Қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасаудың әмбебап үлгісі

15 қазан 2014 - Админ
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасаудың әмбебап үлгісі

Шажабваева Гүлжан. Алматы қаласы, “Жаңа ғасыр” №175 мектеп-гимназиясының физика-информатика мұғалімі, Республикалық бәйгенің 2014 жылғы жеңімпазы.

Күні _____________Пәні_________________ Сынып______________     №        сабақ
Сабақтың тақырыбы: __________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Сабақтың мақсаты:

1.  Білімділік ________________________________________________________
___________________________________________________________________
2.  Тәрбиелік __________________________________________________________
_____________________________________________________________________
 3.  Дамытушылық _____________________________________________________
_____________________________________________________________________

4.  Жаңа технология: дамыта отырып оқыту, оздыра отырып оқыту, іс- әрекетті бағалау, тірек сызбалары және тірек конспектілері арқылы оқыту, саралап оқыту, шоғырландырып қарқынды оқыту, деңгейлік тапсырмалар арқылы дамыту, сын тұрғысынан ойлау, деңгейлеп оқыту, жобалап оқыту технологиясы, ақпараттық  технологиялар.
5. Технологиялық құралдар түрлері: _______________________________________
Сабақтың типі:  аралас сабақ, жаңа білімді игеру сабағы, оқу материалын бекіту сабағы, қайталау                                                сабағы, материалды қорытындылау және жүйелеу сабағы, бекіту сабағы.
Сабақтың түрі:   сайыс сабағы, жарыс сабағы, ойын сабағы, саяхат сабағы, әңгімелесу сабағы, сырттай саяхат сабағы.
Сабақтың әдісі:1. Иллюстрациялық түсіндіру. Оқушыларға ақпаратты әңгімелеу, лекция, семинар, коллоквиум, демонстрациялық жеткізу.


                            2. Репродуктивті әдіс. Білім-білік дағдыларын қайта жаңғырту арқылы білімді белсенді игерту.
                            3. Зерттеу әдісі. Мұғалімнің оқушыға шығармашылық тапсырма беруі, оқушылардың өз беттерімен шешіп, мәтінмен, есептер шығару, үлестірмелі материалдармен жұмыс.
                            4.  Эвристикалық әдіс. Ішінара ізденгіштік әдіс, оқушылар мақсаты немесе міндетті мұғалімнің  көмегі арқылы шешу.
                            5. Мақсатты әдіс. Мұғалім белгілі мақсат қойып, оған жету жолын көрсетеді, оқушылар одан әрі әрекетке көшеді.

Таным қызметін ұйымдасыру үлгісі:

1.        Жекелік үлгі- танымдық қызметтер оқушының өз күшімен орындалады.

2.       Жан-жақтылы-барлық оқушылар үшін жалпы міндет қойылған кезде пайдаланылады.

3.       Топтық-жалпы міндеттен туындаған мақсатты шешу жолында топ түрінде әрекеттеніп, жауап топ ішінде жинақталады.

4.       Ұжымдық форма-ұжым өзінің әр мүшесін немесе әр мүше өз ұжымын оқыту, тәрбиелеу, дамыту әрекетіне келеді.

Сабақтың көрнекілігі және жабдықталуы __________________________________________________________
Пәнаралық байланыс ___________________________________________________________________________

1.       Ұйымдастыру кезеңі.

2.       Үй тапсырмаларын тексеру кезеңі.

3.       Оқушылардың білімін жан-жақты тексеру кезеңі.

4.       Сабаққа мақсат қою.

5.       Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі.

6.       Жаңа сабақты қорытып, бекіту кезеңі.

7.       Оқушылардың білімін бағалау.

8.       Үй тапсырмасын хабарлау және орындалуы бойынша нұсқау беру кезеңі. №

Сабақтың барысы
—————————————————————————————————————————————————————————————————

————————————————————————————————————————————————————————————————–

————————————————————————————————————————————————————————————————-

—————————————————————————————————————————————————————————————————

————————————————————————————————————————————————————————————————–

—————————————————————————————————————————————————————————————————

—————————————————————————————————————————————————————————————————-

—————————————————————————————————————————————————————————————————-

————————————————————————————————————————————————————————————————–

—————————————————————————————————————————————————————————————————

—————————————————————————————————————————————————————————————————

—————————————————————————————————————————————————————————————————

—————————————————————————————————————————————————————————————————-****

——————————————————————————————————————————————————————

            Өткізген                                                                                                 Тексерге

 

Материал информатик ұстаздар сайтынан алынды

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1151076

Пікірлер (18)
Саулебаева Әсия Едіресқызы.Қостанай обылысы # 15 қазан 2014 в 17:28 0
Қысқа мерзімді жоспар жазудың үлгісі нақты, түсінікті жазылған екен.Қуаныштымын!!!Рахмет!!!
Хакимова Сәуле Жұмағылқызы # 20 қазан 2014 в 17:27 0
Жоспар өте жақсы жазылған, көп нәрсені алуға болады, барлығы қамтылған. Шығармашылық табыс тілеймін. Рахмет.
Камшат # 28 қазан 2014 в 00:48 0
Керемет, рахметтт.!!!!!!
Айнур # 16 қараша 2014 в 01:57 0
Жоспарыңыз жас мамандарға кеңес беретін,үйрететіні көп.Бірақ деңгейлік бағдарламаға келіңкіремейтін сияқты.Күтілетін нәтижеңіз жазылмаған,сабақтың мақсаты дәстүрлі сабақтың мақсатындай
Айтканым Мухтарова # 22 қараша 2014 в 11:40 0
Жоспар жақсы жазылғанмен деңгейлік бағдарламаға келіңкеремейтін сияқты.Дәстүрлі сабақтың жоспары сияқты үш түрлі мақсат жазылған ,күтілетін нәтиже жоқ.
Айжан # 24 қараша 2014 в 21:42 0
Жоспар дәстүрлі сабақтың жоспары.қысқа мерзімді жоспарға SMART мақсаты қойылады.Күтілетін нәтиже,табыс критерийлері,ресурстар,мұғалімнің,оқущының әрекеттері,мониторинг,7 модуль ықпалдасу керек деп ойлаймын
Гулбаршын # 28 ақпан 2016 в 13:48 0
Сізге толық қосыламын
Мәншүк # 26 қараша 2014 в 23:25 0
Дәстүрлі сабақ жоспары!!!
Айнагуль Иргебаева # 26 желтоқсан 2014 в 22:50 0
Жақсы. Бірақ БЛУМ таксономиясы бойынша сабақ жоспарын құрған дұрыс деп ойлаймын.
Cвета # 29 маусым 2015 в 02:06 0
Дәстүрлі сабақ та дұрыс қой. Бірақ оқушыны белгілі бір шеңбермен жүргізу оның ойыын тежейді ғой деп ойлаймын.
Бони # 12 қараша 2015 в 21:40 0
Өтірік жазылған жоспар гой баяғыша
Баян Маханбетова # 10 желтоқсан 2015 в 23:08 0
Жоспар бұрынғы дәстүрлі сабақтың жоспарын жазу үлгісі ғой.Қазіргі Блум таксономиясына сай жазылғанда болар еді
Мая # 17 желтоқсан 2015 в 19:08 0
Жас мамандарға ағылшын тілі бойынша түсініксіздеу,толық жазылмаған
Айжан # 18 қаңтар 2016 в 18:25 0
сабақ жоспары дәстүрлі сабақтағыдай ғой. Табыс критерийлері жоқ.
Асем Дуйсенбина # 20 қаңтар 2016 в 20:19 0
Дәстүрлі сабақ жоспары деп ойлаймын. Рефлексия, бағалау тәсілдерін байқамадым.
Амиртаева Мадина Толебаевна # 24 ақпан 2016 в 01:00 0
Гүлжан сәлем, кездейсоқ тауып алдым! Жағдайың қалай? Хабарлас!
Айжан # 12 наурыз 2016 в 17:49 0
дене шыныктырудар калаи жазуга болады сабак жоспарын
марзия # 2 қыркүйек 2016 в 23:01 0
Даялық тоқада осылай жазуға болама?

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар