Іс-әрекеттегі зерттеу жүргізудің жоспары

18 қазан 2014 - Админ

Іс-әрекеттегі зерттеу жүргізудің жоспары

Іс-әрекеттегі зерттеу жүргізудің бағыттары мен басымдықтары

 Күтілетін нәтиже

Табыс критерийлері.

Зерттеу әрекеттері

Орындалу уақыты

1.Педагогикалық-психологиялық бағыт

Басымдылықтары:

1.      5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделу деңгейін бақылау.

2.      Қарым-қатынас үдерісінің ерекшеліктерін 5 сынып деңгейінде зерттеу.

3.      Үйлесімді қарым-қатынас орнату арқылы білім сапасын арттыру.

4.      Оқушымен жеке байланыс орнатудағы кедергілерді анықтау.

§  Сыныпта жағымды қарым-қатынас орнайды.

§  Пән иелерімен жақсы түсіністік қалыптасады.

§  Қатарластарымен сыйластық деңгейі артады.

§  Сыныпта бірін-бірі қолдау, сенімділік пен түсіністік орнайды;

§  Оқушылардың сабақ үстіндегі белсенділігі артады;

 

 

§  Оқушылардың өзіне баға беру дағдысын жетілдіру.

§  Пән иелерімен оқушылардың жеке қабілеттерін зерттеу.

§  Жаңа ортада бейімделу қасиеттерін жетілдіру.

§  Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын  орнату.

 

Тренинг, психологиялық жеке карта толтыру,әр түрлі тест, сауалнама жүргізу, сыныптан тыс шаралар ұйымдастыру, мектептен тыс серуендерді ұйымдастыру.

 

2.Әлеуметтік бағыт.

1.      Оқушының –әлеуметтік және жанұядағы қарым-қатынас жағдайларын зерттеу.

(ата-анамен қарым-қатынас)

§  Жанұя мүшелерімен сыйластық қарым-қатынастары нығаяды.

§  Ата-ананың мектепке деген сенімділігі артады.

§  Мұғалім мен ата-анамен  байланыс күшейеді;

 

§  Оқушылардың жеке тұрмыстық жағдайымен танысу.

§  Жеке оқушының жанұя мүшелерімен қарым-қатынас деңгейін анықтау.

§  Ата-анамен мектеп арасындағы қарым-қатынасты жақсарту.

§  Оқушылардың үйлеріне бару, АКТ толтыру, ата-аналарға арналған сауалнама, тест жүргізу, ата-аналар жиналысын жаңа форматта өткізу, ата-аналармен бірге өткізілетін шараларды жоспарлау.

 

3.Оқыту мен оқу бағыты.

1. 5 сынып оқушыларының негізгі пәндерге бейімделу дәрежесін зертттеу.

2. 5 сынып оқушыларын топтық жұмысқа бейімдеу.

3. Сабақтастық мақсатында әр оқушының деңгейіндегі өзгерістерді бақылау.

4.Оқушылардың функционалдық сауаттылығын ерте жастан арттыру.

 

§  Оқушылардың жаңа пән иелерімен қарым-қатынасы жақсарады.

§  Негізгі пәндерге деген ынтасы артады.

§ .Оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес тапсырмаларды орындау  қабілеті жетіледі.

§  Топпен жұмыстануға бейімделеді;

§  Деңгейлік тапсырмаларды  өз бетінше орындайды

 

 

§  Жаңа пәндерге бейімделуін диагностикалау.

§  Негізгі пәндер бойынша алған білімдерін сараптау.

§  Пән мұғалімдерінің сабақ құрылымын  сынып қабілетін ескере отырып, жоспарлауына көмек беру.

§  Пән иелерімен біріге отырып,  әр оқушының қабілеттері мен мүмкіндіктерін зерттеу.

§  Сабақ үрдісіндегі  жаңа өзгерістерге бағыттау.

Әр пән туралы рефлексиялық есептерін алу, алған бағалары мен сауалнамалар арқылы бейімделу деңгейін анықтау, болған өзгерістерге талдау жасау, жиынтық бағаларына қорытынды сараптама жасау, әр оқушының логикалық ойлау қабілеті мен сауаттылық деңгейін анықтайтын жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалану.

 

4.Тәрбие бағыты.

1.  Оқушылардың көркемдік талғамын арттыру.

2.  Әр түрлі шаралар арқылы оқушылардың эстетикалық талғамын жетілдіру.

§  Сыныптан тыс шаралар арқылы оқушылардың белсенділігі артады.

§  Сынып ұжым ретінде қалыптасады.

§  Мектептен тыс ұйымдармен байланыс арқылы оқушының көркемдік шеберлігі артады.

§  Оқушылардың көшбасшылық қабілеттерін қалыптасады;

 

§  Әр оқушының жеке қабілеттерін дамытуға жол ашу.

§  5 сынып оқушыларының қызығушылығын ескере отырып, шараларды ұйымдастыру.

Сыныптан тыс шараларды ұйымдастыру, музей, сурет мектептеріне, көрмелерге,  кино т.б топтық серуендерді ұйымдастыру.

 

5.Медициналық бағыт:

1.  Оқушылардың жеке бас гигиенасын сақталуын режимін қадағалау.

2.  Сынып оқушыларының жеке физиологиялық даму ерекшеліктерімен танысу.

§  Сынып оқушыларының үйірмелер арқылы денсаулығы жақсарады.

§  Стол спорты арқылы оқушылардың логикалық ой-өрісі артады.

§  Физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқушыларды әртүрлі үйірмелерге бағыттау.

§  Жеке карталарымен таныса отырып, әр оқушыны салауатты өмір салтына тәрбиелеу.

Жеке мед. картамен танысу, ата-аналар мен жеке оқушылардың  денсаулығына қатысты жеке сөйлесу. Жеке қабілеттеріне қарай әр түрлі үйірмелерге қатысуына көмек беру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1147822

Пікірлер (4)
назгуль # 16 қараша 2014 в 12:17 0
бар жұмыспен бөліскеніңізге рахмет! Ойыма ой қостыңыз!
Майра Турекешова # 24 ақпан 2015 в 01:58 0
Іс-әрекеттегі зерттеу жүргізудің жоспары жақсы жасақталған.Мұғалімдерге жақсы көмек көрсеттіңіз
Жансая Маратовна # 2 наурыз 2015 в 21:40 0
бұл менің жоспарымғой мына сайтқа кім салған?
жазира # 12 қазан 2015 в 23:03 0
Рахмет жақсы ойға түрткі болдыңыз

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар