндегі  маңыздылығы .

2

11 — 12 

Ар – намыс  керек  адамға

Ар – намыс, ұят  ұғымдарын  адамгершілік  ұғым  ретінде  мәнін  ашу. Өзіне – өзі   есеп  беру, өзінен – өзі  ұялу, өзін – өзі  тәрбиелеуі және  т.б.

2

13 – 14

Мінезі – адам  көрсеткіші

Адамның  мінез – құлқы  туралы    түсініктерін  дамыту. Жақсы  мінездің  қалыптасуы. Өз  көзқарасы   мен қылықтарын  ,  сондай – ақ  өзге  адамдардың   көзқарастары  мен  қылықтарын  талдай  білуі   және  сыни  тұрғыдан  бағалауы, өз  ойы, сөзі және  ісіне   жауапкершілікпен  қарай  алуы .

2

15 – 16

Адалдық  адамдықтың  белгісі

Адалдық. Адамдарға  жақсылық  ойлау. Ой мен  істің    ұштасуы .  Адамның  өз көзқарасы  мен  пайымдауын  еркін ,  дәйекті  түрде  жеткізуі    және  оны  негіздей  алуы .   Шындық  пен  жалғандықты  ажырата  білу .

2

                   ІІІ тарау .  Адам   және   мәдениеттілік

17 – 18

Татулық – достық кілті

Татулық, ынтымақ, достық, туыстық, т.б. Ұлттар  достастығы ,  сыйластығы  және  т.б.

2

19 – 20

Адами  қарым – қатынас жасау ізгіліктері

Сәлемдесу, жылы  жүзбен  қарсы  алу, жымиып  сөйлеу, сабырлылық  таныту ,  әдеп  сақтау, үлкеннің  сөзін  бөлмеу , дабырлап, даурығып   сөйлемеу  және  т.б.  Отбасындағы  қарым – қатынас, іскерлік  қарым – қатынас  ,  жолдастық  қарым – қатынас   жасау   әдептері  және    т.б.

2

21 – 22

Әдептен   озбайық

Қоғамдық  орындарда: мектепте, театрда, кино театрда, т.б., көшеде, транспорттарда  әдептілік  сақтау .  Дұрыс  киіну, өзін – өзі дұрыс  ұстау  әдептері    және  т.б.

2

23 – 24

Әдептілік -   адамгершілік   бастауы

Сыпайылық ,  сыйластық , қамқорлық  ұғымдарының  мәнін  ашу  және  т.б.

2

                       ІV  тарау .  Адам  әлем  аясында

25 – 26

Адам  мен  отбасы

Отбасы  жарастығы. Отбасындағы  қарым – қатынас .  Болашақ  өз отбасы ,  адамның  отбасын  сүюі .

2

27 — 28

Адам  мен  қоғам

Адамның  өмірден  өз  орнын  таба  білуі. Адамның  қоғамға  қызмет  етуі. Ер  адамның, әйел  адамның  қоғамдағы  орны .

2

29 – 30

Адам  мен  Отан

Адамның  Отанын  сүюі. Отанын  қорғауы. Ұлттық сана, ұлттық  намысының  болуы .

2

31 – 32

Адам және  Жер  шары

Адам  Жер  шары  үрпағы .  Бүкіл  жер  шары  халқын  сыйлауы  ,  сүюі .

2

33 – 34

Махаббат – өмір  өзегі

Қорытынды  сабақ. Адамды, Отанды, өмірді  сүйе  білу   және  сүйіспеншілікті  ,  махаббатты бағалай  білу .  Сүйіспеншіліктің ,   махаббаттың    бар  жақсылық  негізі    екенін    ұғындыру  . 

2

 

 

 

 

                          10 – сынып

               ( Барлығы  34 сағат, аптасына  1  сағат )                                                            

            Сабақ  

          тақырыбы

                            Мазмұны

 Сағат    

   саны

                                           І  тарау. Таным   тағылымдары  

1 – 2

Таным  белестері

Адамның   өзін – өзі  дамытуы ,   жетілдіруі . 

 2 

3 – 4

Ой – өріс  кеңдігі   және  ақыл – парасат

Адамның  ақыл – ой  қызметі   негізінде    алға  қойған    мақсатына    жетудің    оңтайлы  жолдарын    таба  алуы .  Ой – өріс  кеңдігінің нәтижеге    жетудегі    мәні .

 2

5 – 6

Ниет  тазалығы – имандылық    мұраты 

Адамның  қоғамдағы ,  күнделікті   өмірдегі  іс   әрекеттерін    белгілі – бір  қалыпқа  түсіретін    ішкі    рухани    реттеуіш    қадір – қасиеті .  Көңіл ,  ниет    тазалығының    қарым – қатынастағы    мәні .    

 2

7 – 8

Рухани   байлық – игілік  негізі

Адамның  рухани  ,  мәдени  және  материалдық  және    материалдық  емес    қажеттіліктерін  қанағаттандыруға    сәйкес  келетін  іс – әрекеттер  ( ырзық ) .

 2

9 – 10

Алынбайтын  асу  жоқ

Өмірде  кездесетін  қиындықты   жеңу үшін  қажетті    тілектері    мен   мүмкіндіктерін  шынайы    түрде    салыстырып  пайдалана  алу. Жігер ,  төзімділік  ,  табандылық . 

 2

11 — 12

Салауатты  өмір  салты

Өмір  мен  денсаулықты  құндылық  ретінде    сезінуі ,  өзінің   келешек  дене  және  рухани  даму  жолдарын    анықтай  алуы ,   салауатты   өмір  салты    мен  сауықтыру    әдістемесінің    пайдасы    туралы    білімдерін   іс  жүзінде    пайдалана  алуы  ,   шылым  шегуден  ,  маскүнемдіктен ,   нашақорлықтан    аулақ  болуы  .

 2

13 – 14

Қанағат, рақым, ойлап  қой ! 

Адамның  барға  риза  болуы. Қанағат  ету – жетіспеушілікке, таршылыққа   төзіп, шыдау   емес ,   ақылға  сүйеніп  ,   өзін – өзі  тежеп  ,   құнығудан  бас  тарту  екендігі  .

 2

15 – 16

Қайсарлық пен 

батылдық 

Өмірде  кездесетін    қиыншылықтарды    жеке  білу .   Жігерлілік  .  Елжанды  азамат    тұлғасын    қалыптастыру .

 2

17 – 18

Екі  сөйлеу – ерге  сын

Сөз  бен  істегі  тұрақтылық . Өзіндік  көзқарасқа   деген  сенімділік .

 2

                ІІІ тарау.  Жарасымды  өмір  салты

19 — 20

Жалынды  жастық  шақ

Жастық  шақ – адам  өмірінің    бір  белгісі. Өмірден    өз  орнын    табуға    талпыныс  ,  қызығушылық   ,  құштарлық .

2

21 – 22

Жарасымды  қарым – қатынас

Адамдар  арасындағы  қарым – қатынастағы    кісілік  пен  кішілік  ,  тіл  табыса  білу, кешірім  мен   келісім .  Өз  ойына  ,  сөзі  мен  ісіне  жауапкершілікпен  қарау . 

2

23 — 24

Іңкәр  көңіл, нәзік  сезім

Жастар  арасындағы  қарым – қатынас , алғашқы  сезім ,   бала  махаббат .

2

25 – 26

Қызмет  етем   

халқыма.. .

Өз  ұлтын, тілін, дінін  құрметтеп  ,  өзгелерге  түсіністік  ,  сыйластық   және  шыдамдылық    таныта  алу .

2

                     ІV тарау.  Кең   дүние   келбеті

27 – 28

Тылсым  дүние ғажаптары

Адам  мен  әлем тұтастығы . Жаратылыс  құпиялары  .  Табиғи  апаттардың    тіршілікке  тигізетін    әсері .

2

29 — 30

Уақыт – мезгіл  пернесі

Әр нәрсенің  ,  мезгілдің, уақыттың   адам  өміріндегі  мәні . 

2

31 — 32

Жұлдызым   менің  жоғары

Адам  бойындағы  қабілеттілік , табиғи  дарын. Бейімділік    пен  икемділік  .

2

33 – 34

Өмір  өзен

Өмірден  өз  орнын  табуға  талпыну. Болашақ  мақсатын  айқындау .

2

 

 

                

                                  11 – сынып

               ( Барлығы  34 сағат, аптасына  1  сағат )

 

            Сабақ  

          тақырыбы

                            Мазмұны

 Сағат    

   саны

                                           І  тарау. Таным  тағлымдары

1 – 2

Өмір – шексіз  керуен

Өмір, өмір  сүру  құндылығы; өмірдің  мәнін  түсіну ,  адам  атына  лайықты    өмір  сүру ,  өмірге  құштарлық  ,  өмірден  өз  орнын  табу, өмірді   қадірлей  білу  және   т.б.

  2

3 – 4

Жақсылық – жан шуағы

Жақсылық, мейірімділік  құндылықтары ;  пейіл, ниет  тазалығы, жақсылыққа  ұмтылу , риясыз  жақсылық  жасау, жақсылыққа  ризашылық  білдіру, мейірімділік, жанашырлық  ,   ізгілік  таныту   және т.б.

 2

5 – 6

Бақыт  сыры

Бақыт  құндылығы  ;  өмірдің  сәті, қуанышты  кездерін  қадірлеу ,  кез  келген  жағдаятты  дұрыс  қабылдай  білу, бақытқа   қол  жеткізу  жолдарын    таба  білу және т.б. 

 2

7 – 8

Махаббат – өмір нәрі

Махаббат  құндылығы; махаббаттың  адам  өміріне  әсері, шынайы  сезім  құдіреті, ана  махаббаты  ,  жақсы  көру ,  құштарлық, сүйіспеншілік    ұғымдарын   ажырата    алу  және  т.б.

 2

                 ІІ тарау.  Адам    болам    десеңіз.. .

9 – 10

Ар – ұжадан – адамдық өлшемі

Ар – ұждан   құндылығы; ар – ұждан тазалығы, намыс, ұят ,  абырой, ынсап, қанағат   туралы  түсінік; ар  алдындағы  адалдық ,  арды  сақтау, өзін – өзі  тәрбиелеу .

 2

11 – 12

Парыз – азаматтық  арқауы

Парыз ,  азаматтық   құндылықтары ;  парыздың  түрлерін  білу ,  азаматтық  парыз, ата – ана, қоғам ,  Отан  алдындағы  парызды   абыройлы  өтеу, адалдық  пен  әділдікке  ,  шындыққа  сүйіспеншілік   ,   азаматтық   айқындама .

 2

13 – 14

Арман – жарқын  болашақ  бейнесі

Арман  құндылығы; арман, қиял, мұрат  ұғымдары  туралы  түсінік, армандау,  арманға  жетудің жолдары, арманның  адам  болашағына  әсері ,  арманды  жүзеге  асыруға  қажетті   қасиеттер  арманын  адамзат   игілігіне  бағыттау.

 2

15 – 16

Мамандық – жетістік мерейі

Мамандық  құндылығы; мамандықтың  адам  өмірінде  алатын  орны, отбасылық  кәсіпті  құрметтеу ,  мамандық  таңдау, мамндықты  сүю, кәсіби  маман  болуға  ұмтылу ,   еңбектің қуанышын  сезіну, өз  еңбегінің    жемісін  көру, мамандығын    ел  игілігіне     арнау .

 2

            ІІІ тарау.   Жарасымды   өмір   салтанаты

17 – 18

Отбасы – өмір  аясы

Отбасы  құндылығы  ;   отбасы  әдебін, салтын  сақтау, отбасын  қадірлеу, құрметтей  білу, отбасын  құрудың  басты  мүддесі, ата – ананың    ұрпақ  алдындағы ,  ұрпақтың ата – ана  алдындағы  міндеттері мен парыздары, отбасы  мүшелері  өзара  сыйластығы, түсіністігі, жауапкершілігі, бауырмалдығы, сүйіспеншілігі.

2

19 – 20

Ата – анаң – алтын  тұғырың

Ата – ана  құндылығы; ата – ананы  қадірлеу, ардақтау, ата – ананың  үмітін  ақтау ,  ата – анаға    мейір – махаббат   сыйлау, қамқорлық  көрсету .

 2

21 — 22

Ағайын – ел  ырысы

Туыстық, бауырмалдық  құндылықтары; ағайынның   қадірін  білу ,   ағайын  татулығы, бірлігі ,   сыйластығы, туыстық  қарым – қатынас  жасай  білу .

 2

23 – 24

Ата салты – асыл  қазынаң

Ата  салты  ұлттық  құндылық  ретінде; ата  салтын  білу, құрметтеу, қолдану, ұлттық  құндылықтарды  сақтау, дәріптеу, ұлттық  салт – дәстүрді  жалғастыру .

 2

25 – 26

Ұлт  руханияты – ұрпақ  аманаты

Руханият  құндылығы ;  ұлттың  рухани  мұрасын  қадірлеу, дәріптеу, ұлттық  болмыс, рух, намысты  сақтау, салт – дәстүрді  жалғастыру .

 2

                     ІV тарау.  Кең   дүние   келбеті

27 – 28

Қазақстан – ынтымақ  ордасы                             

Отан  құндылығы; ынтымақ, татулық, береке, бірлік, бауырмалдық , өзара  түсіністік ,  сыйластық ,  толеранттылық, достық, тату – тәтті   өмір  сүру  .

2

29 – 30

Өркениет – ел  мұраты 

Өркениет құндылығы; өркениет  пен  мәдениет, ұлттық  мәдениетті  сақтау, дамыту ,  өркениетке  ұмтылу, жасампаздық .

2

31 — 32

Табиғат – тылсым  дүние      

Табиғат  құндылығы ;  табиғат пен  адам  өмірінің  үйлесімі  ,  табиғат  тылсымы, табиғат  сырына  қызығушылық ,  табиғат  ғажаптарын  тамашалау, табиғатқа   сүйіспеншілік, аялау, сақтау .

2

33 – 34

Адам – ғалам, ғажайып  жеке  дара

Адам  ең  жоғары  құндылық  ретінде; өзін – өзі  тану ,  өзін – өзі  жүзеге   асыру ,   өзін – өзі  бағалау,  өзін – өзі  дамыту .

2

 

 

 

Осыған ұқсас жазбалар:

ИнформатикаИнформатика пәнінен тақырыптық-күнтізбелік жоспар

Күнтізбелік жоспарТехнология – 6 сынып, күнтізбелік, аптасына – 1 сағат (қыздарға)

Күнтізбелік жоспарТехнология - 5 сынып, күнтізбелік, аптасына – 1 сағат, (қыздарға)

Өзін өзі тануАта–аналар жиналысының дәстүрлі емес түрін өткізудегі өзін-өзі тану пәнінің маңызы

Күнтізбелік жоспарХимия пәнінен тақырыптық-күнтізбелік жоспар

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1147828

Пікірлер (1)
Ulbala # 13 қазан 2015 в 20:15 0
Рақмет сіздерге.Алланың нұры жаусын!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар