Технология 7 сынып, аптасына – 1 сағат, күнтізбелік, (қыздарға)

30 қаңтар 2014 - Админ
Технология  7 сынып, аптасына – 1 сағат, күнтізбелік, (қыздарға)

Сабақ №

Сабақ тақырыбы

Сағат

Мерзімі

Ескерту

I

 

Тағам дайындау технологиясы

4

 

 

1

1

Қазақстан халықтарының дәстүрлі тағамдары.

1

 

 

2

2

Балықты алғашқы өндеу. Жаңа ауланған және тұздалған балықты бөлшектеу. Балықты жылу тәсілмен өндеу.

Пәнге кіріспе.

1

 

 

3

3

Балықты еріту жіне бөлу, тұзды балықты бөлу, күріш және көкөніс қосылып, қуырылған теңіз балығы.

1

 

 

4

4

Өрік қосылған  құймақ, балық фаршы қосылған құймақ, қаймақ немесе тосаппен құймақ.

Бұрынғы оқыған материалды қайталау

1

 

 

II

 

Мата түрлерімен танысу. Киімді күту

2

 

 

5

1

Химиялық талшықтар, олардың қасиеттері, химиялық  талшықтарды өндіру технологиясы.

1

 

 

6

2

Химиялық талшықтардан жасалған бұйымдарға күтім жасау белгілерін үйрену, бұйымдарды жуу үшін кір жуатын ұнтақты таңдау.

Экономика үкімет рөлі. Экономикаға мемлекеттің араласпауы мүмкін бе?

1

 

 

III

 

Тігін машинасымен  жұмыс жасау

2

 

 

7

1

Машина тігістерінің түрлері: біріктіру, шет, әрлеу тігістері.

1

 

 

8

2

Жөрмеу тігісін, қиғаш жиекпен шеттіктеу тігісін, қосарлы тігісті орындау.

Қоғамдық тауарлар мен қызмет көрсетулер

1

 

 

IV

 

Киімді жобалау және дайындау

12

 

 

9

1

Иық бұйымдарын конструкциялау және модельдеу (түнгі жейде, камзол).

1

 

 

10

2

Камзол, түнгі жейде конструкциясын есептеу үшін қажетті формулалар.

Қоршаған ортаны қорғау

1

 

 

11

3

Түнгі жейде негізінде иық бұйымының пішімін дайындау.

1

 

 

12

4

Бұйым әзірлеуге кететін мата мөлшерін есептеу, пішім жайылмасын матаға орналастыру, бұйымды пішу

Салықтар мен халықты әлеуметтік қорғау. Инфляциямен күрес. Жұмысыздықпен күрес.

1

 

 

13

5

Бұйымды өлшемге дайындау, өлшеу жұмысын жүргізу, ақауларды жөндеу.

1

 

 

14

6

Түнгі жейде тігу реттілігі  технологиясы.

Халықаралық сауданың пайда болуының себептері.

1

 

топсеруен

15

7

Мойын ойындысын пішімдік әдіппен өндеу

1

 

 

16

8

Мойын ойындысын пішімдік әдіппен өндеу

Сауда тарихы. Абсолюттік және салыстырсалы басымдылық.

1

 

 

17

9

Жең қиындысын өндеу

1

 

 

18

10

Жең қиындысын өндеу

Экспорт және импорт

1

 

 

19

11

Жейде бөлшектерін қосарлы тігіспен біріктіру

1

 

 

20

12

Бұйым етегін өндеу

Сауда еркіндігі және халықаралық сауда.

1

 

 

V

 

Тұрғын үй интерьері

2

 

 

21

1

Пәтер ішкөрінісіндегібөлме өсімдіктері, бөлме гүлдерінің орналасуы, бөлме өсімдіктерінің түрлері, көбеюі және күтім

1

 

 

22

2

Табиғи материалдардан жасалған бұйымдар

Халықаралық саудаға  ақшалар қатысады?

1

 

 

VI

 

Қолөнер

6

 

 

23

1

Қолөнер тарихынан қысқаша мәлеметтер, ілгек бізбен тоқуға арналған материалдар мен құралдар, ілгек біздерді таңдау

1

 

 

24

2

Тоқу тәсілдері, қолды дұрыс ұстау. Шалудың негізгі түрлері

Ұлттық валюта

1

 

 

25

3

Жіп және ілмек жіптің санын анықтау, шартты белгілерді үйрену

1

 

 

26

4

Шеңберлеп тоқу, селдір тоқыма, түрлі  ілмекті орындау технологиясы

Мемлекеттік бюджет. Мемлекеттік борыш.

1

 

 

27

5

Ілмекті бізбен іліп алу (шалмасыз бағанша, бір шалмалы бағанша, екі және көбірек шалмалы бағанша, жартылай бағанша)

1

 

 

28

6

Бір шалмалы бағанша техникасымен тоқу, төсеніш «Шаршы», «Шеңбер»

Мемлекеттік төлем балансы.

1

 

 

VII

 

Жоба

6

 

 

29

1

Жоба тақырыбын таңдау, экономикалық және экологиялық талаптарды ескере отырып жобаны орындау идеясын жасау

1

 

 

30

2

«Өз қолыңмен жасалған сыйлық, кепкен  гүлдерден дайындалған пайдалы заттар

Экономикалық өсу және әлемдік экономика

1

 

 

31

3

Қобдиша – құрақты әшекей. Құрақтардан жасалған бұйымдар

1

 

 

32

4

Қобдиша – құрақты әшекей. Құрақтардан жасалған бұйымдар

Әлемдік экономика туралы

1

 

 

33

5

Бисермен әшекейленген жұмыртқа (панно, шырша ойыншықтары)

1

 

 

34

6

Жобаны қорғау

Қорытынды сабақ. Қайталау.

1

 

 

 

 

Барлығы

34

 

 

 

7 сыныптыңсоңында оқушылар

1) азық – түліктерді өңдеудің температуралық режімі ментағамды өңдейдің ұзақтығын сақтаудың санитарлық маңызын;

2) ыстық тағамдармен жұмыс істеу ережелерін;

3) балық пен қамырдан тағамдар әзірлеу технологиясын, олардың адамның тамақтануындағы  маңызын, сақтау мерзімдерін;

4) түскі асқа дастарқанды жабдықтау ережесін;

5) химиялық талшықтар (негізгі және бейматалар)өндірісінің ерекшеліктерін;

6) өндіріс жағдайында жіп алу жолдарын;

7) химиялық талшықтардың (жасанды және синтетикалық)қасиеттерін;

8) химиялық талшықтардан тігілген киідерді күтуерекшеліктерін;

9) маталардың түрлерін, олардың қолданылуын;
10) аралыққа және жылылыққа салынатын материалдарың айырмашылығын;

11) химиялық талшықтардан жасалған бұйымдарды күтубойынша белгілерді, кір жуужың және ылғалды-жылумен өңдеу режимдерін;

12) тігін машинасының құрылғыларын;

13) машина тігістердін, оның түрлерін (біріктіру, шеттігісі, әрлеу);

15) жеңіл ақауларды жою тәсілдерін;

16) жұмыс орнындағы жабдықтарға қойылатын талаптарды;

17) иық бұйымдарының сызбасын құру үшін өлшем алуережесін және олардың шартты белгілерін жазуды;

18) өз өлшемдері бойынша дайын пішімді  өзгертутәсілдерін;

19) бұйым дайындау кезінде  қолданылатын маталар мен әшекейлерді;

20) бұйымды өңдеудің технологиялық реттілігін;

21) дайын бұйымның сапасына қойылатын талаптарды;

22) адам өмірінде пәтер интерьердегі бөлме өсімдіктерінің маңызын;

23) пәтерде бөлме өсімдіктерін тиімді орналастырутәсілдерін;

24)  гүл шоғынқұрастыруға қойылатын эстетикалық талаптарды;

25) қолөнер тарихын;

26) ілгек бізбен тоқуға арналған материалдар менқұралдарды;

27) ілгек бізбен жұмыс істеу тәсілдерін;

28) тоқу кезінде қолды дұрыс ұстауды;

29) түрлі іліп тоқу (шалу) технологиясын;

30) жайманы шеңберлеп тоқуды;

31) өрнек раппортын және оны жазуды;

32) ілген бізбен тоқудың шартты белгілерін;

33) жобаның мақсаты мен міндеттерін;

34) жобаны жоспарлау және жүзеге асыруды;

35) бұйым дайындау технологиясын;

36) өздік құнын;

37) білімдері мен іскерлігіне өзіндік баға беруді

Білу/түсінутиіс.

1) балықтың сапалылығын анықтауды;

2) консервілердің жарамдылық мерзімдерін анықтауды;

3) ас үй жабдықтары, құралдар және құрылгылармен жұмысістеуді;

4) балықтан тағамдар әзірлеуді;

5) ұн өнімдерін пісіруді;

6) химиялық талшықтардан жасалған маталарды тануды;

7) табиғи және химиялық талшықтардан жасалған маталардыңсалыстырмалы талдауды;

8) табиғи және химиялық талшықтардан жасалған маталдыңқасиеттерін анықтауды;

9) жасанды және синтетикалық маталардың қасиеттерін анықтауды;

10) бұйымның қасиеттерін біле отырып, бұйым дайындаукезінде материалды дұрыс пайдалануды;

11) бұйымдарды жуу үшін үнтақтарды таңдауды;

12) жіптің тартылуын және тігс жиілігін реттеуді;

13) тігін машинасының кері жүрісімен тігісті бекітуді;

14) тігін машинаысн тазалау және майлауды;

15)тігін машинаның инесің материалдардың қалыңдығынасәйкес дұрыс таңдау  және оны орнатуды;

16) жөрмелген және шеттіктеу тігістерін орындауды;

17) киімді жобалауды, конструкциялауды және модельдеуді;

18) өлшем алуды және жазуды;

19) пішім және матаны пішуге дайындауды;

20) мата жайылмасына пішімді тиімді орналастыруды;

21) бұйым өлшемін алуға жайындау, өлшемін жүргізуді;

22) ақауды анықтауды және түзетуді;

23) жапсырманы жапсыруды;

24) мата жиегі мен түймелікті торлауды;

25)  жекелеген шеттігістерін орындауды;

26) пәтердің ішкі көрінісіне арналған бөлме есімдіктерінтаңдауды;

27) гүлдерден композиция құрауды;

28) өсімдіктер күтімін;

29) гүлдерге жарық түсуін ескере отырып талаптарға сәйкесолардың пәтерге орналасуын анықтауды;

30) ілгек бізбен дұрыс жұмыс істеуді;

31) түрлі іліп (шалу) тоқуды;

32) бұйымдарға арналған жайма тоқуды;

33) шеңберлеп тоқуды;

34) тоқу кезінде сызбаны пайдалануды;

35) сән журналымен жұмыс жасауды;

36) масштабы немесе нақты өлшемде жеңіл бұйымдардытоқұды;

37) бұйым тоқуға арналған жіптер мен ілгек біздітаңдауды;

38) бұйымның үлгісін әзірлеуді;

39) жобаның тақырыбын таңдау критерийлерңн анықтауды;

40) негізгі және қосымша ақпараттарды дұрыс таңдау менқолдануды;

41) жұмысты жоспарлау мен бұйымды дайындауды;

42) бұйымға кететеін шығындарды анықтауды;

43) кіріс түсіру мақсатымен дайындалған бұйымды өткізуді;

44) экологиялық жағдайды ескере отырып, бұйымның сапасынбағалауды;

45) кемшіліктерде талдауды және қиыншылықты анықтауды;

46) жобаны қорғау барасында өз көзқарасын білдірудімеңгеруі тиіс


Осыған ұқсас жазбалар:

Күнтізбелік жоспарТехнология – 6 сынып, күнтізбелік, аптасына – 1 сағат (қыздарға)

ТехнологияСабақтың тақырыбы: Ілмек бізбен іліп тоқу

ТехнологияШи тоқу өнері

Күнтізбелік жоспарТехнология - 5 сынып, күнтізбелік, аптасына – 1 сағат, (қыздарға)

ТехнологияМашина тігістерін жасау. Ы.Ж.Ө жұмыстары. (5-сыныпқа арналған)

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1110081

Пікірлер (1)
Айгерім # 15 қыркүйек 2014 в 20:47 0
рахет сізге сіздің арқаңызда мен осы тақырыптық-күнтізбелік жоспарға жеттім...рахмееееееееееееееет үлкен. сізде басқа сыныптар бар ма? 8,9,10 сыныптар

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар