Жаңаша оқытуға – жаңаша көзқарас (мектепішілік семинардың жоспары)

18 қазан 2014 - Админ

                                                         Семинар жоспары

Педагогикалық ұжым

Күні   

Семинар тақырыбы

Жаңаша оқытуға – жаңаша көзқарас

Мақсаты

Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету.

Күтілетіннәтижелер

Осы бағдарламаның негізгі міндеті – қазақстандық мұғалімдерге педагогикалық тәжірибелерін жетілдіру мен бағалауға көмектесу.

Керектіжабдықтар

Тақырыптық плакаттар, үлестірме парақтар,  проектор, интерактивті  тақта, рефлексия парғы,

 

Әдіс-тәсілдер

Жеке, жұппен, топпен жұмыс жасау,  сұрақ-жауап

 

Семинар барысы:

Семинар кезеңдері

Тринерлер әрекеті

Әріптестер әрекеті

Кіріспе

 

Амандасамын

Жаңаша оқытуға-жаңаша  көзқарас семинардың мақсат, міндеттерімен, күтілетін нәтижелерімен таныстыру.

 

Амандасады

Тыңдайды, түсінеді.

Тұсаукесер

Тренинг арқылы төрт топқа бөлу

аптека, ящик, спичка, очки

Қағаз бетіне жазылған сөздерді таңдайды, содан соң топқа бөлініп отырады.

Негізгібөлім

 

«Жаңаша оқытуға – жаңаша көзқарас»(теория)

Интерактивті тақта арқылы теория түсіндіріледі.

Интерактивті тақта арқылы тренинг жаттығу көрсетіледі.

Натурал сандар (сабақтан үзінді) (практика)

Ресурстар беріледі, «натурал» сандарға  байланысты тапсырмалар орындалады.

Парақтарға сандар жазылған, соны қазақ тілінен  ағылшын тіліне  аудару.Интерактивті тақта арқылы алдын ала  түсіндіріліп содан кейін тапсырмалар орындалады.

Теорияны тыңдайды.

 

Тренинг жаттығуды орындайды.

Берілген бірнеше тапсырмаларды топпен, жұппен, жеке  жұмыстану арқылы ағылшын тіліне аударады, жазылуына назар аударуы қажет.Өздерінің тақырыпты қалай түсінгендігі туралы баяндайды.

«Екі жұлдыз. Бір ұсыныс» айтады.

Қорытынды

Қорытынды (рефлексия)

Семинардың соңында кері байланыс парағы толтырылады.

 

 

 

Әр оқытушы семинардан алған әсерлерін рефлексия парағына түсіреді.

 

Сабақтың өзіндік талдауы

 

Семинардағы алдымызға қойған мақсатымызға  толықтай жеттік. 7 модульді ықпалдастыра отырып құрылған барлық тапсырмалар мен жұмыстар қамтылды. Орындалмай қалған немесе уақыт жетпей қалған тұстар болмады. Тапсырмалардың қиындығына қарамастан оқытушылардың  қызығушылығы мен ынтасы ерекше жоғары болды. Барлық тапсырмаларды аса белсенділікпен орындап отырды. Жаңа материалды өз беттерімен меңгеріп, жұптасу арқылы білімдерін бекітіп шықты. Тапсырмалар бойынша қайталау жұмыстары жұптық формада оздырылды. Яғни ұстаздар өзара жоғары және төмен мәртебелі сұрақтар қою арқылы жетістіктерін анықтап, кемшіліктерін түзетіп отырды. Қосымша  тапсырмалар бойынша да, жаңа материалды меңгеру барысында да  бағалау стратегияларын пайдаланып отырды. Бұл олардың әр жұмыс соңында өздеріне есеп беруге, реттелуге зор септігін тигізіп отырды.

Семинардың соңында өзін-өзі бағалау парақтары толтырылды. Семинардың  басында ұстаздар «Нені меңгеруім керек?» бағанына жаңа тақырып бойынша алдарына мақсаттар қойып шықса, сабақтың аяғында сол мақсатқа жеткенін немесе қай мәліметтерді назардан тыс қалдырғанын анықтай қойды. Бұл біз үшін өте тиімді. Себебі әр мұғалім бүгінгі тақырып бойынша нені меңгеріп, нені түсінбегендерін біліп отырдық.

Сабақ үрдісінің ортасында жүргізілген сергіту сәті де әріптестеріме ұнады. Көңілді тренинг арқылы көңіл күйлері көтеріңкі болды..

Жалпы семинар өз мақсатына жетті, әріптестеріміздің көңілдерінен шығып  жаңа тақырыпты толықтай меңгеріп кетті.

 

                                                                                       

Сабақбойыншаөзгертулер

Келесі сабақта постермен жұмыс жүргізу керек екендігін анықтадым.Сонда ойларын толық жеткізе алады деген ойдамын.

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                      Мұғалімдер арасында өткен «Жаңаша оқытуға – жаңаша көзқарас»

атты мектепішілік семинарға анықтама

 

22.10.2013 жылы «Жаңаша оқытуға – жаңаша көзқарас» тақырыбында

мұғалімдер арасында мектепішілік семинар оздырылды.

Мақсаты:

Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету.

Күтілетін нәтиже:

Осы бағдарламаның негізгі міндеті – қазақстандық мұғалімдерге педагогикалық тәжірибелерін жетілдіру мен бағалауға көмектесу.

       Семинарды 7 модульді ықпалдастыра отырып ұйымдастырдық.Құрылған барлық тапсырмалар мен жұмыстар қамтылды. Орындалмай қалған немесе уақыт жетпей қалған тұстар болмады. Тапсырмалардың қиындығына қарамастан оқытушылардың  қызығушылығы мен ынтасы ерекше жоғары болды. Барлық тапсырмаларды аса белсенділікпен орындап отырды. Жаңа материалды өз беттерімен меңгеріп, жұптасу арқылы білімдерін бекітіп шықты. Тапсырмалар бойынша қайталау жұмыстары жұптық формада оздырылды. Яғни ұстаздар өзара жоғары және төмен мәртебелі сұрақтар қою арқылы жетістіктерін анықтап, кемшіліктерін түзетіп отырды. Қосымша  тапсырмалар бойынша да, жаңа материалды меңгеру барысында да  бағалау стратегияларын пайдаланып отырды. Бұл олардың әр жұмыс соңында өздеріне есеп беруге, реттелуге зор септігін тигізіп отырды.

Семинардың соңында өзін-өзі бағалау парақтары толтырылды. Семинардың  басында ұстаздар «Нені меңгеруім керек?» бағанына жаңа тақырып бойынша алдарына мақсаттар қойып шықса, сабақтың аяғында сол мақсатқа жеткенін немесе қай мәліметтерді назардан тыс қалдырғанын анықтай қойды. Бұл біз үшін өте тиімді. Себебі әр мұғалім бүгінгі тақырып бойынша нені меңгеріп, нені түсінбегендерін біліп отырдық.

Сабақ үрдісінің ортасында жүргізілген сергіту сәті де әріптестеріме ұнады. Көңілді тренинг арқылы көңіл күйлері көтеріңкі болды..

Жалпы семинар өз мақсатына жетті, әріптестеріміздің көңілдерінен шығып  жаңа тақырыпты толықтай меңгеріп кетті.

 

 

 

 

Жауапты: Камалова А.С.

Жумашева М.С.

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1084900

Пікірлер (1)
Баян БШ # 18 наурыз 2016 в 01:29 0
Маған өте ұнады.

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар